Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Mam bardzo malutkie pęknięcie na misce w M40B18, z którego sączy się olej jedna kropelka co jakieś kilkanaście minut. Niby nic, ale nie mam cierpliwości do ciągłych dolewek.

 

Ryska ta jest w okolicy spustu i czy absolutnie nie da się tego naprawić bez spuszczania oleju i zdjęcia miski (spawanie/wymiana)??? Nie da sie tego jakoś z wierzchu zrobić?? Kurcze no muszę teraz akcję robić cały dzień bez samochodu z powodu mikroskopijnej dziurki.

 

A jeżeli się nie da, to przykładowo w Waszym rejonie kosztuje zaspawanie takiego czegoś? To jest dosłownie malutka ryska.

Opublikowano
Pęknięcie jest w tym płaskim miejscu, cała micha ma takie kaloryferki a pęknięcie jest na tym małym płaskim placyku przy spuście, ale nie łączy się ze spustem raczej. Naprawdę małe. Ile może kosztować samo spawanie? Zdejmę michę i dam typowi czyściutką pod nos...
Opublikowano
Jako że nie mam naprawdę czasu przez najbliższe kilka dni na spawanie, potrzebuję samochód codziennie, wpadłem na pewien pomysł prowizoryczny i myślę że skuteczny - POXILINA :norty:
Opublikowano
Moim zdaniem da rade, jak wyczyszczę, odtłuszczę nitrem. Powinno złapać i przez jakiś czas się trzymać.

 

Szkoda twojego czasu, uwierz. Rozgrzany olej poradzi sobie z tą łatą w maksymalnie kilka minut.

E30 318IS Rally
Opublikowano

ja bym spróbował. . .

MOże nie poksiliną, ale żywicą. Będzie wyglądało jak kupa, no ale olej w misce ma może 100stopni, jak konkretnie butujesz fure . . .

Warto spróbować, koszt 15 zł żywica + 4 zł nitro :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.