Skocz do zawartości

robic glowice czy wsadzic nastepny silnik??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
opisze wszystko moze od poczatku-zapakowalem rodzine i pojechalem nad morze:)wszystko pieknie,auto super ale niestety nagle w kolobrzegu pojawila sie temperatura w silniku auto natychmiast zatrzymalem i sprawdzilem stan plynu chlodzacego,byl wymontowalem wiec termostat i spiolem wentylator na" krutko"niepomoglo -werdykt uszczelka pod glowica ,na polu namiotowym z pomoca dobrych ludzi uszczelke wymienilem ,oczywiscie niemoglem szlifnac glowicy bo nie bylo gdzie ,chodzilo tylko oto by jakos dojechac do domu z dziecmi ,odpalilem auto i proba ,auto przejechalo 20km i dalej zaczelo lapac temp.oczywiscie odpowietrzylem uklad za pomoca wody i woda szla przez odpowietrznik kolo wlewu do chlodnicy nistety skads sie dalej pojawialo powietrze w ukladzie i tamowalo obieg tym razem stwierdzono ze to musi byc peknieta glowica i zeby sie w koszta niepchac poradzono i bym zakupil caly silnik i go wymienil ,co wy panowie na to ? moje auto to 318i jesli to faktycznie jest tak jak mi radzono to jaki najlepiej silnik wsadzic do tego auta :modlitwa: radzono mi bym zmienil tez marke auta bo bmw to bedziesz mial wydatki ale ja kocham te marke i zawsze mialem tylko te auta ale teraz spotkal mnie zawod fakt ze raczej spowodowany nnieuczciwym sprzedawca bo jak sie okazalo glowica juz byla kiedys robiona widac to po sladach szlifowania wiec chyba ktos juz ten silnik przegzal wczesniej :jawdrop: prosze was o pomoc i rade bo wiem ze jestescie obiektywni i niezalezy wam na zrobieniu kogos w bambuko chce ozywic swoje auto bo juz zaczolem za nim tesknic a stoi w garazu i mysle ze tez teskni za mna :oops: z gory wam wszystkim dziekuje :clap:
Opublikowano

Kiedyś miałem podobny dylemat ale w innym aucie. Zmieniłem silnik na inny. Po włożeniu nowego powstały nowe problemy. Nie było ciśnienia na 1 cylindrze, dwa zawory pokrzywione, ale że dali mi gwarancje na silnik więc naprawili mi go z tym że musiałem zasuwać spowrotem do miasta gdzie kupiłem owy silnik. Sam motor + przekładka + paliwo przebiło cene za jaką mógłbym wyremontować stary silnik że chodziłby jak igiełka.

Moim zdaniem kup drugą głowicę, wybierz najlepsze wałki i popychacze z obydwu głowic i poskładaj do kupy. Wtdy będziesz wiedział co masz. niech ktoś inny też coś doradzi Pozdrawiam :)

http://img692.imageshack.us/img692/9379/podpiswb.jpg
Opublikowano
popieram kolege wyzej.twoj silnik to wiesz co jest w nim robione i co trzeba zrobic ,a w nowym beda nowe problemy,ja bym remontowal bo kto wie ile pojezdzisz na drugim uzywanym silniku....?
Kocham moja Czarnulkę
Opublikowano

Rowniez jestem za naprawa, mam to za soba 2 mce temu. wymienilem walek, popychacze i motor ucichl. A glowica do szlifu bo sie okazala dobra, nie popekala. Zagrzalem ja trzy razy :mad2: :mad2: :mad2: Koszt nie powiem bo w EURO i glowa boli. Ale jest efekt i dzisiaj bylem na kompie w ASO i jest igla, pochwalili mnie nawet za stan z 92r :lol:

 

 

Nie daj tego robic mechanikom samozwanca co nie mieli bmw "w rece"

Powodzenia

Opublikowano

naprawa glowicy i wymiana pierscieni, bedzie dobrze.

