Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam taki oto problem , ze przy hamowaniu silnikiem np. z 3 na 2 bieg auto zaczyna przyspieszac zamiast wytracac predkosc tak ze oprocz redukcji musze wcisnac hamulec

Moze ktos mial podobny problem lub moze mnie nakierowac

e34 M51 93'

pozdro

Opublikowano

a widzisz sens wciskania gazu przy redukcji w celu wytracenia predkosci

bo ja nie

jak pisalem zamiast hamowac przyspiesza

jak redukuje z 3 na 2 to najpierw przez sekunde hamuje a potem przyspiesza

Opublikowano
to zalezy do jakich obrotow go shamujesz silnikiem,jesli zejdzie ponizej obrotow biegu jalowego to silnik bedzie podnosil obroty zeby nie zgasl i bedzie przyspieszal
Opublikowano

York - jeśli zrzuca z 3 na 2 to chyba na 2 nie jest ponizej obrotów biegu jałowego - logiczne

 

Ja to bym sie z tym zgłosił do Archiwum X

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeżeli zrzuca z 3 na 2 i przez chwilę hamuje, a potem przyspiesza, to całkiem możliwe, że schodzi poniżej 1000rpm, a potem poniżej 750rpm. To takie "emerytalne" jeżdżenie.

 

Natomiast jeżeli sytuacja pojawia się przy wyższych niż 1000rpm obrotach, to już faktycznie tylko Archiwum X pomoże.

Kai
Opublikowano
dobrze koledzy piszą : do pewnego stopnia silnik hamuje bo ma odcięte paliwo a pózniej komp nie pozwala mu zgasnąć więc wydaje się że przyspiesza
Opublikowano

a do kogo mam sie zglosic

do Moldera czy Scully :duh:

jak nie macie koncepcji to nie piszczie , a co do jazdy na emeryta to moze ty KAI jezdzisz razem z babcia a jak nie znasz czlowieka to nie wciskaj komus swojego stylu jazdy

Opublikowano
a do kogo mam sie zglosic

do Moldera czy Scully :duh:

jak nie macie koncepcji to nie piszczie , a co do jazdy na emeryta to moze ty KAI jezdzisz razem z babcia a jak nie znasz czlowieka to nie wciskaj komus swojego stylu jazdy

 

nie wściekaj sie na ludzi że nie potrafią Ci pomóc. Opisz dokładniej temat i wtedy porozmawiamy, póki co napisałeś - hamuje silnikiem i samochód przyśpiesza.

Wiesz....wiele to nikomu nie powie, ja nie mam zdolności telepatycznych i też Ci nic nie poradze.

Opisz dokładnie jak to się dzieje, przy jakich obrotach itp itd, może ktoś miał coś podobnego i coś podpowie.

 

Ze swojej strony dodam ze hamowanie silnikiem to taka amatorska metoda sprawdzenia stanu silnika. Jadąc z góry zaczynasz hamować silnikiem - i jeżeli utrzyma prędkość lub zwolni (zależy oczywiście od kata pochylenia terenu) to silnik jest ok. Jeżeli mimo hamowania silnikem auto przyśpiesza to szykuje sie generalka

Pozdrawiam!

Tomek

Opublikowano

Napisz przy jakich obrotach silnika zaczyna przspieszac.

Jakby ktos chamowal silnikiem ponizej 700obr-min to juz by nie byla jazda emerycka tylko jazda umarlaka :D

 

Ta jazda z gorki i chamowanie silnikiem to chodzi o to zeby sprawdzic czy silnik ma dobre sprezanie. Jak sie toczy bez oporu to ma male sprezanie czyli jest zjerzdzony

Opublikowano

chodzi o to ze przy redukcji z 3 na 2 , z 3000 , to powinien silnik wytracasc predkosc

skoro redukuje z biegu 3 przy 3000 to na biegu 2 bede mial przynajmniej 3000 zgadza sie?

a skoro w okolicy 1500-2000 zaczyna przyspieszac to nie jest ponizej obrotow biegu jalowego , tak?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

gruby588, Twoja reakcja była kompletnie nie na miejscu i mi się nie podobała. Czep się swojej rodziny, a mnie to możesz w tym temacie... się domyśl. Nie napisałeś ŻADNYCH konkretów, a wymagasz fachowej porady - śmieszny jesteś. Z takim podejściem - sprzedaj BMW, kup tico, fiata, opla - będziesz miał pewność, że nie będzie przyspieszał... nawet jak naciśniesz pedał przyspieszenia.

 

Odnośnie jazdy, w momencie, jak zaczyna według Ciebie przyspieszać, zerknij na ekonomizer. W normalnym aucie przy tych obrotach (1500rpm) powienien leżeć jeszcze na 0, jeżeli się ruszy, masz problem z odczytem obrotów. Jeżeli się nie rusza, możesz mieć problem z lejącym/lejącymi wtryskiwaczami.

Kai
Opublikowano

Kai kontroluj bajere

Jak dobrze wiesz to pierwszy zaczales obrzucac kalumniami mnie , nie ja ciebie - widac ze KULTURA OSOBISTA to dla ciebie chyba jakis kraj w Afryce

Skoro wyskakujesz z tekstami typu - kup fiata czy opla to chyba jestes zakompleksionym malolatem a nie powarznym facetem na poziomie , ktory czegos takiego by nie powiedzial

Mimo wszystko dzieki za wszelkie rady

Pozdrawiam

Opublikowano
kiedyś w VW czesto zawieszał mi się regulator obrotów jałowych i sytuacja byla dosc analogiczna, auto przyspieszało a na swiatłach stałem z obrotami 3000 :) pomogło wyczyszczenie. u Ciebie na wcisnietym sprzegle tez sa wysokie obroty czy tylko na biegu przyspiesza ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.