Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
CZY TO MOŻLIWE ŻE PO WYMIANIE GŁOWICY W NOWO KUPIONEJ BEJCY 525 24V PO USTAWIENIU WAŁKÓW ROZRZĄDU TAK JAK W POPRZEDNIEJ CHODZIŁA PARĘ MINUT OK I POTEM COŚ JEJ ODBIŁO I NIE PALI NA WSZYSTKIE GARY . BYŁ KOLEŚ MECHANIK I STWIERDZIŁ ŻE ZAPŁON SIĘ NIE ZGADZA SAM PRZESKOCZYŁ ŁAŃCUCH ??? JAK GO TERAZ USTAWIĆ SKRZYNIA AUTOMAT GDZIE SĄ ZNAKI NA WALE I JAK TO MA BYĆ BO NIE ZABARDZO DAJĘ SOBIE RADĘ A NIE CHCĘ CZEGOŚ BARDZIEJ ZEPSUĆ . PROSZĘ O RADĘ LUB JAKIŚ SCHEMAT . POZDRAWIAM :modlitwa: :modlitwa:
BÓG MIŁOŚĆ WYGODA
Opublikowano

:twisted2: ahaahahah Moze tłok zaklepał zawór :twisted2:

Sluchaj zawsze jest mozliwosc ze walnal Ci sie mechanik o jeden ząbek - ja bym takiego bledu nie popelnil ale kto wie.....Wtedy bedziesz mial podobny efekt...Znaki masz na kole i zebatce...

Hmmm a stuka cos ??? czy poprostu nie chodzi na jeden gar?? Moze trzeba szukac nie w rozrzadzie ? tylko np w listwie ? wtrysk? nie wiem opcji jest duzo...uszczelka pod kolektorem ssacym? jakies lewe powietrze.....moze akurat tak sie zgralo....Generalnie jakby rozrzad byl zle zlozony to mialbys okrutne problemy z zapaleniem a mowisz ze odpala ok.....rozumiem ze masz 24v to jest lancuch....wiec mniejsza mozliwosc przeskoczenia....chyba ze zaj*** mechanik ci zmienil tylko lancuch bez zebatek...... :mad2: :mad2:

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Opublikowano
objaw jest taki że na zimnym silniku pali ale na wolnych nie na wszystkie garki trzęsie ją mocno a jak się rozgrzeje to już nie zapali chce alee nie może . nic nie klepie po wymianie glowicy zrobiłem jakieś 20 km i rano już był problem świece nie są zalane tylko okopcone . czy przy automacie też jest blokada koła zamachowego od strony skrzyni ? i jak mają być ustawione znaki na wałkach te strzałki w pionie czy poziomie . a może jest ktoś z okolic szczecina kto by spojżał fachowym okiem . ja się wychowałem na m 20 i te 24 zaworki mnie przerastają
BÓG MIŁOŚĆ WYGODA
Opublikowano

jezeli okopcone to znaczy ze ze spalaniem mieszanki jest coś nie tak....

uzyj opcji SEARCH - szukaj , na forum jest wszystko na temat rozrządu.

Radzil bym go juz go nie odpalac...tylko pierw sprawdzic ustawienie rozrzadu zeby ci glowicy nie popieprzylo..

 

Pozdrawiam.

 

PS. silnik m20 jest latwiejszy w obsludzie ale vanos milej sie wkreca :).

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Opublikowano
przyczyną może być nieszczelność w dolocie po montażu lub błąd czujników temperatury płynu chłodzącego/powietrza, czujnik położenia wałka rozrządu (zawieszanie)
Opublikowano
no i znalazłem przyczyne uszkodzone było koło rozrządu na wałku ssącym ...brak jednego zęba . moje niedopatrzenie ,dzięki za rady pozdrawiam
BÓG MIŁOŚĆ WYGODA

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.