Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Dzisiaj przy okazji wymiany łączników stabilizatora z tyłu podkusiło mnie wyczyścić sobie zewnętrznie dyferencjał. Ponieważ miałem auto z dwóch stron podniesione zaciekawiło mnie dlaczego jak zakręciłem wałem to obydwa koła kręciły się w tą samą stronę, przy czym kręcąc kołem drugie się nie ruszało. Dotychczas miałem do czynienia z systemami: kręcę jedno a drugie kręci się w drugą stronę.... czyli tzw. mechanizm różnicowy.

Numer który udało mi się odczytać: nr BMW "1 212 665" oraz blaszka z napisem: "3,45 0932".

Link do fotki: http://eca.nazwa.pl/_prl/DSC00269_1.JPG

 

Sprawdziłem na REALOEM... podany numer części nie występuje na tej stronie w odniesieniu do mojego modelu auta. Nie wygląda żeby ktokolwiek coś tam kiedyś grzebał, wszystkie części są oryginalne dopiero co wziąłem się za wymiany gum.... zresztą jak się dzisiaj okazało niezbyt potrzebnie, bo jeszcze bym pojeździł na tych starych lemforderach :) Jestem już pewny że zawieszenie mam M-Sport, to może i pierwszy nabywca zażyczył sobie coś takiego? ;-)

 

Czy jeśli mam szpere to dobrze? ;-)

Opublikowano
Spzery nie ma. Albo zajezdzona.

 

W M50B20 szpera ?? chyba nie montowano fabrycznie ??

 

Przecież to właśnie napisałem....

Opublikowano
Spzery nie ma. Albo zajezdzona.

 

W M50B20 szpera ?? chyba nie montowano fabrycznie ??

 

Czy w M50B20 czy M50B25 szpera byla tylko opcja (za doplata) nawet 328i nie mialo szpery w standardzie.

Opublikowano

No to rozumiem. Mam 2 pytania które napisałem powyżej:

- czy to jest szpera?

- jakie korzyści wynikają z posiadania jej?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.