Skocz do zawartości

wyciek paliwa pomocy!


mos

Rekomendowane odpowiedzi

czolem

 

to moj pierwszy poscik :D

 

miesiac temu kupilem moja perelke

musze przyznac, ze jeszcze nie wyszedlem z zachwytu

jednak :( pojawily sie juz pewne dramaty

 

na poczatek falowanie na wolnych obrotach

zabralem ja na warsztat a tam powiedzieli , ze to pierwsze oznaki niedomagania pompy wtryskowej (oczywiscie przestraszyli mnie cena nowej lub regenerowanej pompy)

ostatecznie jednak podlaczyli pod kompa i zwiekszyli obroty o 90

motor co prawda ciut glosniej chodzi ale falowanie ustalo

powiedzieli jednak, ze to raczej kwestia czasu i trzeba bedzie ja wymienic

 

i tu mam do Was pytanko, co o tym myslicie

czy to dobrze, ze zwiekszyli obroty?(troszke wiecej bierze wachy w korkach)

czy powinienem sie szykowac na grubszy wydatek i ile ta pompa moze jeszcze przetrzymac przy tej dolegliwosci?

i czy w ogole dobrze zdiagnozowali usterke?

 

no i druga rzecz(bolesna)

dzisiaj rano odpalilem to cudo i tak jakos bez powodu otworzylem mache

patrze a tam cos zapierdziela

:shock: przyjrzalem sie (nie jestem znawca)

a tu ropa wywala mi gdzies przy pompie jakby na złaczeniu z takim jakby czujnikiem od pompy czy cos

i to dosyc ostro (gdyby to byl kran to prawie mozna by rece umyc)

i sie lekko podlamalem :?

 

czy ktos wie gdzie moge sie udac we wrocku z ta bolaczka?

 

jesli byscie mogli mi cos podpowiedziec i oswiecic w tych tematach

bede wdzieczny

 

pozdrowionka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompa po prostu cieknie miedzy obudowa a sterownikiem. koszt uszczelek 60zeta robota 100 zapraszam do mnie :) :) calosc zrobie w 30 min.

to standartowa usterka w bmw tds. a uszczelki wygladaja tak:

 

http://img125.exs.cx/img125/4391/UszczelkidoBMW.jpg

 

potrzebne ci te dwie czarne z lewej

 

ps. a ci goscie co co ci zwiekszali obroty to robili cos przy pompie??

bo jak ustawiali dawke to przez nich cieknie.

pozdro.

e39 3.0D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie pomoze na falowanie.wyciagniecie sterownika i włozenie pomaga na gora 3 dni. od jakiegos czasu juz sie zastanawiam, ze wlanie cos w tym jest, ze jak sie wyjmie i wlozy to nie faluje:). znam takich co po kilka lat juz tak jezdza z tym falowaniem. u mnie jak wlaczone swiatla tez faluje sterownik mam sprawny na polce :) ale olalem to. jak sie skreci kolami do konca i gasnie to juz trzeba wymieniac jak nie to olac i jezdzic. zdarza sei nawet ze mu przejdzie samo.
e39 3.0D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wielkie dzieki za podpowiedzi :)

szczegolnie dla Waldka za naswietlenie sprawy (b. chetnie podjechalbym na ta wymianke ale 500km w jedna manke to troszke za duzo zwlaszcza z tym wyciekiem ale dzieki)

kontynuujac tamat to jak bylem w tym warsztacie to tylko podkrecili obroty, nic nie grzebali przy pompie i na razie gicio

podejrzewam, ze juz kupilem z tym wyciekiem ale pewnie sie znacznie powiekszyl skoro dopiero to zauwazylem

moja furka ma najechane 270tys. 94`

 

mam jeszcze jedno pytanko (tylko sie nie wsciekajcie ale jestem zielony)

do Waldka (tez 525tds) i wszystkich wtajemniczonych

a mianowicie chcialbym wymienic plyn chlodniczy bo nie wiem kiedy byl wymieniany

niestety nie moge znalezc zadnego korka do spuszczenia

gdzie tego szukac w tym typie i czy jest jakis problem z odpowietrzeniem ukladu?

 

dobra mam nadzieje, ze nie przeginam

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie korek jest. nawet jest takie miejsce zeby zalozyc wezyk i spuscic do butelki. a jak nie masz to zdejmujesz na cieplym silniku (zeby termostad) był otwarty) przewód u dolu chlodnicy i polecialo. w BMW nie ma zadnych trudnosci z odpowietrzaniem. lejesz na wlaczonej stacyjce i otwartym ogrzewaniu. nie pamietam ile wchodzi ale gdzies kolo 10 litrów do naszych tdsów

a z tym przyjadem to oczywiscie zartowalem. do mnie z wrocka nawet jest 550 a nie 500:)

ps.uwazaj tylko zebys sie nie poparzył.

e39 3.0D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

zapomniałem wcześniej napisać jak skończyła się przygoda z wyciekiem

 

pojechałem na pierwszy lepszy warsztat, facet spojrzał i powiedział, że nie ma możliwości zrobienia tego, że trzeba do pompiarza pojechać

 

trochę byłem [bAD] ponieważ moja betka zostawiała za sobą nieprzerwaną tłustą plamkę, wyglądało to jak jakaś zapomniana szyna tramwajowa na środku jezdni :oops:

 

pojechałem stamtąd do pewniaków bo takie słyszałem opinie o STANDO przy wylocie na Poznań

no i rzeczywiście, nie mogę powiedzieć, że tak nie jest

ale te CENY ojejuu

800 zł za wymianę dwóch uszczelek(dokładnie te, o których pisze Waldek powyżej)

lekko zblazowany objechałem szerokim łukiem ( i tak już pozostanie, omijam ich z daleka)

znalazłem sprawny zakładzik, w którym zrobili mi to od ręki za niecałe 200zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.