Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
wyglada jak od wlasciciela z domu a nie komisu. Raczej nie jezdzi nia dziadek lat 80 no i przebieg troche maly --> a moze ten typ tak ma. Wez pod uwage ze tym autem moze jezdzic jakis mlody Niemiec ktory lubi zapach palonej gumy :)
Opublikowano

Dzięki. Jesteś pierwszą osobą, która odpowiedziała na jeden z dwóch moich postów.

 

Dlatego ciekawi mnie ile kosztuje lifting, żeby kupić auto od "dziadka" i auto upiększyć samemu.

Z drugiej strony cena tego samochodu jest dość wysoka, być może ktoś nim palił gumę, ale czy mając taki silinik można tego nie robić ? :) (w pewnym sensie).

 

Widzę, że auta różnią się szczegółami. Np ten ma srebrne obwódki w okół zegarów, które mi się podobają i pasują do jasnej skóry, ale niestety to automat:

 

http://mobile.de/SID2QNhYl65cyT25dsbY3FFoQ-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1183330335A1Iindex_cgiD1100CCar%5B-t-vctpLtt~BmPA1C101B20C294%81G-t-vMiMkQuSeUnVb_X_Y_x_yrd~BSRA6B24D3500BGNCPKWA0HinPublicA2A0A0A0D1997/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=115&id=11111111259218436&

 

robi wrażenie bardzo eleganckiego, ale ta cena...

Opublikowano

BMW, duży silnik i automat - to jest to. Jak pierwszy raz zasmakowałem w automacie to powiedziałem sobie, że tylko taki będzie następny. Zużycie paliwa podobne albo nawet niższe jak w manualu.

Jeśli chodzi o kupowanie w Niemczech to polecam salony BMW. Tam przyjmują auta tylko z niezbyt dużym przebiegiem - raczej poniżej 150 tyś, nie grzebią w przebiegu, auta są serwisowane regularnie i nie uczestniczyły w poważnych wypadkach. Sam szukałem tam dla siebie auta i pewne pojęcie o tym mam. E39 też tam można znaleźć.

Opublikowano

Lifting zewnętrzny do E39 to koszt około 6 tyś

W skład potrzebnych czesci wchodza - reflektory przód i lampy tylne, dobrze przy tym zmienić LCM, nowe nerki, zderzak przód, dwie atrapy do niego (jedna pasuje ze starego), halogeny okrągłe, listwy ochronne przedniego zderzaka (obowiązkowo) a jak ma to wszystko ieć rece i nogi to listwy ochronne do okoła samochody zmienić na nowy typ (orzygotowane do lakierowaia), lusterka zawnętrzne (fotochrom)

Opublikowano

o taki konkret mi chodziło, dzięki.

 

Wolę w takim razie kupić samochód z chakiem od niemca emeryta niż ładne przedrożone bmw od młodzika z zacięciem sportowym.

 

trochę ukierunkowuje swoje poszukiwania: podoba mi się ciemny kolor ze srebrnymi listwami karoserii, srebrymi pierścieniami na zegarach, jasne skóry do tego i manual. Przy tych warunkach już się robi ciężko z ofertami

Opublikowano
Lifting zewnętrzny do E39 to koszt około 6 tyś

W skład potrzebnych czesci wchodza - reflektory przód i lampy tylne, dobrze przy tym zmienić LCM, nowe nerki, zderzak przód, dwie atrapy do niego (jedna pasuje ze starego), halogeny okrągłe, listwy ochronne przedniego zderzaka (obowiązkowo) a jak ma to wszystko ieć rece i nogi to listwy ochronne do okoła samochody zmienić na nowy typ (orzygotowane do lakierowaia), lusterka zawnętrzne (fotochrom)

 

Nie zawsze wystepuja lusterka fotochromowe do wersji po lifcie. Wiec to nie jest obowiazkowe.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano
no i nie koncentruj sie na tych pierścieniach bo i na giełdach i na allegro kupisz je za 59zł
Opublikowano
Lifting zewnętrzny do E39 to koszt około 6 tyś

W skład potrzebnych czesci wchodza - reflektory przód i lampy tylne, dobrze przy tym zmienić LCM, nowe nerki, zderzak przód, dwie atrapy do niego (jedna pasuje ze starego), halogeny okrągłe, listwy ochronne przedniego zderzaka (obowiązkowo) a jak ma to wszystko ieć rece i nogi to listwy ochronne do okoła samochody zmienić na nowy typ (orzygotowane do lakierowaia), lusterka zawnętrzne (fotochrom)

 

Nie zawsze wystepuja lusterka fotochromowe do wersji po lifcie. Wiec to nie jest obowiazkowe.

