Skocz do zawartości

Moglibyście zerknąć na to BMW prosze o wypowiedż???


bartek_DL

Rekomendowane odpowiedzi

Zgadza sie. Auto trzeba obejrzeć bardzo dokładnie . Przeprowadzic jazdę próbną. Najlepiej jak juz kupujesz auto to jedż oglądać przynajmniej z dwoma osobami, które sie znaja na motoryzacji. Każdy może coś zauważyć innego. Ja szukałem auta ponad 1/2 roku i udało sie :) Kupiłem w salonie Cytryny. Ciężko o dobrze eksplotowany samochod. Życze powodzenia :D

http://img234.imageshack.us/img234/3344/img0781podve6.jpg

BMW-diamantschwarz-metallic 181/9

sprzedane :( 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kilometrow napewno ma nabite- z 1998-1999 roku ciezko znalezc diesla na zachodzie ktory mialby mniej niz 500tys km wiec jak ten ma mniej to jestem swiety a na dodatek wystarczy spojzec na fotel kierowcy-jak wytartu ma bok (az material sterczy). tapicerki bmw moim zdaniem i opinii innych uzytkownikow-sa wytrzymale wiec ten jest zciuchany deczko, no ale twoja decyzja-nie tylko fotel swiadczy o zuzyciu-nalezy sprawddzic autko-moze jest OK, kto wie (zdjecia zazwyczaj malo mowia)

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, że fotel jest wytarty nie świadczy wcale o przejechaniu ok 200-500tys km. Jeśli ktoś raz wsada do auta i przejeżdza nim 1000km to fotel bedzie mniej wytarty niż ten co przejedzie 100km ale wsiadał i wysaidał z niego 20 razy. Logiczne. Miałem auto które miało przejechane przezemnie 260tys km a fotel praktycznie wyglądał jak nowy (troszkę może wysiedzony ale nie odbiegał znacząco od tego od pasażera) - (trasy jednorazowe ok 100-900km). Mój ojciec natomiast przejchał 140tys km a tapicerka na fotelu się przetarła. Podobnie wygląda z kierownicą i gałką zmiany biegów. Osoby z większą tuszą wsiadając do auta trzymają sie kierownicy :) co potęguje jej wytarcie. Wytarta gałka od zmiany biegów mówi tylko o częstej zmianie biegów (czyli jazdy najczęściej w mieście lub w korkach ) lub o manii kierowcy, który zamiast trzymać ręce na kierownicy obejmuje swoją gałkę gdy w pobliżu nie ma kolan jakiejś ładnej dziewczyny :lol:

Z drugiej strony znam przypadki sprowadzania samochodów z zagranicy i od razu wymiany tych podzespołów (gałka zmiany biegów, kierownicy i fotela kierowcy) i cofanie przebiegu licznika o conajmniej 100k)

 

Autko oceń po zachowaniu się zawieszenia czy jest wybite jak trzyma się w zakrętach i możesz pojeździć prawo lewo czy mocno buja (możliwe, że autko ma wymienione kilka podzespołów zawieszenia i bedzie ok nawet po przejechaniu 300tys km. Ważny jest również stan silnika bo koszty naprawy tu są zawsze największe oraz stan ogólny nadwozia, lakieru. Czy są ogniska rdzy. Zakup samochodu to często loteria. Możesz kupić nowy i jeździć nim ostrożnie i dbać o niego a bedzie się psuło na potęge, możesz też szaleć i wogóle nie dbać o nie a pojeździ długo - oczywiście ten egzeplarz mógłby jeździć jeszcze dłużej gdybyś o niego dbał ale to tylko świadczy o tym, że każde auto jest inne.

Edytowane przez Saturn64
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest nowy samochod tylko 13-14 letni wiec napewno wiele już przeszło. Na zachodzie w tym wieku podlegają już kasacji a u nas co niektórzy chcieliby, żeby wyglądał jak nowy z salonu. Jeśli ma ryskę tu i tam to dobrze o nim świadczy ponieważ wiadomo przynajmniej, że nie było malowane przed sprzedażą. Ja np wczoraj cofałem na trawiastej nawierzchi o dużych kępach trawy i zahaczyłem o jakiś zarośnięty trawą kamień stęrczący w ziemi. Wygiąłem w ten sposób część plastikową zderzaka przedniego, teraz też nie wygląda na dobrze spasowany :) Czy majstrowałem coś w aucie? Nie. Poprostu nieumiejętnie jeździłem po nierozpoznanym terenie. Czy grill jest taki czy taki nie musi swiadczyć zaraz o tym, że musiał być dzwon. Może wcześniejszemu właścicielowi nie podobała się i sobie modyfikował - tuningował według uznania - przecież to nie jest zabronione. Jeśli patrzycie np na allergo na model BMW E39 to prawie połowa z lat 1996-1999 ma nowe lampy przednie ewentualnie tylne już po liftingu, nowe nerki, nowy zderzak. Czy zaraz musiały być wszystkie po wypadku?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli patrzycie np na allergo na model BMW E39 to prawie połowa z lat 1996-1999 ma nowe lampy przednie ewentualnie tylne już po liftingu, nowe nerki, nowy zderzak. Czy zaraz musiały być wszystkie po wypadku?

