Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam! chcę kupić bmw 318 320 lub 316. wg takiej kolejności zależy mi najbardziej! na co powinienem zwrócić uwagę przy kupnie? rok 94 95 i tylko z klimą! doradźcie!!!
Opublikowano
witam! chcę kupić bmw 318 320 lub 316. wg takiej kolejności zależy mi najbardziej! na co powinienem zwrócić uwagę przy kupnie? rok 94 95 i tylko z klimą! doradźcie!!!

 

Ja polecam kolejność 318is(jeśli mówimy o mocy do 150KM)328i,325i.

Na co zwracać uwagę... Na stan techniczny.

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano
Jeśli IS to tylko do 200000tyś km bo potem to pasmo samych problemów z tym silnikem.A polecam 325i albo 328i i nie compakt bo to jak w reklamie "prawie "BMW. :mrgreen:

 

 

i tu sie kolega myli - bo od lat jest produkowany compact i nie schodzi z tasmy - wiec jest to takie samo BMW jak kazde inne, dla mnie osobiscie Compacty baaardzo sie podobaja - dlatego takiego sam kupilem. Ktos powie ze Compact to ubozsza wersja - otoz nie Compact moze miec full wypas w srodku jak sie tego bedzie chcialo - to samo jezeli chodzi o silnik, tylko stylistyka zewnetrzna inna. Ja polecam taki compact 323 - maly zwinny grozny potworek - zobacz na moja pierwsza fotke-to moje auto - czy ono jest brzydkim kaczatkiem??? :D :D :mrgreen:

Opublikowano
Jeśli IS to tylko do 200000tyś km bo potem to pasmo samych problemów z tym silnikem.A polecam 325i albo 328i i nie compakt bo to jak w reklamie "prawie "BMW. :mrgreen:

 

Moj IS mial na liczniku 220 tys km jak go kupilem - nie mialem ZADNYCH problemow z silnikiem, nie bral oleju, trzymal moc, wkrecal sie prawidlowo na obroty.

 

Co do Compacta - mozna dyskutowac o tym, czy jest ladny, czy brzydki, chociaz to kwestia gustu. Ale jezdzi zdecydowanie nie jak 'prawie' BMW, tylko jak 100-procentowe BMW. Szczegolnie wersja 323i, chociaz 318Ti tez jest bardzo fajna.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano

Co do Compacta - mozna dyskutowac o tym, czy jest ladny, czy brzydki, chociaz to kwestia gustu. Ale jezdzi zdecydowanie nie jak 'prawie' BMW, tylko jak 100-procentowe BMW. Szczegolnie wersja 323i, chociaz 318Ti tez jest bardzo fajna.

 

Popieram - to jest 100% bmw i nie mowcie ze jest inaczej, tylko rzecz gustu, jeden woli sedan, drugi coupe a trzeci compact`a i tyle - caly czas to jest BMW.

Opublikowano

Co do Compacta - mozna dyskutowac o tym, czy jest ladny, czy brzydki, chociaz to kwestia gustu. Ale jezdzi zdecydowanie nie jak 'prawie' BMW, tylko jak 100-procentowe BMW. Szczegolnie wersja 323i, chociaz 318Ti tez jest bardzo fajna.

 

Popieram - to jest 100% bmw i nie mowcie ze jest inaczej, tylko rzecz gustu, jeden woli sedan, drugi coupe a trzeci compact`a i tyle - caly czas to jest BMW.

 

Poza tym BMW z serii 1 to taki podrasowany compact jakby nie bylo, e90 to juz w zalozeniu miala byc limuzyna wiec compact nie wchodzil w gre.

Opublikowano
Jeśli IS to tylko do 200000tyś km bo potem to pasmo samych problemów z tym silnikem.A polecam 325i albo 328i i nie compakt bo to jak w reklamie "prawie "BMW. :mrgreen:

Ja jezdze teraz 323ti w M-Pakiecie na 17'calowych felgach AC-Schnitzer i calkiem niezle taki compacik wyglada :D . Wczesniej jezdzilem coupe 325 i zmienilem go wlasnie na tego compacta co chyba cos znaczy :D. Rozumiem ze komus sie compact moze nie podobac, ale nie mowmy ze to prawie jak bmw...

