Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

asc - to jest system ulatwiajacy ruszanie, przeciwdziala zrywaniu kol przy starcie i w sumie nic poza tym... na bezpieczenstwo ma maly wplyw.

 

asc+traction:

kontroluje tylnie kola i wylapuje zarzucanie tylu

kontroluje przepustnice oraz moze nawet sam przyhamowac tylnie kola.

Opublikowano
no tak ale jeśli mam tylko ASC a wymienie na sterownik ABS z ASC+T to bdzie działać trakcja...

 

:search: :mad2: :duh: :mad2: :search:

 

czy do was chlopaki nie dociera ze temat juz byl rozpracowany na dziesiata strone ??

Opublikowano
Zerknalem do wyszukiwarki i jakos nie widze tematu jaki zostal poruszony w tym poscie. Jestes pewny, ze ktos odpowiedzial juz na to pytanie?
Opublikowano
Zerknalem do wyszukiwarki i jakos nie widze tematu jaki zostal poruszony w tym poscie. Jestes pewny, ze ktos odpowiedzial juz na to pytanie?

 

Błagam ludzie wiem ze upaly ale czytajcie ze zrozumieniem!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Owszem na forum było w różnicach W DZIAŁANIU ASC i ASC + T ale nie o BUDOWIE TECHNICZNEJ tych systemów.

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

 

Znalazłem JEDNĄ sensowną odpowiedz która rzeczywiście coś ma wspólnego z tym wątkiem:

 

W E32 moduł hydrauliczny ASC+T (osobna maszyneria stojąca osobno od ABS) posiada tylko 2 wyjścia

na zaciski hamulcowe tylnych kół. Czyli nie ma fizycznej możliwości

hamowania kół przednich. Niestety... fajnie byłoby mieć

bardziej złożony system. A może i nie. Byłoby więcej do psucia...

 

Czyli różne mamy:

 

- komputery ABS+ASC / ABS+ASC+T

- jakiś moduł hydrauliczny ASC+T którego najprawdopodobniej nie ma w ASC

 

Czyli pompa o którą pytałem jest raczej taka sama...

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

asc zmniejsza moment obrotowy ( min zamyka przepustnice )

 

t - dodatkowo moze przychamowac jedno z TYLNYCH kół ( to ktore sie kreci szybciej ) aby przeniesc moment obrotowy na kolo ktore w danym momencie ma lepsza przyczeonosc ...

Opublikowano
It works like this: in critical situations on the road, the angle of the throttle butterfly in the ignition system is altered in such away as to allow only the maximum transmissible power to reach the wheels, while Digital Motor Electronics (DME) adjust the ignition time. This results in the drive force being cut back by up to 50 per cent. In addition, ASC+T will also activate the brakes in the rear wheels if necessary, and to varying degrees if frictional coefficients on the road differ.
Opublikowano
asc zmniejsza moment obrotowy ( min zamyka przepustnice )

 

t - dodatkowo moze przychamowac jedno z TYLNYCH kół ( to ktore sie kreci szybciej ) aby przeniesc moment obrotowy na kolo ktore w danym momencie ma lepsza przyczeonosc ...

 

JA PIERDOLE. TO TO JA WIEM TYLKO CHODZI O TO JAKIE ELEMENTY SĄ RÓŻNE? JASNE!? NA RAZIE WYMIENIŁEM DWA.

 

TO MNIE WIECEJ TAK JAKBYM ZAPYTAL CZYM ROZNI SIE TECHNICZNIE 730 OD 750 A TY BYS MI ODPOWIEDZIAL ZE 750 MA 7,4 DO 100 KM/H A 730 WIECEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A NIE O TO CHODZI. CHODZI O TO ZE 730 E32 MA 6 CYL. A 750 12. JASNE? ;-)

 

 

wiem ze jest upal wiec spoko

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
słyszales o czym stakim jak etk ? tam sprawdzisz dokladne roznice miedzy poszczegolnymi opcjami

 

Słyszałem... słyszałem także o realoem. Ale z tego co pamietam to żadne z nich nie potrafi pokazać różnic a jedynie wylistować konkretne części w danym modelu. A różnice między nimi... łatwo coś przeoczyć. Więc lepiej zapytać się kogoś kto się na tym po prostu zna. Albo kogoś kto robił z ASC system ASC+T :)

 

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.