Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, chciałbym zmienić olej w skrzyni (manual) oznaczenie skrzyni jak w tytule, ale nie chce mi się jechać do ASO po litr oleju - mam dosyć daleko. Olej niby niewymienialny ale myślę że po 150 tysiach mu się należy - tym bardziej że skrzynia po rozgrzaniu (jazda na dłuższym dystansie) zachowuje sie jakby nie miała oleju - głośno pracuje w czasie zmian biegów. Oleju jest tyle ile powinno tyle że jest już szary. I co wy na to?
Opublikowano

Według konfiguratora na stronie Castrol'a:

e. Ręczne skrzynie przekładniowe: zespoły z pomarańczową wywieszką z napisem 'ATF Oil', TQ DEXRON III; zespoły z zielona wywieszką z napisem 'Special Oil', SMX-B. Wywieszki są umieszczone obok korka wlewu oleju

 

h. Zespoły ręcznych skrzyń biegów z żółtą naklejką z napisem 'MTF-LT-1': BMW Part No. 83 22 9 408 942; zespoły z żółtą naklejką z napisem 'MTF-LT-2': BMW Part No. 83 22 0 309 031; zespoły bez naklejek: EP 80W / DYNADRIVE. Naklejki są umieszczone obok korka wlewowego oleju.

 

 

Ja bym chyba jednak się przejechał po fabryczny płyn. Potrzebujesz trochę ponad 1 litr.

 

U siebie mam zamiar zalać skrzynię Royal Purple Synchromax, ale nie wiem czy jest on dostępny w PL.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.