przerabiałem to w 524td e34 i jest "git"

KAŻDY SAMOCHÓD MA COŚ W SOBIE , B M W MA WSZYSTKO....
Opublikowano

moim zdaniem robienie silnika w 318i to nieporozumienie - trzeba kupić silnik, który można sprawdzić, albo silnik z pewnego źródła, gdzzie sprzedający daje gwarancję rozruchową - jest wiele osób, które zmieniają/mają zamiar zmienić silnik i można sprawdzić co się kupuje jeszcze w aucie

 

zrobienie głowicy w m40/m43 to relatywnie kolosalne pieniądze - często można za to kupic 2 sprawne silniki z osprzętem, bo te silniki są dość tanie - zwłaszcza m40 ... ale m43 też

beemki to choroba - nieuleczalna, ale za to bardzo przyjemna

miłośnik E30 ... użytkownik E46 :)

Opublikowano
te dwie ostatnie wypowiedzi trosze zamieszaly mna no ale niewstrzasnely,dziekuje i tak za podpowiedz w pierwszej wersji wlasnie tak mialem zrobic ,czyli wymienic silnik ale po tych radach wczesniejszych zdecydowalem sie jednak na wymiane glowicy no chyba ze nagle trafiloby mi sie serce iesa z jakiegos mlodego rocznika z maley m przebiegiem ,silnik moj chodzil jak brzytwa tylko ta glowica mnie zaskoczyla :cry2: ale uwarzam ze zostalem poprostu oszukany przez kolesia ktory mi auto sprzedal wiec trudno musze z tym jakos zyc wkoncu rogi losia lepsze te od oszusta niz kobiety :wink: dziekuje wam za pomoc i mam nadzieje ze juz niedlugo bede mogl znowu pruc naszymi pieknymi drogami bo powiem wam ze juz sie stesknilem za swoja betka :oops:
Opublikowano

za spawanie i obróbką dałem 1100 zł. do 2.4 td

spawali w zakładach lotniczych a obrabiali na mazowieckiej w Bydgoszczy

wymieniali zawory , prowadnice, planowali itd

silnik robiłem sam więc sporo zaoszczędziłem

w bmw ZAWSZE trzeba wymienić śróby bo głowicy, pamiętaj o tym!

to niewielki koszt a stare sie odkręcą, uwierz.

dobry silnik na pewno kosztuje więcej

KAŻDY SAMOCHÓD MA COŚ W SOBIE , B M W MA WSZYSTKO....
Opublikowano

naprawiaj ... wiesz jaki masz motor i jaka jest jego przeszłosc

kupisz nowy i mozesz za miesiac miec podobne problemy

Opublikowano
Iw masz racje :modlitwa: teraz juz wiem dlaczego przy sciaganiu glowicy sruby mi tak lekko poszly myslalem ze byly niedokrecone porzadnie przez mechanika ale teraz wiem ze jest tak jak ty piszesz poprostu gnojek robil auto na sprzedaz i robil je jak najtaniej jak najmniejszym kosztem,szacunek Iw za rade i szczerosc ,wszystkim wam dziekuje takie fora umacniaja mnie w przekonaniu ze spolecznosc internetowa nie jest zla i ze dobrzy ludzie sa wszedzie :dance:
Opublikowano

Czy jesteś pewien, że masz uszkodzoną głowicę. Nieszczelność ukł. chłodzenia jest czasem trudna do wykrycia, może cieknąć w mało widocznym miejscu na rozgrzny silnik i parować, cieknąć z nagrzewnicy itp. proponuję dokładnie zbadać auto zanim zabierzesz się za rozkręcanie silnika.

Poczytaj na forum na ten temat, na szlifowanie głowicy zawsze masz czas, może to jakaś banalna sprawa.

Opublikowano
może wystarczy tylko planowanie, nowa uszczelka i śróby
KAŻDY SAMOCHÓD MA COŚ W SOBIE , B M W MA WSZYSTKO....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.