Skocz do zawartości

[E34] Serce mojej betki wkoncu przestalo falowac


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Od jakiegos czasu mialem problem z falujacymi obrotami. Wszyscy mi mowili ze prawdopodobnie sonda, albo jeszcze inne wymysly. Co sie okazalo? Winowajca byla upalona kostka zasilajaca pompe paliwa, ktora raz dawala za male cisnienie, a innym razem za duze. Wyszlo to w ten sposob, ze silnik mi zalewalo i nie moglem odpalic, poprostu pompa dawala tak duze cisnienie ze rozwalilo reduktor i caly czas bylo ogromne cisnienie.
W BMW Blisko Masz Wszędzie
Opublikowano
powiedz gdzie jest ten reduktor, mi obroty nie faluja ale mam czasem problem z odpalaniem musze długo kręcic tak jak byłby zalany a jak juz odpale to lekko pokopci (zalewany?)

Pomogę kupić auto w Niemczech

+48508498199

+4916098654256

Opublikowano
Jesli chcesz sprawdzic czy jest zalewany to luknij na swiece. Jak sa w benzynie no to wiesz juz co jest grane. Natomiast gdzie jest ten reduktor to niemam pojecia, bo wymienial mi go mechanik. Najlatwiej bedzie sprawdzic jakie masz cisnienie na listwe.
W BMW Blisko Masz Wszędzie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.