Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy mam taki problem , pewnego razu miałem wystrzał na gazie i wywaliło mi waz ktory wchodzi do kolektora i od tego czasu co jakis czas podczas jazdy zaczynaja swirowac obroty i strzela , sprawdziłem juz cewki i nic - raz jest dobrze a raz swirują obroty co konczy sie wystrzałem i dzieje sie to zarowno na bezynie jak i na gazie

moze ktos miał juz ten problem ??? prosze o pomoc

Opublikowano

Wygląda na nieszczelność w dolocie - guma lub kolektor pękł przy strzale...

BTW..do m50 tylko sekwencja..chyba że chcesz mieć -30 koników na gazie i na benzynie plus ryzyko wystrzału na gazie .Pozdrawiam :wink:

6 INLINE...

Quattro-Serwis Kraków, ul.Rzemieślnicza 20.

www.quattro-service.pl

Opublikowano
witam koleżko musisz dobrać sie do silniczka krokowego sprawdzić czy nie pękła gumowa rurka łącząca silniczek z gumą przy przepustnicy z prawej stromy w tedy łapie lewe powietrze i strzela i przy okazji odkręcenia przepustnicy trzeba ją też wyczyścić
Opublikowano
hej stary mialem ten sam problem nie wystarczy wymiana swiec sprawdz sobie jeszcze uszczelke pod pokrywa zaworow moze byc stara i twarda trzeba nowa i ta duza i te dwie male co przychodza dookola swiec jak to wymienisz powinno przestac strzelac tylko nie dawaj tego do roboty zadnemu 'paprokowi ' ja to robilem 2 razy uszczelka musi byc osadzona porzadnie
Opublikowano
Sprawdz kable WN, u mnie tez byly strzaly. Wymienilismy kable i swiece na nowe firmy NGK i jest spokoj. Nie kupuj tanich kabli i swiec innych niz NGK.

Mamuuussiu a czemu ci ludzie klęcza?

......... bo to synku jedzie siódemka!

http://img355.imageshack.us/img355/6865/s5000290mz8.jpg

Leokadia, Amelia, Przemek, Marcin

http://7er.pl/customprofilepics/profilepic345_1.gif

WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ŻYCIE

www.bmwteam.boo.pl

Opublikowano

Witam!

U mnie było podobnie:

1. Kilka razy zdarzyło się że w czasie normalnej jazdy nagle zaczynał świrować, strzelać, kichać i gasnąć - to wadliwy czujnik położenia wału, który zwłaszcza w deszczową lub śnieżną pogodę lubił ogłupieć; po 20min na poboczu wszystko wracało do normy.

2. Z wystrzałami na gazie borykałem się od momentu założenia instalacji LPG. Przejechałem tak chyba 30tyś. Okazało się że jedna ze świec (NOWYCH - założonych podczas instalacji LPG!!!) była wadliwa; ile zdrowia mnie kosztowały te wystrzały wiem tylko ja, raz o mały włos nie spaliłby się cały wóz! Po wystrzale zapalił się filtr powietrza a od niego obudowa - od tamtej pory wożę gaśnicę 6kg proszku. Przez głupią świecę za 19zł straciłem 2x obudowa filtra, 1x przepływomierz pow. i komplet rur dolotowych :(

 

Zacznij od świec zanim wymienisz pół elektroniki w aucie - to newralgiczny punkt...

Opublikowano
Sprawdz kable WN, u mnie tez byly strzaly. Wymienilismy kable i swiece na nowe firmy NGK i jest spokoj. Nie kupuj tanich kabli i swiec innych niz NGK.

 

W M50 nie ma kabli WN jak w silniku M20 na każdą świece przypada jedna cewka znajdująca się nad nią.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.