 

W dużej większości przypadków sa i wiele lepiej wyglądaja przez ich kształt, który jest bardziej zaokrąglony przez co też bardziej pasuje do nowego przodu i lakierowanych listew ochronnych. Samochód wydaje się przez te elementy bardziej obły.

Opublikowano

liax sam ostatnio przegladam ogloszenia 540iA, bo mysle, ze taki bedzie wlasnie moj nastepny samochod - jednak E38 odpuszcze, bo 5er jednak bardzie mi odpowiada i jest ladniejsza.

Teraz mam 528i w manualu - jednak za malo mocy, no i wole automat, no ale juz kupilem i wypada pojezdzic do konca roku.

Do jakich wnioskow doszedlem:

- ladna 540 po liftingu kosztuje 16-18 kojro (a i nawet do ponad 20 kojro :shock:), wiec nie malo, bo dokladajac troszke bedzie juz E60.

- przed liftem trzeba dac za w miare mloda i ladna - 1999/2000 z 11-13 kojro i tu juz wiadomo, ze robienie samodzielnie litingu sie nie oplaca, bo do kupy i tak auto cenowo bardzo sie zbliza do rocznikow po liftingu.

 

Sam chcialem robic lifting w swojej -olalem z wiadomej przyczyny, nie bede ladowal kasy jak i tak duzo nie pojezdze.

U siebie jestem juz w troche wygodniejszej sytuacji, bo mam lampy z bialym kierunkiem z wersji po lifcie z tylu i ta chromawana listwe na tylniej klapie, czyli niecaly tysiac by trzeba na to wydac.

A co mi pozostaje:

- idealne lampy ringami (bialy kierunek i xenon) - nawet 2,5 kola

- grill po lifcie - ze 3-4 stowki

- zderzak przedni kompletny - kolo tysiaca

- listwy na cale auto, jeszcze nie widzialem uzywek - sadze ze kolo 6 stowek

- lusyterka 6 stowek

- lakierowanie listew, zderzaka, spinki i inne duperele z tysiac.

Czyli wychodzi tak juz mowi tiger, mija sie to z celem, poza tym nikt Ci przy odsprzedazy nie dolozy tych 6 kola, jedynie moze szybciej Ci pojdzie.

Opublikowano

20tys. euro ?

to już najlepsze z 540. Ja oglądam takie koło 10-12k wydają się dobrym kompromisem. Zbyt drogo to nie ma co, chyba faktycznie lepiej kupić wtedy E60. W sumie jeśli mam wydać 35tys zł na auto to 5 tys. na lift to nie aż tak dużo. Mam zamiar tym autem jeździć co najmniej 5 lat.

Opublikowano
20tys. euro ?

to już najlepsze z 540. Ja oglądam takie koło 10-12k wydają się dobrym kompromisem. Zbyt drogo to nie ma co, chyba faktycznie lepiej kupić wtedy E60. W sumie jeśli mam wydać 35tys zł na auto to 5 tys. na lift to nie aż tak dużo. Mam zamiar tym autem jeździć co najmniej 5 lat.

 

W takim wypadku faktycznie lepiej kupic ladna przeliftingowa 5er, niz na sile byle jaka po lifcie. Jak kupowal bym 5er na piec lat to tez bym sie na liftem nie zastanawial, a w sumie jak sprzedasz stare teile to odzyskasz jakas tam czesc kaski.

Opublikowano (edytowane)
20tys. euro ?

to już najlepsze z 540. Ja oglądam takie koło 10-12k wydają się dobrym kompromisem. Zbyt drogo to nie ma co, chyba faktycznie lepiej kupić wtedy E60. W sumie jeśli mam wydać 35tys zł na auto to 5 tys. na lift to nie aż tak dużo. Mam zamiar tym autem jeździć co najmniej 5 lat.

.

 

No i tak jest , nie dla psa kielbasa z liftem czy bez jak po przejsciach to juz nie ma tematu czy to mial poprzedni wlasciciel sportowe zaciecie czy nie .

Ladna 540 za W/W sumke jest calkiem calkie mozna mic tez super za 15keuro trzeba szukac,co do E60 jak to kazdy wie nie tak dawno byl lift e60 wiec tak to sie ma jak kazde Auto po lifcie poprostu Ladniejsze jest i na dodatek lepiej przystosowane technicznie,kazde Auto po lifcie bedzie juz jako lepsze konstrukcyjnie.przyklad e38,e39 najlepiej to wyszla E W211-270 cdi z pierwszej lini produkcyjnej ehhhhh , E39 jest juz Oblatana i Rynek jest tak nasaczony ze czesci sa dostepne jak zapalki w Kioskach no i zawsze mozna se samemu cos pogrzebac a E60 z pierwszej lini produkcyjnej to tak .....wolal bym e39 z ostatnich miesiecy produkcji.To jest moje zdanie na temat e39-e60.

