Skocz do zawartości

[E34] Nie wiem czy to nie uszczelka pod głowicą POMOCY !?!?!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Kochani

 

W czy problem , może napisze jakie są objawy , uprzedze że jest to e34 520i m20 z lpg .

1.strasznie kopci na biało może nawet śnieżno biało , spaliny są bardzo wilgotne , jeszcze nie mam petrygo tylko wodę więc mam wrażenie jakby tam było w tych spalinach troche wody a nawet duzo.

2.na bloku silnika widzę plamy mokre to jest woda i musi sobie skądś sączyć.

3.W zbiorniku wyrówn. wody w chłodnicy minimalnie jej ubywa .

 

Teraz pytanie czy mam wydmuchaną uszczelkę , bo martwią mnie te spaliny tzn ich barwa.

Proszę Was o pomoc

Opublikowano

Według mnie to nie uszczelka, jak by padła to silnik by ci sie gotwał zaraz po zagrzaniu, a tego nie napisałeś.

Przy zimnym silniku odkręć korek od zbiornika wyrównawczego,zagrzej silnik, jak będzie fontanna z chłodnicy tzn.uszczelka do zrobienia :( . Jak nie, to wg.mnie poszło coś innego. Najlepiej udaj sie do jakiegoś speca(mechanika) Jak rozumiem masz 2.0r6...

Opublikowano (edytowane)
PRZY WALNIETEJ USZCZELCE POD GŁOWICĄ CZESTO KOMPRESJA TREZ IDZIE DO WĘZY I ZBIORNICZKA WYRÓWNAWCZEGO W WYNIKU CZEGO WĘŻE PUCHNA I WYSADZA WODE ZE ZBIORNICZKA.JEZELI WODA DOSTANIE SIE DO OLEJU ROBI SIE MASŁO NA KORKU WLEWU OLEJU, JEST TEZ MOZLIWOŚĆ PRZEDOSTANIA SIE PALIWA DO OLEJU WTEDY ZWIĘKSZA SIE POZIOM OLEJU A SAM OLJE ROBI RZADKI MOIM ZDANIEM WSZYSTKO JEST OK POPROSTU JEST ZIMNO I I MOCNO PARUJE. CO DO WODY WUKŁADZIE CHŁODZENIA TO JEST BARDZO NIE ZDROWE, PŁYN POMIMO CHŁODZENIA W UKŁADZIE MA JESZCZE ZA ZADANIE SMAROWANIE POMPY WODNEJ Edytowane przez adzik
Opublikowano
na bloku silnika widzę plamy mokre to jest woda i musi sobie skądś sączyć.

A może masz pęknięty wąż, lub cieknie z pod którejś opaski i stąd te minimalne ubytki.

 

W zbiorniku wyrówn. wody w chłodnicy minimalnie jej ubywa .

Minimalnie to znaczy ile? 50ml, 100ml, 250ml, pół litra? Na dzień, tydzień, miesiąc? To ważne ile i w jakim czasie.

 

Uszczelkę masz ok, prawie na pewno, a te ubytki mogą być efektem np. uszkodzonego węża lub łączenia z blokiem, przypatrz się dobrze.

 

P.S. Faktycznie woda nie jest dobrym rozwiązaniem, porównując chociażby temperaturę początkową wrzenia jej i płynu chłodzącego, a wiadomo, iż wtedy wzrasta i to znacznie ciśnienie w ukł. chodzenia.

Opublikowano
Maslo moze sie zrobic na korku nawet jak jest dobra uszczelka pod glowica ( ale tylko w zimie !!! ). Roznica temperatur wewnatrz silnika powoduje skraplanie wody , ktora osiada na pokrywie zaworów. Zajrzyj do chlodnicy , czy tam przypadkiem nie pojawily sie plamy oleju.
Fiu , fiu - zaszczekał kot Filemon :-))

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.