Skocz do zawartości

chcę BEEMKE!!


Rekomendowane odpowiedzi

Radze zaczac od szukania na forum. Tematow o kupowaniu BMW jest cala masa. Nie napisales jeszcze, czy chcesz kupic Compacta, Sedana, Touringa, Coupe czy Cabrio.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam! chcę kupić bmw 318 320 lub 316. wg takiej kolejności zależy mi najbardziej! na co powinienem zwrócić uwagę przy kupnie? rok 94 95 i tylko z klimą! doradźcie!!!

 

Ja polecam kolejność 318is(jeśli mówimy o mocy do 150KM)328i,325i.

Na co zwracać uwagę... Na stan techniczny.

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli IS to tylko do 200000tyś km bo potem to pasmo samych problemów z tym silnikem.A polecam 325i albo 328i i nie compakt bo to jak w reklamie "prawie "BMW. :mrgreen:

 

 

i tu sie kolega myli - bo od lat jest produkowany compact i nie schodzi z tasmy - wiec jest to takie samo BMW jak kazde inne, dla mnie osobiscie Compacty baaardzo sie podobaja - dlatego takiego sam kupilem. Ktos powie ze Compact to ubozsza wersja - otoz nie Compact moze miec full wypas w srodku jak sie tego bedzie chcialo - to samo jezeli chodzi o silnik, tylko stylistyka zewnetrzna inna. Ja polecam taki compact 323 - maly zwinny grozny potworek - zobacz na moja pierwsza fotke-to moje auto - czy ono jest brzydkim kaczatkiem??? :D :D :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli IS to tylko do 200000tyś km bo potem to pasmo samych problemów z tym silnikem.A polecam 325i albo 328i i nie compakt bo to jak w reklamie "prawie "BMW. :mrgreen:

 

Moj IS mial na liczniku 220 tys km jak go kupilem - nie mialem ZADNYCH problemow z silnikiem, nie bral oleju, trzymal moc, wkrecal sie prawidlowo na obroty.

 

Co do Compacta - mozna dyskutowac o tym, czy jest ladny, czy brzydki, chociaz to kwestia gustu. Ale jezdzi zdecydowanie nie jak 'prawie' BMW, tylko jak 100-procentowe BMW. Szczegolnie wersja 323i, chociaz 318Ti tez jest bardzo fajna.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do Compacta - mozna dyskutowac o tym, czy jest ladny, czy brzydki, chociaz to kwestia gustu. Ale jezdzi zdecydowanie nie jak 'prawie' BMW, tylko jak 100-procentowe BMW. Szczegolnie wersja 323i, chociaz 318Ti tez jest bardzo fajna.

 

Popieram - to jest 100% bmw i nie mowcie ze jest inaczej, tylko rzecz gustu, jeden woli sedan, drugi coupe a trzeci compact`a i tyle - caly czas to jest BMW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do Compacta - mozna dyskutowac o tym, czy jest ladny, czy brzydki, chociaz to kwestia gustu. Ale jezdzi zdecydowanie nie jak 'prawie' BMW, tylko jak 100-procentowe BMW. Szczegolnie wersja 323i, chociaz 318Ti tez jest bardzo fajna.

 

Popieram - to jest 100% bmw i nie mowcie ze jest inaczej, tylko rzecz gustu, jeden woli sedan, drugi coupe a trzeci compact`a i tyle - caly czas to jest BMW.

 

Poza tym BMW z serii 1 to taki podrasowany compact jakby nie bylo, e90 to juz w zalozeniu miala byc limuzyna wiec compact nie wchodzil w gre.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myslalem o sedanie! a ktory z podanych modeli jest najlatwiej utrzymac? nie che wozu ktory pali 15/100 a kazda wizyta u mechanika to 500zl! a co powiecie o http://moto.allegro.pl/item208586416_rewelacyjne_bmw318_skora_klima_full_opcja.html

 

316i/318i, za niczym w takim wypadku nie patrz, do dziesiciu kola i tak o Coupe i Touring mozna zapomniec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli IS to tylko do 200000tyś km bo potem to pasmo samych problemów z tym silnikem.A polecam 325i albo 328i i nie compakt bo to jak w reklamie "prawie "BMW. :mrgreen:

Ja jezdze teraz 323ti w M-Pakiecie na 17'calowych felgach AC-Schnitzer i calkiem niezle taki compacik wyglada :D . Wczesniej jezdzilem coupe 325 i zmienilem go wlasnie na tego compacta co chyba cos znaczy :D. Rozumiem ze komus sie compact moze nie podobac, ale nie mowmy ze to prawie jak bmw...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za czyms, co ma nieco wyzsza cene, niz srednia z tego rocznika.

