Skocz do zawartości

Wspomaganie kierownicy,jakie cisnienie??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Serdeczne dzieki!!

Teraz juz wiem dlaczego mi tak zafajdalo komore :P

To nawet spore cisnienie! :shock:

Wymienilem opaski na przewodach pod zbiorniczkiem i powinno byc ok.

pozdrawiam

Opublikowano

Belgus, opisz jak poszło Ci to zakładanie wspomy od m42. Jestem złakniony szczegółów i ogólnego opisu całej sytuacji. No i do tego, ile Cię kosztowała kompletna robota (jeśli nie masz nic przeciwko).

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

Czesc

Mialem taki zamiar ,bo nie wiedzialem,skad mi sie leje ATF.

Ale po wjechaniu na kanalek udalo mi sie ustalic,ze wycieki sa pod zbiorniczkiem a potem jak jad e,to rozdmuchuje to po komorze..

Wiec dalem sobie spokoj z wymiana.

Ale ogolnie ,to mozna zrobic samemu,tylko jest troche kiepski dostep.

Przypusczam ,ze po zdjeciu pompy nie ma z tym problemu.

pozdrawiam

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam

Odswierzam troche temacik.

Moze ktos mi odpowie,ktoredy uchodzi powietrze z ukladu wspomagania,w momencie skrecania kol na maxa.

Wraz z powietrzem powinno sie wylac troche plynu!!Tylko w ktorym miejscu?

Normalnie jestem glupi :( bo nie moge tego rozgryzc.

pozdrawiam

Opublikowano

A więc:

Odpowietrzanie układu wspomagania przez pełne skręty prawo-lewo odbywać się powinno przy odkręconym zbiorniczku rezerwuarowym. Najlepiej robić to w dwie osoby - jedna kręci, a druga dolewa płynu w miarę potrzeby. Wtedy też zaobserwujesz bańki powietrza wydobywające się z układu :)

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

Witam

Oczywiscie masz racje,ale przeciez zdarza sie skrecac kola do oporu,w czasie normalnej eksploatacji!a wtedy zbirnicek jest zamkniety!

pozdrawiam

Opublikowano

Myślałem, że chodzi Ci stricte o proces odpowietrzania.

Jeśli układ jest odpowietrzony i napełniony, to zjawisko takie nie powinno występować. Może chodzi Ci o zawór regulujący ciśnienie w układzie wspomagania?

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

Hej.

http://img223.imageshack.us/img223/919/0582kg9.jpg

Pół dnia spędziłem przeczesując wszystkie posiadane materiały.

Wydaje mi się,że element widoczny na zdjęciu pierwszy na górze po prawej jest swego rodzaju regulatorem. Szczerze przyznam,że w głowie mam mętlik :roll: a wcześniej nadawałem z pamięci...

A tak poza tym, to po co Ci to na miłość boską!!?? :twisted2:

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
Regulator ciśnienia masz na pompie (zawsze tam jest) , z odpowietrzeniem to bez różnicy czy otwarty czy zamknięty zbiorniczek (sam zbiorniczek ma odpowietrzenie) z co do ciśnienia to od 90 do 120 bar w zależności od preferencji jakie miał kierowca kupując auto. tyle na temat. A najlepiej zakładając wspomaganie wyciągane z jakiegoś innego auta to radziłbym pojechać do jakiegoś sklepu z hydrauliką i zakuć nowe węże z pompy i maglownicy do zbiorniczka. (koszt 15 zł)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.