Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem zrozpaczony :(

 

gdy kupiłem swoją bunię zauważyłem że miała problem z wejściem na obroty powyżej ok. 4.900RPM, glowna przyczyną tego dla mnie był przepływomierz który to był po strzale gazu (auto już niema instalacji LPG)

 

kupiłem używkę i nie pomogło autko dalej nie wchodzi powyżej 5k RPM jedyny plus tego że spalanie spadło do zadowalającego poziomu 14,5L/100km w mieście i około 10-11L/100km w trasie. Ale co zrobić z tymi obrotami :( brakuje mu mocy aby wystartować ostro, moja pierwsza bunia spokojnie śmigała na skrajnych granicach !!!

 

Wołam o pomoc, moja wiedza się skończyła :((

BMW 750i V12 E32 - Będziesz Mógł Więcej :)))
Opublikowano
a może ktoś z krakowa ma sprawny przepływomierz i spotkał by się zemną wcelu sprawdzenia przepływki u mnie, bo ja naprawdę nie wiem co robic
BMW 750i V12 E32 - Będziesz Mógł Więcej :)))
Opublikowano
a co sie moze stać w przepływomierzu jak strzeli ? pytam czy mozna to jakoś sprawdzić , miernikiem czy cos , co sie psuje ? a moze mozna naprawic ? blaszki sie gną czy jakis potencjometr ?
Opublikowano
widzisz na obrotomierzu jest 7.000 obr/min, wszystkie do tej pory potrafia wejsc na te skrajne obroty, wtedy nastepuje odciecie paliwa, a moja to robi przy 4.900 obr/min
BMW 750i V12 E32 - Będziesz Mógł Więcej :)))
Opublikowano
dzisiaj wybieram się na komputer, może będe wiedział coś więcej. Zauważyłem też że mam odme nie kompletną, napewno na rurce miedzy przepływką a przepustnicą niema tego cieniutkiego wezyka
BMW 750i V12 E32 - Będziesz Mógł Więcej :)))
Opublikowano
Jezeli miedzy przeplywomierzem a przepustnica bedziesz dostawal lewego powetrza to silnik moze Ci w tryb awaryjny przejsc
...lubię ją,
Opublikowano
a jak go z tego trybu wyprowadzić?? jakieś propozycje?? oczywiscie po uszczelnieniu wcześniejszym elementów
BMW 750i V12 E32 - Będziesz Mógł Więcej :)))
Opublikowano
Zrob tak jak mowia. Ja tez mialem problem z przeplywka przez LPG zdemontowalem i kupilem przeplywke na allegro i jest very ale moja kreci do 6500RPM i nie wiecej odcina

BMW - to jedyna rzecz dla której warto żyć!!!

Pozdro dla wszystkich posiadaczy BMW bez LPG

Opublikowano
tylko zastanawia mnie po co kręcić do takich obrotów skoro moc maksymalna osiągana jest dużo niżej? :roll:

Ponieważ zmieniając na wyższy bieg dysponujesz większą mocą.

peace & love
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
stać w przepływomierzu jak strzeli ? pytam czy mozna to jakoś sprawdzić , miernikiem czy cos , co sie psuje ? a moze mozna naprawic ? blaszki sie gną czy jakis potencjometr ?

Najczęściej gną się blaszki. Najlepie wykręcić "bydlaka" po strzale i sprawdzić, czy klapka porusza sie swobodnie w pełnym zakresie. Jeżeli nie-delikatnie przygiąć, tak, aby sie poruszała. Jeżeli bunia strzela często warto przestawić potencjonetr w przepływomierzu. Jednak zwykle nie więcej niż o jedna działkę. Po prostu wraz z upływem lat sprężynka ma inną czułość. Zanim cokolwiek przestawisz zrób jednak na obudowie znaka, żeby mieć stam wyjściowy na wszelki wypadek.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.