Skocz do zawartości

kilka prostych pytan (pomocy)


marek222

Rekomendowane odpowiedzi

witam

mam bmw e36 1.8i cabrio 94r. i powiedzcie mi co sie dzieje...

1. kiedy jade w deszcz samochod zaczyna sie dlawic o traci moc czasami na 1 czasami na 2 i 3 biegu wrzuce na luz pozniej bieg i jest ok.

-filtr powietrza do wymiany?

2. zegarek i data radio traci pamiec.

-jakies zwarcie ?

3. przekrecam zaplon nie swieci sie zadna kontrolka zero reakcji wyjmuje kluczyk ze stacyjki otwieram drzwi i w momencie zamkniecia na zegarach podskakuja wskazowki, przekrecam zaplon jest ok.

-jakies zwarcie ?

 

a teraz pytanie najwazniejsze :)

czy 1.8i powinna spalic 18 calowego kapcia ?

-nie ?

 

odpowiedzcie mi na te pytania

moze to jakies problemy z elektryka gdy jest mokro

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie mialem to samo zmienilem filtr i kable do swiec a takze filtr paliwa takze podejrzewam ze cos z tych rzeczy mozliwe ze tez jakies zwarcie w czasie deszczu zamoczenia w instalacji przyczyn moze byc wiele i trudno jest okresli a w normalna pogode jest ok wszystko??
liczy się tylko aby wsiąść i jechać a czy to ważne gdzie!!! ważne czym (BMW)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

a teraz pytanie najwazniejsze :)

czy 1.8i powinna spalic 18 calowego kapcia ?

-nie ?

 

pozdro

 

Czytałem że można spalić kapcia 1.8i. Ja osobiście tego nie robię bo szkoda mi auta. Ważniejsze jest jakiej szerokości jest opona niż że ma 18 cali.

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja ogolnie nie robie tego u siebie... ale bez problemu się da... i nie wazne czy 18 czy 19 czy 15... najabrdziej liczy sie szerokosci sama opona...stan i firma...

wazna jest technika...jak wiesz co i jak to spalisz 318 i 235mm ...

http://img110.imageshack.us/img110/2668/naroummmpr4.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy to trafna uwaga... ale kiedys rozwlailem abs nie w bmw ale chodzi mi o to ze siadl silniczek czy cos tam, i czasami dzialal czasami nie. Co sie okazuje dzialal w deszczowe dni, badz gdy bylo wilgotno. Bo okazuje sie ze gdy jest duza wilgoc w powietrzu inna jest przewodnosc materiałów, i gdzies stykało. Moze masz jakies przebicie albo cos w tym stylu...

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sory ze tak pozno odpisuje ale nie bylo mnie na necie

 

zaczne od wymiany swiec i przewodow no i filtr powietrza wlasnie tez takie wskazowki dostalem od znajomego mechaniora..

czy moze przepustka do wymiany

PS.

kapec jest 225/40 fulda

strasznie ciezko jej rozbujac takie kolo i jest sporo opuszczona wiec jej chyba ciezko:) albo silnik juz do dupy jak nie chce palic.. nie chodzi mi o to ze bede katowal i jaral gume pytam z ciekawosci :P

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc,z tym przerywaniem w deszczowe dni to stawialbym na przewody wys. napiecia.pewnie kiedy dostaja wilgoci to przebijaja i iskra poprostu ucieka.mozesz sprawdzic to w nocy spryskaj kable woda i zobacz czy isky widac.

co do hamulcow czy sam je wymieniales?czy sprawdziles tloki czy nie sa zapieczone czy luzno chodza i czy klocki luzno chodza w jarzmie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.