Skocz do zawartości

M40 kopci na biało


Duch

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem zauważyłem ze silnik zaczął kopcić na biało na rozgrzanym silniku na zimnym wszystko normalnie tylko jak się dobrze zagrzeje to kopci. Oleju bierze ok. 1l na 10 tys. km płynu w chłodnicy tez nie ubywa. A może to wina wywalonego katalizatora i zostawienie samej puszki w której zbiera się woda która paruje po rozgrzaniu się wydechu. Może to głupie ale sam już nie wiem. Pomóżcie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obserwuj ubywanie oleju i plynu chlodniczego - jezeli zacznie gwaltownie ubywac, to moze oznaczac uszczelke pod glowica :(.

Ale jezeli niczego nie bedzie ubywac, to na razie nie ma sie czym przejmowac

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kopci na bialo to juz mozesz zamawiac wizyte u mechanika, uszczelka pod glowica strzelila na 1000%

ten bialy "dym" to poprostu para, dlatego na zimnym jest ok a jak sie nagrzeje to poprostu wali para z wydechu.

Smutne ale niestety prawdziwe. Nie jezdzij bo ci sie maslo zrobi w silniku i potem to plukac trzeba...

Aha zobacz jeszcze jak wyglada plyn w zbiorniczku wyrownawczym i zobacz jak wyglada korek wlewu oleju od spodu, jak bedzie koloru kawy z mlekiem no to cisnij do mechanika stary...

Edytowane przez Silniczek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam słowa Marko84. Jeśli na dworzu jest zimno lub chłodno to trochę dymi. Jeżdżąc do pracy w zimę myślałem że uszczelka mi poszła bo cofając nic nie widziałem. Ale skończyło się na strachu. Obserwowałem inne beemki i też nieźle dymiły :wink:

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Glowica na bank mialem to samo nie w bmw ale to sma. Jeden pies jakie auto objaw mowi jedno uszcelka Ja mialem taki cyrk pod auchan ze szkoda gadac odpalilem auto dodalem gazu i uslyszalem jak caaaaly plyn z choldnicy jest konkretnie zasysyany (po przekroczeniu ok 2500 obr). Okazalo sie ze glowica amiala mikro pekniecie czy cos tam i po osiagnieciu odp temp i wzrostu obrotow pod wpywem cisniena srrruu bam base dymowa taka na parkingu jak w dyskotece hehehe ale czad :)

Lepiej za duzo nie smigaj tylko porosto do mechanika, dobrego mechanika. Bo jesli piszesz ze zmieniales 10 tys temu i ci to znowu walnelo (a to nie usterka typu wymiana zarowki :D ) to cos o tym swiadczy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.