 

Pewnie nie, ale w świetle chamskich przewałów które maja miejsce wsrod polskich handlarzy budzi to podejrzliwość czyż nie?

Akurat przy kupowaniu samochodu wzmożona podejrzliwość daje lepszy efekt końcowy niż naiwna wiara w uczciwość sprzedającego :)

 

Zgadzam sie oczywiscie ze trzeba pojechac i obejrzec zeby moc wyrobic sobie opinie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się również z Twoją opinią.

Po obejrzeniu zdjęć można wyciągnąć niewiele wniosków chociaż każdy z nas zobaczy coś innego i podda to analizie przez innych forumowiczów. Faktycznie to dopiero na miejscu można powiedzieć coś więcej o konkretnym aucie.

Jeśli chodzi o zmiany zewnętrzne to wiele osób zmienia wygląd starszego modelu by upodobnić go do nowszego. I myśle, że robi tak wiekszość osób tylko z tej przyczyny, chociaż napewno znajdą się osoby, które wykonały zabiegi zmiany wyglądu po wcześniejszym wypadku (lub też wykorzystując fakt wypadku unowocześnili optycznie auto).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie

Kolega pyta - to Mu udzielcie odpowiedzi, a medytujcie między sobą.

Moja ocena: przód po stłuczce, jakiej nie wiadomo, trzeba zobaczyć podłużnice, ale maska źle spasowana. Fotel porwany, ale to pryszcz, mozesz przy kupnie co nieco uszczknąć z ceny , nie wiadomo jak chodzi klima, bow razie draki , to spory wydatek. Cena nie jest zła. Ale ja bym nie kupował.

Za bardzo pachnie lipą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na twoim miejscu zastanowiłbym się nad kupnem E-34 dlatego że miałem sam tylko w sedanie.Chyba wolałbym dołorzyć kasy i kupić E-39.Chociarz każdy ma inną zasobność portfela.Na pierwszy rzut oka wydaje się o.k ,moja też była o.k a po miesiącu zaczeły wychodzić usterki.Ale jak mówie wszystko zależy od eksploatacji auta i od wielu żeczy których nie sprawdzisz przed kupnem.POZDRAWIAM :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj na forum:

- poczytaj o pompach wtryskowych w TDS'ach i o tym jak ocenić jej stan techniczny (falowanie obrotów, gaśnięcie przy włączeniu obciążenia, długie zapalanie na ciepło, zapalanie na ciepło z grzaniem świec - znaczy erzatz z Allegro już jest wstawiony itd). Wymiana pompy to najpoważniejszy i bardzo prawdopodobny wydatek, zwykle z tego powodu się je sprzedaje. Pompy od 1995 (albo 1994) mają nastawnik HDK a nie potencjometryczny, więc są bardziej niezawodne. Lepiej więc mierzyć w rocznik 1995/6.

- reszta to normalnie - zawieszenie, czy nie stuka, prosto jedzie, dobrze się prowadzi

- nadwozie, ślady korozji i napraw. I tu pozwolę sobie wyrazić opinię, że wolę kupić auto w którym każdy błotnik ma inny odcień a zderzaki są porysowane niż pięknie polakierowane cacko. Stłuczki musiały się przez -naście lat zdarzyć, ale auto będzie zdrowe. Odpicowane po dużym dzwonie i piękne - niekoniecznie...

Po prostu trzeba zachować zdrowy rozsądek i się nie napalać. Można nawet kupić auto z usterką i odpowiednio obniżyć na to cenę. Wtedy te rzeczy się robi i ma już z głowy.

 

I jeszcze poruszona kwestia - czy nie warto kupić E39?

Akurat w przypadku diesla zysk będzie żaden, jeszcze kilka lat montowano w nich te same silniki, a więc zawodność tego podzespołu - a zwłaszcza pompy - będzie taka sama jak z końcówki E34. No chyba, że skok na 530d, ale to już zupełnie inne finanse.

 

Przyznam, że fakt, że E34 którym jeżdżę jest wart 10-12 tyś daje niesamowity komfort psychiczny. Stać mnie na 3x droższe auto tylko po co? Nie muszę się ubezpieczać w AC, nie wyglądam przez okno czy ktoś nie ukradł, nie płaczę, jak ktoś zarysuje zderzak przed sklepem czy pracą. To też warto wziąć pod rozwagę.

E61 530d '04 (2015-?), E34 525TDS touring '95 (2006-2016), E30 325i '89 (1996-2006)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wygląd ładne niekoniecznie szeroki grill świadczy o dzwonie ,sprawdz sobie jak wygląda komora silnika czy są wszystkie plastiki na miejscu na chlodnicy bo to świadczy o ewentualnej ingerencji w przeni pas a faktem jest najlepiej sprawdzić na kanale podłużnice .pozdr.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.