Co ze zdjec wyglada maksymalnie oryginalnie i pasuje do Twoich kryteriow.

Uprzedzic przez telefon sprzedajacego, ze jedziesz z bardzo daleka ogladac samochod i bedziesz baaardzo niezadowolony, a nawet przykry, jezeli okaze sie, ze ogloszenie 'mija sie z prawda'.

A potem pojechac (jezeli sam nie jestes w stanie ocenic stanu technicznego, to z kims, kto sie zna), bardzo dokladnie sprawdzic stan techniczny, jezeli to mozliwe, to pojechac do jak najlepszego warsztatu, jaki jest w okolicy (ASO, warsztat specjalizujacy sie w BMW, stacja diagnostyczna w ostatecznosci)

i zrobic przeglad przed kupnem.

Potem kubel zimnej wody na glowe i dopiero mozna podejmowac decyzje.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym BMW z serii 1 to taki podrasowany compact

 

BMW 1 to jedna z większych porażek BMW (o Z8 nie wspominając :duh: ).

Compact to samochód klasy Golfa o wiele droższy w zakupie (w czasach produkcji).

Nie pamiętam jak było w E46 ale w E36 compact w środku był żenująco ubogi i kiepsko wykonany.

IS'a jest sporo w coupe ale większość to złomy. Trzeba dobrze szukać.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W stosunku klasy wyrobu do ceny.

Sprzedaż prawie zerowa.

Niestety BMW nie ma pojęcia o klasie B i to wyszło w wynalazku nazwanym serią "1".

Kiedyś robili 3,5,7 i byli dobrzy. Teraz starają się uzupełnić braki i mamy takie wynalazki jak "1", "Z", "X". Prawie nikt tego nie kupuje (może poza X) ale w folderach można dodać kolejną pozycję. MB czy Audi nigdy nie dogonią więc po cholerę się bawić w takie cuda?

Może jeszcze ciągniki siodłowe zaczną robić... i kampery.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzedaż prawie zerowa.

Niestety BMW nie ma pojęcia o klasie B i to wyszło w wynalazku nazwanym serią "1".

Kiedyś robili 3,5,7 i byli dobrzy. Teraz starają się uzupełnić braki i mamy takie wynalazki jak "1", "Z", "X". Prawie nikt tego nie kupuje (może poza X)

 

Najlepiej sprzedającym się modelem BMW Group jest bez wątpienia BMW serii 3 w czterech wersjach nadwozia– limuzyna, touring, coupe i cabrio. W roku 2006 sprzedano łącznie 508,498 egzemplarzy BMW serii 3 co stanowi 17,1 % wzrost w porównaniu z rokiem poprzednim (434,342). Oznacza to, że ten bestseller stanowi 43 % łącznej sprzedaży marki BMW. Drugie miejsce pod względem liczby sprzedanych pojazdów zajęło BMW serii 5. W tym przypadku nabywców znalazły 232,162 pojazdy, co oznacza 1,7 % wzrost w porównaniu z rokiem poprzednim (228,389). Na miejscu trzecim znalazło się BMW serii 1 z liczbą 151,914 sprzedanych samochodów - 1,6 % wzrost w porównaniu z rokiem 2005 (149,493). Kolejne miejsce przypadło modelowi BMW X3 z liczbą 113,997 sprzedanych pojazdów – 3 % wzrost w porównaniu z rokiem poprzednim (110,719). W związku z zakończeniem cyklu życia modelu pierwszej generacji, sprzedaż BMW X5 spadła w roku 2006 o 25,8% - do 75,356 egzemplarzy (101,537 w roku 2005). W poprzednim roku zarówno BMW X5 i X3 zostały liderami swoich segmentów.

 

Mocną pozycję w grupie pojazdów wyższej kategorii potwierdziło BMW serii 7 - 50,199 nabywców i 0,3 % wzrost w stosunku do roku poprzedniego (50,062).

