Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
jestem tu nowy,ale BMW mam już trzecie 535i.Od samego początku jak je kupiłem są problemy z przyspieszaniem.Zachowuje się podobnie jak w tym temacie o dieslach Spadek mocy w silnikach 2.0d M47 i 3.0d M57http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=29414&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight= Mechanicy nie wiedzą co jej jest.Jeden nawet powiedził,że ten typ tak ma.Ma też takie napady,że czasem jest lepiej.Pomocy :mad2:[/b] Edytowane przez Akwilas
Opublikowano
tak mam na gazie,ale przed wstawieniem było tak samo.Komp nic nie pokazuje.Wymieniałem sondę i nic,ale jak zrobie reset kompa to na początku trochę lepiej chodzi.Mówię o benzynie,z resztą między benzyną a gazem nie ma żadnej różnicy.Też myślałem o przepływce ale nie mam skąd podmienić.Koszt przepływki po regeneracji to około 1400 zł.Kupił bym jak bym miał pewność,że to ona.Może znacie jakiś dobry warsztat w Wa-wie co by stwierdził na 100 procent co jest.Wyczytałem na forum,że MAG-POL jest dobry,mam do piaseczna ze 130km,ale chyba będę musiał się tam wybrać,bo w Ostrołęce nie mają pojęcia co jej jest.
Opublikowano
Może dokładniej opisze co się dzieje u mnie.Odkąd ją kupiłem to było tak,że raz przyspieszała lepiej raz gorzej.Z prędkością było ok.bo jak nią jechałem z Niemiec to według licznika poszła 240.Motorek był trochę brudny w oleju i jak powymieniałem uszczelki to go umyłem. :mad2: I problem,zaczęła przerywać i palić jak smok.Pojechałem do mechanika stwierdził sondę,wymienił na uniwersalną za 70 zł,reset kompa i szok.Jak od niego wyjechałem to na dwójce po wciśnięciu gazu w podłogę mygała kontrolka od ASC.Ale chodziła dobrze tylko przez dwa tygodnie,potem znów to samo i tak do tej pory.Wymienałem sondy,ostatnio nawet kupiłem BOSCHA po nr z ETK.I fakt na ostatniej dużo mniej pali,ale kop się nie poprawił.Na kompie nic nie pokazuje,przepływka niby dobra,a chodzi jak by była 1.6.Jak mieliście podobne przypadki to POMOCY. :modlitwa: A może ktoś mi powie gdzie jechać w okolicach Wa-wy gdzie znajdą przyczynę bo już mam tego dość. :mad2:
Opublikowano
Odepnij sondę lambda całkiem i zresetuj kompa zobaczysz czy się wtedy zmieni sytuacja,w moim E32 M30b30 mam odpiętą bo też muliła i na raty wchodziła na obroty.

W124 260E

W201 200E ex.

W126 260SE

W115 240D (250 M123) ex.

BMW 730i E32 ex.

Opublikowano
Odpinałem sondę,robiłem reset i to samo. :mad2: Pewnie przepływka,tylko jak to sprawdzić,żeby nie wyrzucić 1,5 tyś. w błoto :modlitwa:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.