 

Co do przerabiania na facelift to czytajacy ogloszenie niektorych nachodzi dylemat cytuje wypowiedzi:

Hmmmm to musiala miec dzwona

 

kazdy ma swoj zakichany swiat i w nim zyje , lecz co to za zycie jak leb jak sklep tylko polki puste.

 

Tak to juz jest , Polska to dobry rynek na zbyt zlomu i tak to sie ma, przyjedzie kupi przekreci licznik lub juz przekrecony mial przed kupnem wbija sie na forum i wielkie co to nie on a za pare dni pomocy mam problem ehhehehe szkoda slow.

Facelift nie ogranicza sie do W/w podzespolow jest tez inny soft itd itp no i jak to na lift przystalo mlodszy rocznikowo ehhh 1997 ->2001 a styrany jak smietnik.

Jak sie ma naprawde Ladne zadbane i lakier pierwszej swietnosci to moim zdaniem facelift podbile Image samochodu,lecz wiekszosc przed liftowa e39 ma juz naprawde zniszczony lakier i wyglada to za niczym

Jestem Fanem Orginalu. 100%orginal 100% satysfakcji.

 

20tys. euro ?
to już najlepsze z 540. Ja oglądam takie koło 10-12k wydają się dobrym kompromisem. Zbyt drogo to nie ma co, chyba faktycznie lepiej kupić wtedy E60.

Moze tak zadecyduj za siebie i kup za te 20ke e60 :hahaha:

w tym przeduiale cenowym mozna zloma kiupic lecz co tam wiekszosc jest takich co patrza na model --> rok produkcji --->wypas----->ilu wlascicieli---->przebieg------>stan techniczny.

w takiej kolejnosci kupuja Polacy Auta w DE oczywiscie sa tez ludzie na poziomi co kupuja Auto z Glowa i w odwrotnej kolejnosci i przedewszystkim stawiaja na bezpieczenstwo oraz stan techniczny itd.

Edytowane przez Elvishh
Opublikowano

Elvishh,

 

powiem szczerze, że ciężko mi się czyta twój tekst, może powinieneś popracować nad językiem polskim :) ?

Myślę, że trochę wyogólniasz z tym kupowaniem polaków. Ja osobiście stawiam na dwie sprawy: wyposażenie i stan techniczny. Ale powiedz jak ocenić stan techniczny samochodu przeglądając ogłoszenia? Ja nie umiem tego zrobić. Z drugiej strony mam swoje podejście do samochodów i uważam że jest najlepsze, podobnie jak ty uważasz, że najlepsze jest twoje: mianowicie olewam np. stan zawieszenia. Tak, tak, nie przesłyszałeś się. Poprostu mam zwyczaj jeździć nowym zawieszeniem i pierwsze co zrobie po zakupie auta to wymieniam zawieszenie na nowe. Istotniejszy jest dla mnie stan blacharki, zamków, skóry, silnika i wszystkich pierdół do okoła, które jak się psują to potem jest ciężko je naprawić i w ten sposób auto "dziadzieje". Powiem więcej, właśnie z takich powodów decyduję na dobrą markę.

 

MADEJ,

ładna oferta, podoba mi się, szkoda że nie ma zdjęć wnętrza

Opublikowano
Rozumie Cie w pełni jesli chodzi o ten stan saochodu ale nie powinienłeś wykluczać zawieszenia bo kompletne do E39 to koszt 6.000pln

 

pewno mial na mysli tylko Amorki

Opublikowano

Elvishh,

 

zawieszenie to nie są tylko amorki. 6tys do BMW to nie tak wiele jak się wydaje. Na początku tego roku do espero wydałem 3 tys i nie żałuję.

 

Załóżmy sytuację, że sądwa egzemplarze: 1998 i 2001. Ja wolę kupić starszy/tańszy (ale zadbanego pod względem blachówy, wyposażenia itd) i róznice w cenie dołożyć do wymiany zawiechy. W roczniku 2001 i też będzie to trzeba zrobić prędzej czy później, a tak będę miał pewność, że mam nową zawiechę i elementy odpowiedniej klasy. Kolejność w aucie dla mnie jest taka: zawiecha (życie), potem hamulce, potem napęd

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.