Skocz do zawartości

320d m47 Pompa wtryskowa VP44 nie podaje paliwa do silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie wszystkich na tym forum.

Potrzebuje pomocy z uruchomieniem mojej bumy.

A więc zaczeło się od wizyty na myjni. Po umyciu i odjechaniu ok 300m silnik nagle zgasł. Zaczołem od sprawdzenia alarmu ale on działa ok. Po poluzowaniu przewodów paliwowych wchodzące do silnika i stwierdziłem że nie dochodzi paliwo.

Sądzę że usterka leży gdzieś w elektronice lub w układzie sterowania pompą VP44.

Napięcie pojawia się za złączu w momencie włączenia zapłonu.

Prosił bym o pomoc w znalezieniu schematów i zasad sterowania pompą VP44 w BMW 320d m47 1999

Opublikowano
Witam serdecznie wszystkich na tym forum.

Potrzebuje pomocy z uruchomieniem mojej bumy.

A więc zaczeło się od wizyty na myjni. Po umyciu i odjechaniu ok 300m silnik nagle zgasł. Zaczołem od sprawdzenia alarmu ale on działa ok. Po poluzowaniu przewodów paliwowych wchodzące do silnika i stwierdziłem że nie dochodzi paliwo.

Sądzę że usterka leży gdzieś w elektronice lub w układzie sterowania pompą VP44.

Napięcie pojawia się za złączu w momencie włączenia zapłonu.

Prosił bym o pomoc w znalezieniu schematów i zasad sterowania pompą VP44 w BMW 320d m47 1999

 

raczej sterownika nie naprawisz. jesli masz przebieg powyzej 170tys to na 90% czeka cie wieksza naprawa

Xdrive

Koder

Opublikowano
Moze to wina pompy paliwowej w baku.

Były:

E30 324d '87

E36 325td '91

E36 318tds '96

Passat B5 1,9 TDI '97

E46 320d '00

Audi A4 1,9 TDI Multitronic '03

Mazda 6 1,8 '05

E46 320d '03

Opublikowano

Potrzebne mi są informacje na temat modułów które mają wpływ na prace pompy wtryskowej, oraz

1. We wtyczce która jest wpięta w pompe są 2 styki + i - oraz 4 styki -co do których nie mam pojęcia skąd idą.

2. Czy przewód z elektrozaworu idzie wypiąć czy jest na stałe zalany siliconem.

 

prosze o pomoc gdyż w googlu mie umiem na nic natrafić

Opublikowano
miałem to samo przy przebiego ok.180tys.km.,auto zgasło,pompa nie podawała paliwa.Padła cała elektronika na niej.Koszt diagnozy,naprawy całego modułu elektronicznego(regeneracja)to 2400zł.Zdaniem mechaników to są jedne z najgorszych pomp.
Opublikowano

Również słyszałem od renomowanych mechaników ze są to jedna z najgorszych pomp. Jednam ja mam 230 000 przebiegu, sam zrobiłem nią okolo 100 000 i pompa działa tylko jest maly problem i szarpnięciami mocy ale tego jeszcze nie udowodniłem ze jest to wina pompy wiec narazie nic nie mowie.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
a czy wymieniałeś przepływke na taką z allegro za grosze?Pytam się bo brat ma też BMW i takową wstawił(stara oryginalna padła),poprawa była jeśli chodzi o moc,ale pojawiły się szarpania podczas jazdy i postoju na luzie.Szarpania te są nieregularne ale bardzo uciążliwe przy wyprzedzaniu(wrażenie takie jakby paliwo odcinało-trwa to 1-2 sekundy).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.