Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WItam. Szukałem na forum cos tam znalazłem poczytałem ale...

Kupiłem dzisiaj e30 318. Nie działa w nim:

-ekonomizer,

-obrotomierz,

i nie swieca sie kontrolki inspection (nawet przy zapalaniu)

 

Pomóżcie w czym moze lezec problem?

Sorry bo pewnie 1000x razy było ale prosze o jakas sensowna odpowiedz od czego zaczac.

Opublikowano

Hej!

Gratuluję zakupu!

A zacznij od wymiany baterii/akumulatorów w zegarach.

Najpewniej udaj się z tym do elektryka,który ma pojęcie o bmw, bo inni nie chcą się podjąć.

Oczywiście jeśli masz umiejętności elektryka-elektronika, możesz się za to sam zabrać.

Jak wyciągnąć zegary dowiesz się w dziale Zrób to Sam.

 

Pozdrawiam.

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

Dzieki za szybką odpowiedz. WIesz ja raczej sam wiekszosc rzeczy przy aucie robie -a miałem 205 gti wiec troche tego było :). Postaram sie zrobic samemu a jak nie wyjdzie, mechanik.

 

PS.

Gdzie jest wtyczka diagnostyczna?

PS2.

Jak robić reset komputera?

 

Szukałem na forum ale nie znalazłem odpowiedzi. Jest mnóstwo postów na tematy pokrewne i pojawia sie cos tam o resecie ale nie znalazłem jak to robić. Jak sie komuś bedzie chciało napisać, bede wdzięczny :dance: :modlitwa:

Opublikowano
Gniazdo diagnostyczne znajduje się po stronie kierowcy przy samym podszybiu, tak jak wspomniał kolega powyżej - w komorze silnika. Okrągły dekielek, ciężko przegapić :wink:

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
Bo masz silniczek m20 i wąską lampę chyba. Tam gniazdo jest blisko przepływomierza i ma czerwoną nakrętkę. W m20 po 1987 gniazdo jest koło bagnetu oleju i jest takie jak w m40 (316 i 318). W m40 gniazdo jest przy podszybiu od strony kierowcy. Kolega b182 może mieć silniczek m10, a ja założyłem,że ma m40 i to jedyna nieścisłość...

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
Mam m40. Gniazdo jest na podszybiu takie zakrecane. Wczesniej myslałem ze to od wlewu płynu do chłodnicy:)
Opublikowano

PS.

szukałem postu o zegarach ale nie znalazłem. Jak je najszybciej wyjąć?Moze jakis link podepniecie?Dzieki z gory

Opublikowano

Link do resetu komputera i czynności z tym związanych - odpięcie i podpięcie aku to nie wszystko :!:

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=17134

 

A tu krok po kroku ze wszystkimi zdjęciami i obszernym omówieniem przedstawiona jest procedura wyciągnięcia zegarów:

 

http://zoso.no-ip.org/318i-dash.html

:search: :twisted:

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.