Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
--niech mi ktoś powie---poci mi się uszczelka [po 14000 tys. km.]--od str. kopułki oczywiście olejem, załozona jakaś niemiecka za 100 pln, czy ktoś oprócz smaru łaczył blok z uszczeka i głowicą czymś innym , takim co mozna potem ""rozedrzeć z powrotem w razie czego, czy mozna same kanaly delikatnie czymś pociągnąć"" w koło--pzdr :arrow: :arrow: :arrow: [/b]
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Opublikowano
no pany nikt się nie parał takim czymś, na innych forach, coś doradzili a tu nikomu się nie chce czy cóś"", wiem ze ja sie podzielę informacjami-doradzono zastosować Hylomar do posmarowania uszczelki, podobno jest dobrej jakości uszczelka ERLING, poza tym nowe szpilki-i tu koszty chyba bedą duże ,sam myślałem o nowych ale jedna sztuka od 30 do 55 pln--moze ktoś zna sklep z cenami zbliżonymi do 30 pln :roll: --pzdr-- :arrow: :arrow: :arrow:
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Opublikowano
znalazłem Hylomar--27-pln, uszczelka Erling-145-pln , chwilowo brak,a co do śrub wysłuchałem jednego mech. który stwierdził co nastepuje--stare śruby dokładnie wymyć w benzynie ekstrakc. i włożyć do oleju na 24 godz.że niby dojdą do siebie[ że to niby taki materiał na sruby, który to potrzebuje-technologiem nie jestem i nic to nie mówi] i teraz nie wiem co o tym myślec, pierwsze słyszę o czymś takim-nie piszcie przypadkiem ,że do tego dwa czosnki do kompletu----mechanik ze stazem--czy słyszał ktos o takich cudach, pzdr :arrow: :arrow: :arrow:
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Opublikowano
Ani głowicy ani bloku niczym nie smaruj, powierzchnia ma być odtłuszczona a głowica splanowana - wokół wszystkich kanałów uszczelki mają silikonowe obwódki. Szpilki KONIECZNIE należy wymienić, cały komplet to 50-100zł (Victor Reinz - to firma która daje szpilki i uszczelki na pierwszy montaż - przynajmniej ja już tak w kilku BMW widziałem na własne oczy). Stare szpilki o ile podczas dokręcania nie pękną (pisze z doświadczenia) to później może się okazać że uszczelkę wydmucha ponownie bo szpilki nie trzymią jak powinny (materiałoznastwo metali się kłania :8) )
www.turboBMW.pl
Opublikowano
to co pisałem o Hylomarze stosują go podobno w ASO , co do wytrzymałości materiałów ,to niestety się zgadzam ,chyba trzeba zmienic szpilki, ale qrde sobie kosztuja,zdaje się jest ich 14[ po 100 zł], porażka , myślę ,że chyba trzeba kupić osobno uszczelkę i to nie 1,75 tylko 2.05 , i może z innej firmy szpile około 55 pln , za dwa koła wnet kupiłby silnik, bo tyle wyjdzie zmiana uszczelki, uszczelka ERLING 145 pln + 14x 55 pln za sztukę, trochę mniej + mechanik ,tu myśle że będzie akurat taniej-kolega, no nic dzięki za poradę pzdr :arrow: :arrow: :arrow: korona---czytam jeszcze raz twój post ,to niemożliwe zeby komplet kosztował 50..100 pln--prędzej sztuka --chyba nie mylę sie?
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Opublikowano
jerzy - mylisz się. Kupowałem 2 miesiące temu szpilki VictorReintz do BMW M50B25 komplet 14szt cena 70zł, mam jeszcze gdzies paragon i opakowanie. Kupisz w każdym niemal sklepie z częściami jak nie mają od ręki to na zamówienie.
www.turboBMW.pl
Opublikowano
Jak kupisz nowe szpile to wez starą przyłuż pod światło do nowej tak gwint do gwintu i zobasz jak pieknie widać świat przez rozciągnięty gwint starej szpilki . Jak chcesz miec spokój z tematem głowicy to kup wszystko victor reinz ! naprawde wysoka jakość produktów , i simeringi corteco . Też oryginał dla bmw . Tak jak kolega pisał głowica musi być zplanowana a blok pod uszczelką ma być zrobiony na "lustro" !!! Resztę uszczelek możesz pociągnąć cieniutko silikonem szarym firmy Driko . Jak jego nie dostaniesz to lepiej żeby innego nie było niż miałby być !
Wczoraj , dzisiaj , jutro BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.