Opublikowano

Za czyms, co ma nieco wyzsza cene, niz srednia z tego rocznika.

Co ze zdjec wyglada maksymalnie oryginalnie i pasuje do Twoich kryteriow.

Uprzedzic przez telefon sprzedajacego, ze jedziesz z bardzo daleka ogladac samochod i bedziesz baaardzo niezadowolony, a nawet przykry, jezeli okaze sie, ze ogloszenie 'mija sie z prawda'.

A potem pojechac (jezeli sam nie jestes w stanie ocenic stanu technicznego, to z kims, kto sie zna), bardzo dokladnie sprawdzic stan techniczny, jezeli to mozliwe, to pojechac do jak najlepszego warsztatu, jaki jest w okolicy (ASO, warsztat specjalizujacy sie w BMW, stacja diagnostyczna w ostatecznosci)

i zrobic przeglad przed kupnem.

Potem kubel zimnej wody na glowe i dopiero mozna podejmowac decyzje.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
Poza tym BMW z serii 1 to taki podrasowany compact

 

BMW 1 to jedna z większych porażek BMW (o Z8 nie wspominając :duh: ).

Compact to samochód klasy Golfa o wiele droższy w zakupie (w czasach produkcji).

Nie pamiętam jak było w E46 ale w E36 compact w środku był żenująco ubogi i kiepsko wykonany.

IS'a jest sporo w coupe ale większość to złomy. Trzeba dobrze szukać.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano

W stosunku klasy wyrobu do ceny.

Sprzedaż prawie zerowa.

Niestety BMW nie ma pojęcia o klasie B i to wyszło w wynalazku nazwanym serią "1".

Kiedyś robili 3,5,7 i byli dobrzy. Teraz starają się uzupełnić braki i mamy takie wynalazki jak "1", "Z", "X". Prawie nikt tego nie kupuje (może poza X) ale w folderach można dodać kolejną pozycję. MB czy Audi nigdy nie dogonią więc po cholerę się bawić w takie cuda?

Może jeszcze ciągniki siodłowe zaczną robić... i kampery.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano
Sprzedaż prawie zerowa.

Niestety BMW nie ma pojęcia o klasie B i to wyszło w wynalazku nazwanym serią "1".

Kiedyś robili 3,5,7 i byli dobrzy. Teraz starają się uzupełnić braki i mamy takie wynalazki jak "1", "Z", "X". Prawie nikt tego nie kupuje (może poza X)

 

Najlepiej sprzedającym się modelem BMW Group jest bez wątpienia BMW serii 3 w czterech wersjach nadwozia– limuzyna, touring, coupe i cabrio. W roku 2006 sprzedano łącznie 508,498 egzemplarzy BMW serii 3 co stanowi 17,1 % wzrost w porównaniu z rokiem poprzednim (434,342). Oznacza to, że ten bestseller stanowi 43 % łącznej sprzedaży marki BMW. Drugie miejsce pod względem liczby sprzedanych pojazdów zajęło BMW serii 5. W tym przypadku nabywców znalazły 232,162 pojazdy, co oznacza 1,7 % wzrost w porównaniu z rokiem poprzednim (228,389). Na miejscu trzecim znalazło się BMW serii 1 z liczbą 151,914 sprzedanych samochodów - 1,6 % wzrost w porównaniu z rokiem 2005 (149,493). Kolejne miejsce przypadło modelowi BMW X3 z liczbą 113,997 sprzedanych pojazdów – 3 % wzrost w porównaniu z rokiem poprzednim (110,719). W związku z zakończeniem cyklu życia modelu pierwszej generacji, sprzedaż BMW X5 spadła w roku 2006 o 25,8% - do 75,356 egzemplarzy (101,537 w roku 2005). W poprzednim roku zarówno BMW X5 i X3 zostały liderami swoich segmentów.

