Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

mam bmw e36 1.8i cabrio 94r. i powiedzcie mi co sie dzieje...

1. kiedy jade w deszcz samochod zaczyna sie dlawic o traci moc czasami na 1 czasami na 2 i 3 biegu wrzuce na luz pozniej bieg i jest ok.

-filtr powietrza do wymiany?

2. zegarek i data radio traci pamiec.

-jakies zwarcie ?

3. przekrecam zaplon nie swieci sie zadna kontrolka zero reakcji wyjmuje kluczyk ze stacyjki otwieram drzwi i w momencie zamkniecia na zegarach podskakuja wskazowki, przekrecam zaplon jest ok.

-jakies zwarcie ?

 

a teraz pytanie najwazniejsze :)

czy 1.8i powinna spalic 18 calowego kapcia ?

-nie ?

 

odpowiedzcie mi na te pytania

moze to jakies problemy z elektryka gdy jest mokro

 

pozdro

Opublikowano
u mnie mialem to samo zmienilem filtr i kable do swiec a takze filtr paliwa takze podejrzewam ze cos z tych rzeczy mozliwe ze tez jakies zwarcie w czasie deszczu zamoczenia w instalacji przyczyn moze byc wiele i trudno jest okresli a w normalna pogode jest ok wszystko??
liczy się tylko aby wsiąść i jechać a czy to ważne gdzie!!! ważne czym (BMW)
Opublikowano

 

a teraz pytanie najwazniejsze :)

czy 1.8i powinna spalic 18 calowego kapcia ?

-nie ?

 

pozdro

 

Czytałem że można spalić kapcia 1.8i. Ja osobiście tego nie robię bo szkoda mi auta. Ważniejsze jest jakiej szerokości jest opona niż że ma 18 cali.

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano

ja ogolnie nie robie tego u siebie... ale bez problemu się da... i nie wazne czy 18 czy 19 czy 15... najabrdziej liczy sie szerokosci sama opona...stan i firma...

wazna jest technika...jak wiesz co i jak to spalisz 318 i 235mm ...

http://img110.imageshack.us/img110/2668/naroummmpr4.jpg
Opublikowano

nie wiem czy to trafna uwaga... ale kiedys rozwlailem abs nie w bmw ale chodzi mi o to ze siadl silniczek czy cos tam, i czasami dzialal czasami nie. Co sie okazuje dzialal w deszczowe dni, badz gdy bylo wilgotno. Bo okazuje sie ze gdy jest duza wilgoc w powietrzu inna jest przewodnosc materiałów, i gdzies stykało. Moze masz jakies przebicie albo cos w tym stylu...

pozdrawiam

Opublikowano

sory ze tak pozno odpisuje ale nie bylo mnie na necie

 

zaczne od wymiany swiec i przewodow no i filtr powietrza wlasnie tez takie wskazowki dostalem od znajomego mechaniora..

czy moze przepustka do wymiany

PS.

kapec jest 225/40 fulda

strasznie ciezko jej rozbujac takie kolo i jest sporo opuszczona wiec jej chyba ciezko:) albo silnik juz do dupy jak nie chce palic.. nie chodzi mi o to ze bede katowal i jaral gume pytam z ciekawosci :P

 

pozdro

Opublikowano

aha

mam wrazenie ze strasznie sie grzeja tarcze z przodu czy to normalne

wymienilem klocki ferodo i po paruset km zaczely piszczec gdy juz samochod sie zatrzymuje

czy to klocki sie przypalily ??

Opublikowano

Czesc,z tym przerywaniem w deszczowe dni to stawialbym na przewody wys. napiecia.pewnie kiedy dostaja wilgoci to przebijaja i iskra poprostu ucieka.mozesz sprawdzic to w nocy spryskaj kable woda i zobacz czy isky widac.

co do hamulcow czy sam je wymieniales?czy sprawdziles tloki czy nie sa zapieczone czy luzno chodza i czy klocki luzno chodza w jarzmie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.