Skocz do zawartości

gruby588

Zarejestrowani
  • Postów

    140
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    wroclaw

Osiągnięcia gruby588

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. gruby588

    e39 528 vs alfa 166 3.0

    Panowie , w pelni podzielam wasze zdanie Temat znam z autopsji tzn. szwagier niedawno kupil alfe 156 i non stop cos w niej jest do roboty A mowilem mu kup BMW - to nie , kupil jakis wloski szajs , a teraz sam przyznaje ze to kupa g... Jak bylem w serwisie alfy to bylem w szoku co ci mechanicy robia , dokladnie rzecz biorac nie robia bo snuja sie i mysla co znowu moglo sie z... w kolejnej alfie Do momentu tego feralnego szwagroskiego zakupu myslalem ze czesci do BMW sa drogie ale po tym co widzialem to okazuje sie ze sa bardzo tanie Najlepszy jest silnik z milionem kabli , czujnikow itp. dupereli , gdzie nie mozna reki wlozyc a co dopiero mowic o robieniu czegokolwiek No i to lipne wykonczenie wnetrza , z czym do ludzi a w porownaniu z BMW to naprawde wyglada bladziutko-nie ta polka po prostu P.S. Wiecie dlaczego kierowcy alfy nie mowia sobie Dzien dobry Bo rano widzieli sie juz w serwisie
  2. jak slysze te opowiesci o zajechanych tds'ach to wymiekam sprawa jest prosta KTO DBA , TEN MA kazda bezyna w kwesti niezawodnosci wysiada w porownaniu z tds ( pod warunkiem ze w 1000 % jest sprawny technicznie) i te wypowiedzi ludzi , ktorzy nawet nie siedzieli w tds :duh: poza tym tds'y z konca produkcji '95 - '96 mialy zmieniona pompe , wiec opowiesci o ich awaryjnosci nalezy wlozyc miedzy bajki jak ktos dba o auto to jest bez znaczenia czy ON czy PB a jak nie to zgodze sie ze bezyna duzo lepiej znosi ostre traktowanie
  3. gruby588

    M5 DLA FANATYKA e34

    Witam Dorobilem sie auta firmowego wiec powoli rozgladam sie za M5 lub 540 Swojego poczciwego tds'a podarowalem zonie i szukam czegos dla siebie na weekendowe wypady Nie interesuje mnie spalanie poniewaz auta bede uzywal okazyjnie Interesuje mnie natomiast sprawa dostepnosci czesci , awaryjnosci itp. Tylko i wylacznie w budzie e34 Bede wdzieczny za kazda sugestie Pozdrowienia dla fanow BMW
  4. gruby588

    spalanie 525tds???

    ja mam tds touring 93' i srednie spalanie miasto 9,2 - 10 ltr. , trasa 6-7 ltr. nie rozumiem tylko co znaczy przy spokojnej jezdzie ja mam swoj okreslony styl jazdy od lat , nie za szybko nie za wolno i jakos jezdze i nawet nie mysle o katowaniu tds'a bo mogloby to sie skonczyc przykra niespodzianka
  5. nie mam pojecia ile moj tds idzie na dwojce bo nigdy tego nie robilem i robil nie bede i jakos jezdze 2 lata bez wlozenia w niego zlamanego grosza oprocz oczywiscie podstawowych rzeczy typu oleje czy filtry jak go sprowadzilem to wlozylem na poczatku pare groszy i tez nie oszczedzalem na kasie - wszystkie czesci w oryginale , jak wiadomo do najtanszych nie naleza i jakos tych paru stowek nie zaluje problemy z tds'ami maja ci co kupili zaniedbane , zajezdzone lub sami je katuja a jak wiadomo z M51 trzeba sie obchodzic jak z kobieta KTO DBA TEN MA nie przejmuj sie zbytnio , ktos cos napewno madrego doradzi
  6. a filtr powietrza wielmozny pan wymienial ?
  7. Flashpointman wlasciciele e34 tds M51 zapraszaja do wroclawia :mrgreen: na grila i piwko
  8. najwarzniejsze to jak byl uzytkowany , zwlaszcza w tds'ie , jezeli auto jest zadbane a wlascicel o nie dbal to przebieg 300 tys. to pestka lepiej zadbany z 300 tys na budziku niz zajechany tds po 150 000 :twisted2:
  9. gruby588

    grzeje sie 2,5 tds`

    to ze plyny sie nie mieszaja to nie znak ze uszczelka jest cala moze byc uszkodzona w innym miejscu a nie przy kanalach olejowym i wodnym
  10. gruby588

    grzeje sie 2,5 tds`

    tds'a sie nie odpowietrza sprawdz wisco , pasek klinowy uszkodzony moze byc tez termostat lub uszczelka pod glowica - przemyj ja dokladnie z zewnatrz to moze zobaczysz czy nie ma gdzies nieszczelnosci czy poziom oleju lub plynu hamulcowego sie nie podnosi sprawdz bagnet czy nie ma na nim bialo-szarego nalotu , przy uszkodzonej uszczelce moze plyn chlodzacy dostawac sie do oleju i na odwrot jedna rada - sprawdzaj wszystko po kolei , nie rob wszystkiego naraz , bo nie bedziesz wiedzial co bylo przyczyna zycze powodzenia
  11. a myslisz ze co oni robia ze stara pompa , ktora wzieliby od ciebie ? regeneruja i pchaja dalej jak chcesz dluzej pojezdzic to kup nowa - koszt ok. 4000 jak sprzedac to spruboj najpierw przeczyscic a jak to nie da rezultatu to regeneruj http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=44548&highlight=czyszczenie+pompy
  12. moj szwagier w ten sposob zalatwil przeplywke nie dosc ze nie zwiekszyl mocy silnika to jeszcze poplynal na tym pare zlotych za nowy przeplywomierz a jak ktos twierdzi ze jest spora roznica po zamontowaniu filtra stozkowego to pewnie odczuwa rowniez wyrazny przyrost mocy po zatankowaniu v power :duh: ja preferuje oryginalne rozwiazania , nie poprawiam fabryki , i jak do tej pory jezdze bez wiekszych problemow
  13. Kai kontroluj bajere Jak dobrze wiesz to pierwszy zaczales obrzucac kalumniami mnie , nie ja ciebie - widac ze KULTURA OSOBISTA to dla ciebie chyba jakis kraj w Afryce Skoro wyskakujesz z tekstami typu - kup fiata czy opla to chyba jestes zakompleksionym malolatem a nie powarznym facetem na poziomie , ktory czegos takiego by nie powiedzial Mimo wszystko dzieki za wszelkie rady Pozdrawiam
  14. ale sie chlopie podjarales ze 3 posty wyslales :twisted2:
  15. chodzi o to ze przy redukcji z 3 na 2 , z 3000 , to powinien silnik wytracasc predkosc skoro redukuje z biegu 3 przy 3000 to na biegu 2 bede mial przynajmniej 3000 zgadza sie? a skoro w okolicy 1500-2000 zaczyna przyspieszac to nie jest ponizej obrotow biegu jalowego , tak?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.