 

Mocną pozycję w grupie pojazdów wyższej kategorii potwierdziło BMW serii 7 - 50,199 nabywców i 0,3 % wzrost w stosunku do roku poprzedniego (50,062).

 

Poziom 30,974 egzemplarzy osiągnęła sprzedaż modelu Z4 – o 7,3 % więcej niż w roku 2005 (28,874). O 6 % - do 21,942 pojazdów spadła sprzedaż BMW serii 6 (23,340 w roku 2005).

Opublikowano
Nie pamiętam jak było w E46 ale w E36 compact w środku był żenująco ubogi i kiepsko wykonany.

Czemu kiepsko wykonany?? Ze jest deska podobna do e-30?? Zwrocona jest do kierowcy co bylo znakiem firmowym BMW. A co do ubogiego wyposazenia (bo o to penwie chodzi) to w moim jest skorzana tapicerka, klima, szyber, pelna elektryka, bogatsza wersja audia, radio ze zmieniarka, elementy M-pakietu (fajera, czarna podsufitka itd.) wiec mysle ze nie wiele coupe sa tak wyposazonych :) . Porosze wiec o nie generalizowanie, bo moze byc fajny compact i brzydkie coupe (kotrych przynajmiej u mnie jest w brud). Niektorym nie podoba sie seria 1, ale mysle ze 130 to chetnie by pojedzili :D . Pozdrawiam

Opublikowano
MB czy Audi nigdy nie dogonią więc po cholerę się bawić w takie cuda?

 

Ciekawe rzeczy piszesz, naprawde. :roll:

Na poczatku lat 80-tych Mercedes wypuscil model 190, tez wszyscy mowili, ze to lipa, ze blad marketingowy, bo ludzie przestana kupowac Mercedesy, skoro jest 'Baby-benz' dla ubogich, ze Mercedes nie umie robic samochodow konkurencyjnych dla BMW serii 3. I co? I jakos nic. C-klasse weszlo na stale do palety modeli Merca.

Inny przyklad: A-klasa. Na poczatku kompletnie nieudany samochod i przyklad na to, ze Mercedes 'nie umie' robic kompaktow. I co? Tez nic. Za pare lat bedzie nowy model A-klasy, co swiadczy o tym, ze tez nie zamierzaja rezygnowac z tego segmentu.

 

A Audi... please, to Audi stosunkowo niedawno dogonilo BMW i Merca technologia i prestizem - wczesniej to byly troche lepiej wyposazone VW.

Audi A8, odpowiednik BMW 7 i Merca S, pojawil sie dopiero w 1994 roku.

Wczesniej co prawda bylo Audi V8, ale bylo to tak naprawde Audi 100 z 4.2 V8, czyli samochod odpowiadajacy co najwyzej BMW 540, no ewentualnie Mercowi E 500.

 

Po prostu: kazdy producent samochodow szuka nowych obszarow rynku.

I tak jak z kazdym nowym produktem, trzeba troche poczekac, az sie na tym rynku 'oszlifuje'.

Jezdzilem BMW serii 1 (120d i 130i) - wlasciwosci jezdne sa rewelacyjne, VW Golf przy tym to zwykle jezdzidelko z punktu A do punktu B.

Wprawdze stylistyka serii 1 jest dla mnie Banglo-paskudna, ale to juz kwestia gustu.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano

 

Ale kolega szuka chyba auta, ktore najlatwiej utrzymac, a autko z R6 to juz napewno wieksze koszty - choc wiadomo poprostu lepsze :mrgreen:

 

Stachu dla ciebie najlepsze bedzie 318i, osiagi lepsze niz 316i, a auto dalej bardzo tanie w utrzymaniu.

Jak malo jezdzisz to przezyjesz 325i i bedziesz mi jeszcze dziekowal, ze wlasnie je wybrales.

Za dyche kupisz jakas 325i w sedanie, moze nawet nie bedzie to calkowite porazka, ja poltora roku temu kupilem za 11 325i Coupe, wlozylem 2 kPLN (sprzeglo, pompa paliwa, tylnie amorki, oleje i filtry) i smigala az milo - juz sie nic nie popsulo, a jaka zabawa :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.