Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam kłopot z silnikiem już jakiś czas temu zaczęły zmieniać się wolne obroty silnika podczas np. Włanczania klimatyzacji lub świateł.Niemam pojęcia co się dzieje :!:
Opublikowano
może masz za niskie wolne obroty ? niektórzy specjalnie każą ustawić sobie niższe obroty bo chcą "zaoszczędzić"
Opublikowano
przy tych silnikach jest tyle czujników że bez komputera nic nie kupuj ani nie grzebej a pompa nówka to ok 5500zł a używana od 1000zł ale może być gorsza od twojej
Opublikowano
ha jeżeli dobrze odpala to znaczy ze rozdzielacz masz dobry to już polowa sukcesu natomiast za nie równe obroty odpowiedzialna jest glowiczka w pompie (nastawnik) i to prawdopodobnie jest u ciebie uszkodzone. Ja proponowalby pojechać ci gdzieś do kogoś kto ma możliwość podłączenia twojego auta do komputera i sprawdzenie wszystkiego po kolei.
Opublikowano

ja teraz robilem pompe

zawiozlem swoja stara do fachowca ten popodlanczal i zekl mi tak

" przykro mi kolego :lol: ale masz klopot

twoja pompa jest w takim stanie ze nadaje sie na skup metali !!

chyba ze jestes hardcorowcem i zapalcisz worek pieniedzy i ja naprawisz -

pompa w najprostszym opisie sklada sie z dwoch czesci

'' gora'' i ';dol''

twoja pompa jest w takim stanie ze nie ejstem w stanie stwierdzic na mszynie ktora czesc jest zepsuta !!

owszem mozemy zrobic ''gore'' za 1200zl ale jesli sie okaze ze to doł ???? :? to dół kosztuje 1600zl takze radze poszukac uzywki po regeneracji na gwarancji ! "

efekt tego taki ze musialem zaplacic 1700zl zdac moja stara pompe a zabrac "nowa" po regeneracji na gwarancji !!

 

w woli ciekawosci za pompe w salonie bmw w krakowie powiedzil pan cos kolo 9 tys zl :D

Opublikowano

Miałem to samo i diagnoza brzmiała głowiczka pompy.

Czasami można podregulować na komputerze u mnie pomogło ( pod warunkiem, że serwis posiada odpowiedni sprzęt i mechanik ma chęć to zrobić bo przecież łatwiej wymienić i skasować parę tysiaków :mrgreen: )

Opublikowano
ano

ja tam wole zrobic i miec z glowy niz poznije no......

Pozdrawiam

 

Wiadomo, że lepiej zrobić ale nie zawsze są środki. Ja po tej operacji jeździłem rok i żadnych problemów nie było później sprzedałem auto więc nie wiem na jak długo to pomogło. W każdym razie wydałem 200 zł a samochód przez rok eksploatacji nie sprawiał żadnych problemów.

Opublikowano
[..]efekt tego taki ze musialem zaplacic 1700zl zdac moja stara pompe a zabrac "nowa" po regeneracji na gwarancji[..]

 

gdzie ty dostales pompe po regeneracji i na gwarancji za 1700zl??? ja tez chce za taka kase!!!

Wszystko o dieslach BMW .::: http://www.bmw-diesel.pl :::.
Opublikowano
[..]efekt tego taki ze musialem zaplacic 1700zl zdac moja stara pompe a zabrac "nowa" po regeneracji na gwarancji[..]

 

gdzie ty dostales pompe po regeneracji i na gwarancji za 1700zl??? ja tez chce za taka kase!!!

 

Deacon nie kombinuj.

Jedna osoba sprzedaje na allegro takie pompki. Gwarancja.. heh. NIKT Ci nie da POWAZNEJ gwarancji. Pompa regenerowana... jedynie BOSCH regeneruje a wszystkie "spece" po prostu je czyszcza i tyle. Zmienia uszczelki i to sie nazywa regeneracja.

Niestety takie zycie.

Jesli kogos STAC mozna kombinowac! Jednak nie warto - sa przyklady z tego forum, ludzie wlozyli 2x tyle ile za REGENEROWANA POMPE W BOSCHU - na nowych czesciach stara zostaje chyba tylko obudowa.

 

Jeszcze niech ktos wyskoczy z "magicznym oporniczkiem" za 100 PLN to juz w ogole bajer.. i sie dziwic czemu TDSy takie biedne. Podnoszenie obrotow etc to wszystko polsrodki! Likwidacja PRZYCZYNY a nie skutku.

http://img571.imageshack.us/img571/7404/logotds.jpg

Naj.... forum o TDS-ach http://www.bmw-diesel.pl

Opublikowano
Panowie pompa posiada 3 podstawowe elementy pierwszy to NASTAWNIK czyli wasza słynna ''góra'' Drógi element to KORPUS pompy zwany przez was dołem i trzeci czyli GŁOWICA pompy to element z którego wychodza krućce do przewodów paliwowych niestety ten ostatni nowy boscha kosztuje 1300 zł i bardzo rzadko jest on wymieniany w serwisach . jest to bardzo wazny element poniewaz po jego uszkodzeniu pompa nie utrzymuje stałej dawki wtrysku i ma problem z wyprzedzeniem zapłonu co owocuje ciezkim paleniem na ciepłym silniku . GORĄCO POZDRAWIAM WSZYSTKICH TDS-owiczów
Wczoraj , dzisiaj , jutro BMW
Opublikowano

Mogę powiedzieć że mam podobne problemy.

Na ciepłym silnkiu zawsze mi Pali.

Na zimnym wystarczy że skręcę energicznie kolami i potrafi zdechnąć. Palenie świateł lub klima też powodują wahania, ale oboty wracają na miejsce. Często zdarza się że na postoju falują mi obooty. To chyba też pompa?

Opublikowano
Mogę powiedzieć że mam podobne problemy.

Na ciepłym silnkiu zawsze mi Pali.

Na zimnym wystarczy że skręcę energicznie kolami i potrafi zdechnąć. Palenie świateł lub klima też powodują wahania, ale oboty wracają na miejsce. Często zdarza się że na postoju falują mi obooty. To chyba też pompa?

 

 

Na 99,9% tak

A konkretniej nastawnik dawki

Widze rok 92 czyli nastawnik potencjometryczny

http://img571.imageshack.us/img571/7404/logotds.jpg

Naj.... forum o TDS-ach http://www.bmw-diesel.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.