Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sprawa wyglada tak szczelil pasek wiadomo co sie stalo zawory pokrzywione to glowica poszla do remonru wymienione pierscienie na tklokach nowa uszczelka pod glowica jak wszystkie inne nowy rozrzad pasek rolki nowy olej pol syntetyk silnik poskladany ale jest jedne wielkie 0 kompresji co jest nie tak co moze byc przyczyna

 

dodam ze juz nawet rorzad byl skladany na rozne sposoby oczywiscie tak ze zawory nie dobijaly do tlokow

 

Pomocy !!!!!!!!!!!!! brak mi juz sil i pomyslu

Opublikowano

Witam

 

Przejrzałem TISa

 

Zwracają w nim dużą uwagę na napięcie paska. Mierzy się temperaturę bloku podczas napinania paska i ustawia napięcie wg specjalnego przyrządu. Pomyłka w odczycie temperatury o wiecej niż 5 stopni C jest niedopuszczalna więc pewnie jest to istotne.

 

Nie ma nic o ustawianiu rozrządu. Po prostu góra i dół na czas wymiany paska jest blokowana w GMP na pierwszym cylindrze.

 

Pozdrawiam

typer

Opublikowano

a sprawdzał ktoś szczelność tej głowicy przed założeniem, czy z entuzjazmu że już prawie że skończone zapomnieli to tak małym drobiazgu,

 

a druga rzecz która ściśle wiąże się z pierwszą a czy podocierali zawory chociaż, czy tak jak z pułki sklepowej tak założyli

TS SERWIS diagnostyka i elektronika samochodowa


tel. 607 890 658

Opublikowano

Jeżeli brak kompresji podczas kręcenia rozrusznikiem to mogą być tylko i wyłącznie 2 rzeczy (oczywiście pomijam brak pierścieni lub uszczelki pod głowicą :mrgreen: )

1) przestawiony rozrząd (totalnie żle złożony)

2) pokrzywione zawory

 

Sprawdź jeszcze raz rozrząd, następnie sprężanie manometrem, jeśli dalej będzie zero to pokrzywione zawory

 

poprzednik ma też rację choć nie powinno mieć to aż takiego wpływu na sprężanie

www.turboBMW.pl
Opublikowano
Głowica byla robiona w servisie BMW szliw oczywiscie tez jest zrobiony a zawory nie moga byc krzywe bo przed kreceniem rozrusznikiem bylo krecone recznie i nigdzie nic nie dobijalo
Opublikowano

Sprawa sie wyjasnila zle zrobiona glowica wiem tylko ze osoba ktora ja robila beknie za to za ten stres nerwy daremnej roboty sam bym se go w dupe kopna

co sie jeszcze okazalo moze sie komusz w przyszlosci przydac przy takiej robocie glowicy nalezy wycisnac olej z hydroregulatorow i bez imadla ani rusz :)

Opublikowano
hehe , mialem racje :D

 

twoja glowica zapewne jest dobra tylko sprawa rozbila sie o te hydroregulatory

 

nie masz racji hydroregulatory sa oki poprostu ktos podupcyl zawory i dal nie te co nalezy i przepuszczaly dzis odebralem glowice z reklamacji w zielkimi przeprosinami i przyznaniem sie do bledu servisy nie zwroci mi to 3 dni w dupe i tyle roboty a co na to potradze kazdy moze sie pomylic

Oprucz sapera oni myla sie tylko raz :)

Opublikowano

cos sciemniasz , jak moglki wsadzic inne zawory ? ze niby do bemy z malucha dopasowali ?

 

albo sciemniasz ty albo oni ci pocisneli kit a ty lykneles to jak maly kazio, zebys cieszyl miche i byl hepi

Opublikowano
cos sciemniasz , jak moglki wsadzic inne zawory ? ze niby do bemy z malucha dopasowali ?

 

albo sciemniasz ty albo oni ci pocisneli kit a ty lykneles to jak maly kazio, zebys cieszyl miche i byl hepi

 

Ty jestes jakis pojebany czy chory na glowe jaki mizl ym interes z pociskania kitu!!!!!!!!!

 

zawory byly pokrzywione do remontu byla zaweziona tylko glowica z zaworami bez walka popychaczy itd przywiozlem glowice poskladalem wszystko i okazalo sie ze po zalozeniu walka wszystkie zawory sa otwarte na jakies 2 mm 3 mm dlatego byl ten brak kompresji gdy oddalem glowice do reklamacji i pytalem sie co bylo powiedziano mi ze pracownik co to robil cos pojebal i wsadzis jakies zawory naprawcze ja sie na tym nie znam i nie wiem ile jest w tym prawdy

Opublikowano
ircowiec - i po co te nerwy i wyzwiska, kolega tylko powiedział że ta opowieść nie trzyma się kupy, co i ja zresztą zauważyłem
www.turboBMW.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.