Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mogę się mylić,ale ja w zimie dałbym lepsze (zimowe) na tył. Z dwóch powodów:

1. Tył jest osią napędzaną i w zimie musi być przyczepny,bo inaczej lecisz bokiem cały czas.

2. Z przodu jest silnik, a to sprawia, że przednia oś jest znacznie lepiej dociążona, co pomaga nawet kiepskim oponom (oczywiście tylko w pewnym stopniu) utrzymać kierunek.

 

Pozdrawiam

 

Mattiss są dwie szkoły ale jedno jest pewne - nie liczy się jak samochód przyspiesza a jak hamuje. Żeby nie wpaść w poślizg wystarczy jeździć powoli i z rozwagą. Natomiast jak będziesz chciał dać po heblach to nie wiem jak ty ale ja wolałbym mieć wtedy zimówki na przedniej osi. Zresztą i tak cała gadanina kompletnie bez sensu. Yaris - Kup 4 zimówki i nie baw się w oszczędności na bezpieczeństwie. Zaoszczędzisz na leczeniu/naprawach :mad2:

Opublikowano

nie bawie sie w oszczednosci

ale niechce w ta bmw inwestowac

bo jestem pod znakiem zapytania czy zostac przyniej czy kupic cos innego (wiem opony zawsze mozna przelozyc do innego )

Opublikowano

Staram się nie dawać po heblach i generalnie hamuję dużo silnikiem. To też jest dobry sposób...chyba na zimę najlepszy (stosuję go cały rok). Ale nie mogę Ci trapp odmówić dobrej uwagi :cool2:

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

U mnie 7 zł za koło z wyważeniem oczywiście, więc masz jakoś dziwnie drogo.

 

Ale jak kiedyś podjechałem pod zakład na 225/45/17 to koleś mówi że trudno sie ściąga i zakłada i weźmie 10 zł za koło :norty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.