Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pojawił mi się ostatnio dziwny problem - gdy samochód postoi dłużej np. przez noc to po odpaleniu rano pierwszych kilka obrotów kierownicą jest z bardzo wyraźnym szarpaniem, przy okazji słychać też piski gdzieś z okolic paska klinowego. Objaw pojawił się po wymianie drążka środkowego w MAG-POL-u jakieś 3 tyg temu. Wczoraj sprawdzałem pasek również w MAG-POL'u: naciąg OK, sam pasek też jeszcze może być... Jak samochód ciepły wszystko jest normalnie po odpaleniu...

Co to może być :?: Czyżby pompa wspomagania :?:

Auto ma przejechane 334500 km.

pozdrawiam

Opublikowano
A poziom oleju w zbiorniczku sprawdzałeś?

http://a.imageshack.us/img541/7055/repsolp186x50.jpg


Pełna oferta olejów REPSOL dla motoryzacji

tel.: 888 233 740

Opublikowano

Zdecydowanie wymieniłbym pasek od wspomagania, a nawet i ten drugi.

Jak "może być" to pewnie zeszklony od środka i po uruchomieniu jak alternator stawia duży opór to się ślizga. A jak się włączy duzo odbiorników prądu (ogrzewanie szyby, światła, itd) to też piszczy?

pzdr

Michał 750
Opublikowano

Tam są tylko 2 paski: główny i "ten drugi" czyli od klimy. "Ten drugi" wymieniłem w kwietniu, ten główny - jak powiedziało 2 mechaników - nie jest zły więc sam nie wiem :doh: Z drugiej strony koszt nie taki wielki więc może faktycznie go wymienię. Jak włączę wszystkie światła nie słyszę piszczenia - te piski są ściśle skorelowane z szarpnięciami w momencie kręcenia kierownicą...

 

Z innej beczki: czy padająca pompa powinna dawać inne objawy :?:

Opublikowano
Wymień pasek od pompy wspomagania! lub naciągnij go bardziej,żadna sztuka :mad2:a to, że wymieniłeś drążek nie ma nic wspólnego czysty przypadek.

W124 260E

W201 200E ex.

W126 260SE

W115 240D (250 M123) ex.

BMW 730i E32 ex.

Opublikowano

Wymień pasek, to są groszowe sprawy :D

Podobny efekt szarpania daje zapowietrzenie układu, ale wtedy występuje zawsze, nie tylko rano.

PS

Pompa sama z siebie nie pada w 99,5% procenta przypadków jest to wina użytkownika, który nie zauważa wycieku i zajeżdza pompę brakiem oleju :(

http://pomocdrogowakrk.pl

Tel:790 580 495

Opublikowano
wymieniłem wczoraj główny pasek klinowy... Dziś rano niestety to samo: szarpanie i piszczenie przy pierwszych obrotach kierownicą :( Co to za g... może być??? :mad2:
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

jak pisałem wymiana paska nic nie dała, więc wymieniłem olej we wspomaganiu - iz nowu nic :duh: kolejna rzecz - wynieniłem pompę :!: i znowu bez pozytywnego efektu :twisted: :mad2:

wreszcie znalazłem problem - napinacz głównego paska klinowego :D wymieniłem (130zł z wymianą) i jest dobrze :cool2:

więc gdyby ktoś miał problemy z szarpaniem czy dziwną praca wspomagania niech się przyjrzy temu napinaczowi :norty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.