Skocz do zawartości

RAJDOWE E30 ???


Makorider

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich bardzo serdecznie.Od kilku miesięcy świta mi w głowie pomysł na zrobienie rajdowej E30.Mam zamiar robić licencje wyścigową, dlatego też mój pomysł na rajdókę to BMW.Moim zdaniem mogło by coś z tego wyjść ponieważ waży ona zaledwie 1200 kg a po odelżeniu by ważyła dużo mniej, ale chciałem posluchac waszych opini.Z tego co wiem maksymalna dopuszczalna pojemność silnika to 2000.BMW E30 z silnikiem 2000 miało 130 KM dlatego też chciałbym przełożyć silnik 2.0 24V 150 KM.Oczywiście myślałem o kupnie E30 z napędem 4x4.Bardzo prosze o opinie co myslicie na ten temat.Do tego dwulitrowego silniczka jakaś turbinka, sportowy wydeszek i kilkaprzeróbek i może by to hulało??Pozdrawiam i czekam na opinie.
@@ nieważne jak,gdzie i za ile, ważne że BMW @@
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obstawiam, ze zbudowanie rajdowki na E30, ktora moglaby powalczyc w czyms wiecej niz KJS-y to duzo wiecej, niz 30 tys PLN.

To juz lepiej kupic jakiegos Suzuki Swifta GTi albo Opla Astre Gsi.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy myślałem coś o rajdach WRC albo WTC, chyba że macie jakieś inne propozycje.Pieniądze do rozbudowy BMKI to ok 30000PLN :D .A niby dlaczego nie 2.0 TURBO ???

 

Oj kolego- ty chyba w obłokach bujasz :mrgreen: . WRC jeżdżą już tylko w mistrzostwach świata, więc powodzenia!

 

Ale pogdybajmy:

Dlaczego nie 2.0 turbo? Dlatego, że dobrze by było, gdyby taki silnik wystarczył Ci na pół rajdu (powiedzmy, że PZM, bo o WRC zapytasz np. za dwa lata :lol: ). Po drugie ciężkie R6 na przedniej osi to nie jest dobry pomysł. Stare subaryny i lancerki wciągałyby Cię, jak świeże kluchy.

 

30 tyś? Rozumiem, że to twój miesięczny budżet? Jeśli nie, to pobaw się najwyżej w KJS :D i do tego zeszperowany IS w zupełności Ci wystarczy i szybko zweryfikuje twoje umiejętności i zapał.

E30 318IS Rally
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy chyba macie racje, chyba za duże progi stawiam sobie na początek.Chciałbym poprostu cos fajnego i szybkiego wykombinować.Więc chyba postawie na E30 IS zeszperowaną albo może zastanowie sie nad E21 323i bo ona też ma niezłą historię.
@@ nieważne jak,gdzie i za ile, ważne że BMW @@
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego nie 2.0 turbo? Dlatego, że dobrze by było, gdyby taki silnik wystarczył Ci na pół rajdu (powiedzmy, że PZM, bo o WRC zapytasz np. za dwa lata :lol: ). Po drugie ciężkie R6 na przedniej osi to nie jest dobry pomysł. Stare subaryny i lancerki wciągałyby Cię, jak świeże kluchy.

 

30 tyś? Rozumiem, że to twój miesięczny budżet? Jeśli nie, to pobaw się najwyżej w KJS :D i do tego zeszperowany IS w zupełności Ci wystarczy i szybko zweryfikuje twoje umiejętności i zapał.

 

Coś kolega chyba nie ma pojęcia o silniku R6.

Jak uturbiać to tylko R6 - do soft turbo idealne.

Inna sprawa - czy to twoje IS uważasz za bardziej bezawaryjne i mocniejsze od R6 :duh: .

Rzędowe szóstki słyną ze swojej niezniszczalności.

A wracając do tematu to koledze nie chodzi o samochód WRC :mad2: tylko prawdopodobnie o samochód do zabawy w KJS. Podpieszczone 2 litry na odpowiednim zawieszeniu to doskonała baza do takich zabaw.

http://images22.fotosik.pl/34/375df5381f18b28am.jpg

Moja śliczna była..........teraz w Gliwicach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze nie wszystkie e30 maja homologacje rajdową, jesli chcesz startowac w czyms wiecej niz kjs-y to musisz rajdówke budować na modelach 320, 318IS i chyba 325 oraz M3

316, 318i nie maja homologacji rajdowych i z nich nie zrobisz rajdówki mogącej jeździć w PZM lub Mistrzostwach Polski.

BMW jest fajnym autkiem do rajdów ale nie liczyłbym na jakiś specjalny wynik no chyba ze jesteś super kierowcą. Większość nowych przednionapędówek 1.8 bądź 2.0 jest poprostu szybsza na oesach. Ale zabawa tylnonapędówką-bezcenna!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak uturbiać to tylko R6 - do soft turbo idealne.

 

Chiałem tylko dać do zrozumienia, że uturbianie takiego motoru mija się z celem w kontekscie jakichkolwiek zawodów. Konkrencja w tej klasie byłaby w postaci samych potworów, przy których ewentualnie mógłbyś powąchać spaliny mając "soft turbo" :lol:

 

Inna sprawa - czy to twoje IS uważasz za bardziej bezawaryjne i mocniejsze od R6 :duh: .

 

Uważam je za przede wszystkim lżesze, a to podstawa kolego.

 

A wracając do tematu to koledze nie chodzi o samochód WRC :mad2: .

 

Kolega sam nie wiedział, o co mu chodzi. Trzeba było go sprowadzić na ziemię po prostu.

E30 318IS Rally
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedynym E30, które ma homologację rajdową jest 318is. Wiem, bo mam kumpla kierowcę rajdowego. Zresztą można to sprawdzić na www.fia.com

No dobra-jest jeszcze m3e30, ale nie sądzę, że kogoś stać na zabawę tym w rajdy... :twisted2:

 

Kolega twierdzi,że jak ma się umiejętności i dobrze przygotowane auto to iS jest konkurencyjny w pzm. Poza tym żadna przednionapędówka nie daje takiej frajdy :cool2:

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.