Skocz do zawartości

jakiej firmy pasek rozrzady m40


darioon

Rekomendowane odpowiedzi

panowie pomozcie mi dobrac firme produkujaca paski rozrzadu do silnika 1.8 m40 mam rozbiezne wiadomosci do tej pory uwazalem ze firma contitech to jest to ale gosc w sklepie powiedzial ze to totalna hala pomocy i dzieki
liczy się tylko aby wsiąść i jechać a czy to ważne gdzie!!! ważne czym (BMW)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tym razem przed kupnem paska polecilem sie fachowca zajmujacego sie od 15lat bmw pracuje w bmw polska i ma swoj warstat bmw i bez zajakniecia polecil mi contitech a uszczelki Gates'a i takie tes jak podejzalem montyje w innych bmw nowszych czyli musi byc dobre a co do bosha ta firma zaczyna miec coraz gorsza opinie w stosunku do swoich artykulow
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam tez contitech i polecil mi to niemiecki mechanik z BMW, kosztowal wuchte w EURO ale nie narzekam. Tyle tylko ze moj niemiecki nie jest tak dobry i nie dowiedzialem sie na ile km starcza, wiec skorzystam z okazji i zapytam. Orietujee sie ktos na ile sa trwale paski firmy Contitech???
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BMW zaleca wymieniać pasek rozrządu w silniku M40 co 40k km (tego już nie ma :) )

Dodam, że producent paska nie ma tu znaczenia, a lepiej wymienić pasek tak jak nakazują, niż później ponieść KOSZTY:/ :)

Pozdrawiam

Edytowane przez mattiss

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autor Wiadomość

mattiss napisał:

 

BMW zaleca wymieniać pasek rozrządu w silniku M40 co 40k km, albo raz w roku

 

 

Buhahahahaah - no większej sciemy nie słyszałem nigdzie.

 

Może pomyliłeś z olejem ( to raz do roku)???

 

Przy okazji wymień sobie raz do roku rolki, napinacz, wałek, popychacze i kompensatory - będziesz co rok miał nówkę :D:D

 

 

Co 5 lat lub co 70 tys km ( pierwsza zmiana 90tys km)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Piotr2569 :nienie:

Pasek wymienia się w M40 co 40kkm i to nie jest ściema. Na dowód proszę screen z TIS'u. Specjalnie dla Ciebie to sprawdziłem. Wycofuję się jednak ze stwierdzenia, że raz w roku,gdyż to zależy od sposobu traktowania auta i tu bmw zaleca co najmniej raz na 4 lata jeśli nie został zrobiony odpowiedni przebieg.

Kupiłem auto, które przejeździło 55kkm od wymiany paska, bo właściciel miał takie pojęcie jak Ty (bez urazy) i po wymianie silnik ucichł i się uspokoił.

A olej to ja wymieniam 2 razy w roku, bo troszkę jeżdżę...

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autor Wiadomość

mattiss napisał:

 

BMW zaleca wymieniać pasek rozrządu w silniku M40 co 40k km, albo raz w roku

 

 

Buhahahahaah - no większej sciemy nie słyszałem nigdzie.

 

Może pomyliłeś z olejem ( to raz do roku)???

 

Przy okazji wymień sobie raz do roku rolki, napinacz, wałek, popychacze i kompensatory - będziesz co rok miał nówkę :D:D

 

 

Co 5 lat lub co 70 tys km ( pierwsza zmiana 90tys km)

 

No widzę,że kolega ściemami rzuca...a tu taka prawda...Sam mechanik powiedział że 40 tysięcy dla silnika M40 to maksimum,bo lubią pękać paski...

Freude am fahren...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autor Wiadomość

mattiss napisał:

 

BMW zaleca wymieniać pasek rozrządu w silniku M40 co 40k km, albo raz w roku

 

 

Buhahahahaah - no większej sciemy nie słyszałem nigdzie.

 

Może pomyliłeś z olejem ( to raz do roku)???

 

Przy okazji wymień sobie raz do roku rolki, napinacz, wałek, popychacze i kompensatory - będziesz co rok miał nówkę :D:D

 

 

Co 5 lat lub co 70 tys km ( pierwsza zmiana 90tys km)

 

Czlowieku nie masz pojecie a tym bardziej pewnosci nie pisz glupot i nie wprowadzaj ludzi w blad ktory moze ich kosztowac duza kase

 

Jak mi powiedzial mechanik ze pasek nalezy wymieniac co 40 tys co wydawala mi sie to dziwne zadzwonilem do servisu Bmw Polska i tez nic innego sie nie dowiedzialem tylko to ze pasek nalezy wymieniac co 40 tys km i to juz jest maks zreszta w ksiazce sam naprawiam lub innej do bmw pisze to samo wiec co 40 tys i nic dluzej koszty po zerwaniu paska sa masakryczne wiem cos na ten temat bo teraz skonczylem remont silnika po takim wypadku tylko z nie wyjasnionych powodow u mnie wyrwalo zeby z paska po 15 tys :/ all pokrzywione

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki wszystkim zalozylem nowy pasek gates i rolke i napinacz no to kurcze wam powiem ze nie jest wcale taki duzy koszt he he pozdrawiam
liczy się tylko aby wsiąść i jechać a czy to ważne gdzie!!! ważne czym (BMW)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no juz zdradzam pasek 89 rolka i napinacz 160 robocizna 140 389 zl

no i goscie powiedzieli mi ze za 40 tys widza mnie spowrotem a najlepiej za 20 tys na sprawdzenie napiecia paska i stanu rolek uwazam ze ta kwota nie jest szczegolnie wysrubowana

liczy się tylko aby wsiąść i jechać a czy to ważne gdzie!!! ważne czym (BMW)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo przyzwoicie :cool2: Rzadko zdarzy się komuś zrobić taniej.

Ciesz się jazdą ;)

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w swojej zaraz po kupieniu wymieniłem pasek i wszystkie rolki- kupiłem sobie zestaw naprawczy SKF-u ( prowadzące są japońskie - napinająca jest niemiecka-pasek jest Gates`a) -opłaciło się - teraz nie myślę że coś mi strzeli- za ten komplet dałem 310 zł-w porównaniu do ceny ewentualnej naprawy to nie dużo-a i nie warto żałować kasy bo nie wymieniasz tego co miesiąc tylko raz na (jedni piszą że 40000 km a w książce jest 80000 km)wymieniaj średnio co 55-60 tyś km
masqo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no z tego co widze w ksiazce to jest wymiana co 40 tys a z tego co wiem paski lubia pekac w bmw tak mi mechanicy powiedzieli takze ja za 40 tys zmieniam znowu dzieki za rady
liczy się tylko aby wsiąść i jechać a czy to ważne gdzie!!! ważne czym (BMW)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.