Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Podłącze sie pod temat,a co sądzicie o 4.0d kumpel ma taką i nie narzeka wręcz zachwala.Nabił już nią sporo kilosów i mówi że tylko diesel,powiem szczerze że troche mnie przerażają te turbiny,ale pali mu niecałe 10l komputerowo.
  • Odpowiedzi 60
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
turbiny jak turbiny popatrz ile stoi z uszkodzonym motorem na niemieckich stronach internetowych, ja też miałem smaka na 740d ale osobiście mam lęki co do tego motoru i chyba nadal zostane przy benzynie, ale sie nie zarzekam bo kto wie co mi odbije.
BMW sie nie psuje
Opublikowano
:pray: uuuuuuuuuu pamiętam to jak dziś ,jak 1,5 roku temu przesiadłem się z dużego fiata ,na v12 tak tak z dużego fiata,normalnie szok.Przez tydzień czasu uczyłem się operować pedałem gazu :mrgreen:

dziwne rzeczy piszecie , czyli co tył wam uciekał ? przecież jest kontrola trakcji ! naweł z wyłączoną kontrolą nie sądze żeby trzeba było uczyć się operować pedałem gazu ! a tak poza tym to na jakich oponach jeździcie z tyłu chodzi mi o szerokość , może przez to że mam 255 ciężko go wprowadzić w poślizg!?

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano (edytowane)
Ja tam nigdy nie wyłączałem kontroli trakci bo po wyłączeniu, z tego auta robił sie zajob, niewiadomo kiedy koła traciły przyczepność tylko było słychaś świst i smród palonej gumy, było właśnie tak sie działo gdy padł mi czujnik ABSu i przez dwa dni jeździłem jak jakiś pacjęt bo nie wiadomo kiedy te koła zaczynały sie obracać. A momęt obrotowy jest tak wielki że i nawet przy 160 na godz potrafi sie zapalić lampka od DSC po gwałtownym naciśnięciu gazu Edytowane przez marek760i
BMW sie nie psuje
Opublikowano
co Ty opowiadasz na środku zegarów pomiędzy prędkościomierzem a obrotomierzem jest żółta kontrolka ASC jeśli się świeci to jest wyłączone jeśli nie świeci jest aktywne i w razie uślizgu kół napędzanych jest ograniczany moment obrotowy poprzez przymknięcie przepustnic co objaiwa się mryganiem kontrolki!!! Wszystkie 750 miały to w standardzie!!!

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

faktycznie kontrolka jakaś jest ,ale ona mi się nigdy nie zapala.Powiedz mi czy jak załączysz zapłon to ona powinna się świecić?,a póżniej gasnąć.

Kurde może coś mam walnięte,ale jak koła boksują to mi nic nie blokuje,żeby ściągnąć moment obrotowy,kręcą się i kręcą.Może mam to wyłączone? ,ale ja nie mam tego przycisku koło skrzyni.Jak to włączyć?

Opublikowano
ona po odpaleniu auta powinna po chwili zgasnąć i domyślnie jest zawsze włączone ASC jeśli chcesz wyłączyć to naciskasz ten przycisk niedaleko drążka od skrzyni biegów!! Może nie masz 750.... :shock:

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
nie napewno to 750 hehe,ale nie mam przy skrzyni zadnego przucisku :shock: ,może mój rocznik tego jeszcze nie miał,widziałem na alegro podobną i ona tego przycisku tez nie miała.
Opublikowano
szczerze to pierwszy raz się z czymś takim spotykam :shock: Ale wydaje mi się że to był standart od 87 roku od kiedy wychodziły e32 z silnikiem v12 !!!!!

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.