Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Bardzo się cieszę że trafiłem na Waszą stronkę, można się wiele dowiedzieć i nauczyć o BMW.

Ja od 2 miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem BMW320i 87r. Jest to standardowa wersja,ale świeżo sprowadzona więc nie wymęczona w polskich warunkach, użytkowana była przez jednego właściciela(starszego pana) więc jest naprawdę spoko.

Wymieniłem już olej, żarówki w oświetenie zegarów;) i rozrząd :( I tu mam problem,mechanicy wymienili mi pasek i rolkę(części GETS-a)ale niestety coś im nie wyszło i "coś trze" raczej rolka,chyba jest za mocno naciągnięty pasek i tu pytanie do WAS: Czy to się uspokoi?Mieliście kiedyś taki objaw? Czy już pozamiatane o robota od nowa??

 

Pozdrawiam

PawełM
Opublikowano

Dzięki za zainteresowanie.

Niestety przed napisaniem niniejszego przywitania w połączeniu z pytaniem szukałem takiego przypadku z rozrządem w forum korzystając z opcji "szukaj" bez skutku. Błagam szanownych klubowiczów nie traktujcie mnie jak blondynki!! Wasze forum nie jest dla mnie pierwszym i zanim o coś pytam wertuje tematy.

Dla mnie rozrząd jest najważniejszym "paskiem" w aucie, podczas gdy mechanik powiedział że się wszystko ułoży i przestanie hałasować, nie uspokoiło mnie to dlatego szukam porady wśrod WAS.

Do tej pory miałem doczynienia z autami spod znaku gwiazdy- a tam jest łańcuch a nie pasek.

Pozdrawiam

PS:mój model to [E30]

PawełM
Opublikowano
mechanik powiedział że się wszystko ułoży i przestanie hałasować

 

Może pasek trze o osłony. Z tego co napisałeś wynika, że przed wyminą nic tam nie tarło/hałasowało. Więc... jeśli tak było to jedz do niego jeszcze raz, niech poprawi co sknocił. Co ma się tam układać, zmieniasz napinacz, zakładasz nowy pasek i jedziesz dalej. Nie ma na co czekać, pasek się nie układa, rolka może hałasować, ale przecież ją wymienił. Moim zdaniem albo rolka do d... albo źle założone osłony i to o nie coś trze. Nie wiem jak to wygląda u Ciebie (osłona rozrządu), ale mechanik nie popisał się, a ten jego tekst, że się ułoży :shock: .

Opublikowano
Każdemu kiepskiemu mechanikowi musi się wszystko układać albo "panie tak musi być" dlatego ja sobie robie wszystko sam przynajmniej nie musi mi się układać :lol:. Ja na Twoim miejscu bym kazał mu poprawić, skoro zapłaciłeś pieniądze to Ci się należy i nie słuchaj textów typu "bo tanio było to cos pan chciał" jak jest tanio to nie znaczy że ma być gożej tylko taniej

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano

Dzięki bardzo za (p)odpowiedzi.

Szykuje się jutro zajechać do mechanika, najgorsze jest to że to gość, który od lat robi nam różne rzeczy przy autach więc ciężko od takiego się wymaga bo to "znajomy", prawda jest taka jakbym trafił na obcego i by mi przy czymś takim powiedział : "że się uspokoi" to bym mu powiedział że kase też mu zapłace jak się uspokoi i szybko pojechałbym do następnego mechanika.

A nie znam cen przy BMW ale rolka i pasek to 160zł plus jego "zabawa" 100zł.Inni proponowali usługę za 120zł-140zł(sama robota)

 

Pozdrawiam jeszcze raz dziękuje za zainteresowanie i do zobaczenia.

 

Acha tak jak jeden z Was napisał, przed wymianą była cisza i spokój pod maską więc to ewidentnie po jego robocie.

PawełM
Opublikowano
Jesteś pewien że to pasek hałasuje? A może to paski klinowe od wspomagania lub alternatora... Jeśli to pasek rozrządu hałasuje to ja bym zdjął kopułke palec i osłone od paska i sprawdził naciąg. Miałem ten sam problem u siebie. Niestety mechanik ani właściciel warsztatu nie przyznali się do swojej winy. Zresztą kiedyś pisałem o tym. Mogę tylko powtórzyć że tą firmą była ASJA AUTO w Olsztynie. To był ostatni raz kiedy dałem im zarobić.
Nie chcem, ale muszem... jeździć na gazie.
Opublikowano
A czy ktoś się orientuje czy w silniku M40 1,6i z 1990 roku jest pasek rozrządu czy łańcuch? Kurka całkiem zielony nie jestem ale nie widzę nigdzie osłony na pasek więc trochę zgaduję, że mam łańcuch. A może się mylę?
  • Członkowie klubu
Opublikowano
A czy ktoś się orientuje czy w silniku M40 1,6i z 1990 roku jest pasek rozrządu czy łańcuch? Kurka całkiem zielony nie jestem ale nie widzę nigdzie osłony na pasek więc trochę zgaduję, że mam łańcuch. A może się mylę?

Mylisz się :D

W silniku M40 jest pasek rozrządu. Łańcuch jest w M43.

Pozdrawiam

Bastek

Kiedyś: E21 315 '83, E34 520i '90, E34 525iA '92, E36 316i '95, E30 318iT '93, E46 325xi Touring, E91 325i

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.