 

Poziom 30,974 egzemplarzy osiągnęła sprzedaż modelu Z4 – o 7,3 % więcej niż w roku 2005 (28,874). O 6 % - do 21,942 pojazdów spadła sprzedaż BMW serii 6 (23,340 w roku 2005).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pamiętam jak było w E46 ale w E36 compact w środku był żenująco ubogi i kiepsko wykonany.

Czemu kiepsko wykonany?? Ze jest deska podobna do e-30?? Zwrocona jest do kierowcy co bylo znakiem firmowym BMW. A co do ubogiego wyposazenia (bo o to penwie chodzi) to w moim jest skorzana tapicerka, klima, szyber, pelna elektryka, bogatsza wersja audia, radio ze zmieniarka, elementy M-pakietu (fajera, czarna podsufitka itd.) wiec mysle ze nie wiele coupe sa tak wyposazonych :) . Porosze wiec o nie generalizowanie, bo moze byc fajny compact i brzydkie coupe (kotrych przynajmiej u mnie jest w brud). Niektorym nie podoba sie seria 1, ale mysle ze 130 to chetnie by pojedzili :D . Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MB czy Audi nigdy nie dogonią więc po cholerę się bawić w takie cuda?

 

Ciekawe rzeczy piszesz, naprawde. :roll:

Na poczatku lat 80-tych Mercedes wypuscil model 190, tez wszyscy mowili, ze to lipa, ze blad marketingowy, bo ludzie przestana kupowac Mercedesy, skoro jest 'Baby-benz' dla ubogich, ze Mercedes nie umie robic samochodow konkurencyjnych dla BMW serii 3. I co? I jakos nic. C-klasse weszlo na stale do palety modeli Merca.

Inny przyklad: A-klasa. Na poczatku kompletnie nieudany samochod i przyklad na to, ze Mercedes 'nie umie' robic kompaktow. I co? Tez nic. Za pare lat bedzie nowy model A-klasy, co swiadczy o tym, ze tez nie zamierzaja rezygnowac z tego segmentu.

 

A Audi... please, to Audi stosunkowo niedawno dogonilo BMW i Merca technologia i prestizem - wczesniej to byly troche lepiej wyposazone VW.

Audi A8, odpowiednik BMW 7 i Merca S, pojawil sie dopiero w 1994 roku.

Wczesniej co prawda bylo Audi V8, ale bylo to tak naprawde Audi 100 z 4.2 V8, czyli samochod odpowiadajacy co najwyzej BMW 540, no ewentualnie Mercowi E 500.

 

Po prostu: kazdy producent samochodow szuka nowych obszarow rynku.

I tak jak z kazdym nowym produktem, trzeba troche poczekac, az sie na tym rynku 'oszlifuje'.

Jezdzilem BMW serii 1 (120d i 130i) - wlasciwosci jezdne sa rewelacyjne, VW Golf przy tym to zwykle jezdzidelko z punktu A do punktu B.

Wprawdze stylistyka serii 1 jest dla mnie Banglo-paskudna, ale to juz kwestia gustu.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skutecznie koledzy wyprowadziliscie mocnymi dowodami kolege Bartka z bllednego przekonania w jakim byl... Ja osobiscie uwazam ze seria 1 tak jak tu napisaliscie - w niczym nie ustepuje innym seriom a jak widac tez ladnie sie sprzedaje wiec to nie zadna pomylka BMW tylko zamierzony cel ktory osiagneli :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ale kolega szuka chyba auta, ktore najlatwiej utrzymac, a autko z R6 to juz napewno wieksze koszty - choc wiadomo poprostu lepsze :mrgreen:

 

Stachu dla ciebie najlepsze bedzie 318i, osiagi lepsze niz 316i, a auto dalej bardzo tanie w utrzymaniu.

Jak malo jezdzisz to przezyjesz 325i i bedziesz mi jeszcze dziekowal, ze wlasnie je wybrales.

Za dyche kupisz jakas 325i w sedanie, moze nawet nie bedzie to calkowite porazka, ja poltora roku temu kupilem za 11 325i Coupe, wlozylem 2 kPLN (sprzeglo, pompa paliwa, tylnie amorki, oleje i filtry) i smigala az milo - juz sie nic nie popsulo, a jaka zabawa :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.