Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pytanie czy w E46 jest jakiś bezpiecznik który w czasie kolizji odcina naprzykład pompę paliwa.

 

Posiadam dwie E46 po wypadkowe 320 i 323 z 1999 roku obydwie nie palą.

 

Objaw jest taki ze auto po przekształceniu kluczyka załapuje na 1-2 s i odrazu gaśnie. Dzieje sie tak za każdym razem kiedy kiedy przekręcam kluczyk. Przytrzymanie na rozruszniku nic nie pomaga auto jest nadal sztywne i przy próbie dalszego kręcenia nawet nie załapuje. Woglóle jak sie je dłużej piłuje łapie błąd ASC.

 

Na początku miałem tylko 323i myślałem ze to wina braku przodu, a dokładnie chłodnic i płynu chłodzącego (wszystko rozebrałem łącznie z elektrycznym wentylatorem chłodzenia) i myślałem ze to jakieś zabezpieczenie przed przegrzaniem, bo na desce paliła sie kontrolka od płynu chłodniczego. Wątpiłem w to, że istnieje takie zabezpieczanie w BMW, ze nie można odpalić jak nie ma chłodnic ale na wszelki wypadek podłączyłem czujnik poziomu płynu i oszukałem go (zgasł na desce) podłączyłem również wentylator i dalej identycznie nie pali. Myślałem ze kupiłem jakaś zabezpieczoną dodatkowym IMO albo ze fabryczny IMMOBILAISER sie uszkodził.

 

Na drugi dzień dojechała druga E46 320i i to samo sie dzieje. Stąd to pytanie. Co jest grane jest jakiś bezpiecznik odcinający paliwo i gdzie sie znajduje ?. Ta 320i identycznie załapuje na sekundę i gaśnie. Albo może jakaś inna przyczyna

Opublikowano

W każdym niemal współczesnym aucie jest wyłącznik bezwładnościowy który wyłącza dopływ paliwa (pompę) w razie wypadku. Wyłącznika szukaj pod kierownicą, będzie taka dzwigienka którą trzeba wyciągnąć, nie wiem gdzie to w BMW dokładnie jest

Można też auto odpalić podłączając pompę bezpośrednio do akumulatora :)

www.turboBMW.pl
Opublikowano
przywieź je do Lubina to je uruchomie

TS SERWIS diagnostyka i elektronika samochodowa


tel. 607 890 658

Opublikowano
W e39 pod wykładziną pod siedzeniem pasażera są takie duże bezpieczniki, nie pamiętam jak jest w e46, miałem wilgoć w tych bezpiecznikach i był taki sam objaw, po wysuszeniu i wyczyszczeniu wszystko chodziło cacy.
http://img638.imageshack.us/img638/9205/panoramaaut.png
Opublikowano

Wykręcałem świece opalałem palnikiem, dolałem również 5 litrów Świerzego paliwa bo w baku było z 15 litrów ale możliwe ze auto stało rozbite nawet rok czasu. Nadal nie wiem co może być przyczyną nie odpalania.

 

Tak jak pisałem wcześniej auto załapuje i odrazu gaśnie, immobiliser na pewno jest dobry bo bez niego nawet auto nie kreci rozrusznikiem.

 

Po dłuższym kręceniu jak chce trzymać na kluczyku, to załapuje błąd ASC i jeszcze zapala sie kontrolka EML nie wiem co to jest czasami jak długo piłuje towarzyszy temu taki pisk (gong).

 

Wie ktoś co może być przyczyną nie odpalania. Dzisiaj kupuje nowe świece platynowe i spuszczę całe paliwo i naleje całkiem świeże

Opublikowano
sprawdź czy na pewno pompa podaje paliwo (odkręć wąż przy wtryskach) jak nie to podłącz ją na krótko od akumulatora
www.turboBMW.pl
Opublikowano
a ja jestem pewien ze to imo. Jesli auto dopala na 1-2s i gasnie będzie napewno coś z imo. Twierdzenie ze nawet by nie kręcił jest błędne. To imo odcina zasilanie paliwem
Opublikowano

bicker

 

Jak ściągnę pętle ze stacyjki to nie mogę nawet kręcić rozrusznikiem czyli imo blokuje rozrusznik po założeniu pętli na stacyjkę odrazu kreci ale tak jak mówiłem załapuje i odrazu gaśnie dłuższe piłowanie nic nie pomaga świece wykręcam mokre.

 

zresztą nawet pomijając test ze zdejmowaniem pętli, imo odcina dopływ paliwa a ja jak długo ją kręcę to świece są normalnie mokre z paliwa i śmierdzi paliwem

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Nie poradziłem sobie z tym problemem auto było na czesci więc wyciągnełem silnik do sprzedania bez sprawdzania.

 

Mechanik który był u mnie zdiasgnozowac co jest grane zapewnił mnie ze z silnikiem jest wszystko ok i to napewno z immo sie cos stało

 

Nie mogł by to byc problem z klemą pirotechniczna bo auto kreciło i odpalało na sekunde, paliwo tez dochodziło.

 

Klema jak wybuchnie to odrywa sie przewód dodatni, wiem bo byłem ciekawy jak to działa i sobie zdetonowałem tą kleme.

 

Prawdopodobnie poprzedni własciciel miał dodatkowy immo albo przy wypadku uszkodził sie fabryczny. Dzwoniłem do serwisu inne zabezpieczenia w razie wypadku nie były stosowane w e46

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.