Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam nastepujący problem. (e46 320d 136km).

 

Podam na przykladzie ;]

 

Jade np na 3 biegu, daje gaz do spodu i patrzac sie na miernik spalania na poczatku idzie do konca co jest chyba normalne, jednak po chwili spada do polowy zeby po jakims czasie znow sie podniesc i znow opasc. Czy ktos mial taki problem? Bylem w servisie boscha noi wymienili przeplywke i cos tam jeszcze od turbiny (znajduje sie to mniej wiecej nad turbina(cos na powietrze)). Wydawalo mi sie ze juz jest dobrze ale bylo tylko dobrze kilka dni. Pomoze mi ktos? Moze trzeba jakis przewodzic zatkac czy cos :) Dodam ze w servisie zaplacilem okolo 800 zł

Opublikowano

Mam nadzieję, że masz skrzynię manualną.

Napisałeś w temacie, że faluje "moc", a teraz że wskażnik zużycia paliwa, czyli co jedno i drugie?

Opublikowano
skrzynia manualna oczywiscie. Ja mowie o takim falowaniu gdy jade na jednym biegu oczywiscie. poprostu daje gaz do spodu i tak sie dzieje...Zaczne od zatkania przewodziku od elektrozaworu i zobaczymy co to bedzie :)
Opublikowano

Witam.

Mam identyczny problem z e-46d co Ty Dee Jay. Napisz czy cos udalo sie z tym problemem zrobic, bo podejrzewam przeplywomierz ktory mam jakis zamiennik :(

Opublikowano
a poza tym prosze wszystkich ktorzy zetkneli sie z takim problemem ,,falujacej mocy,, i jednoczesnym spadkiem poboru paliwa na wskazniku chwilowego zuzycia.
Opublikowano
ale ten problem pojawia sie tylko podczas jazdy i jest wyczuwalny na wyzszych biegach 4 i 5, gdzies okolo 2300 obr. a pozniej znow okolo 2700 i trwa jakies 2-3 sek.
Opublikowano
u mnie było podobnie nie tylko na jałowym, czuć było szarpnięcia. Wina była pompy paliwowej....

Jak doszedłeś do tego że to pompa?

http://img692.imageshack.us/img692/9379/podpiswb.jpg
Opublikowano
u mnie było podobnie nie tylko na jałowym, czuć było szarpnięcia. Wina była pompy paliwowej....

Jak doszedłeś do tego że to pompa?

 

Pompa była na tyle głośna, że było słychać jak przestaje pracować na krótkie momenty. No a po wymianie wszystko wróciło do normy.

Opublikowano
Jestem tez ciekaw jak doszedles do tego ze to pompa. Ja u siebie nie slysze zadnych przerw w pracy pompy ale chodzby nawet to i tak by nie bylo slychac przy takiej predkosci. Napisz tez za ile kupiles lub zregenerowales stara pompe.
Opublikowano

Witam, no ja juz jestem po problemie i moge Ci pomoc. Bylem na sewisie i tez polecam pojechac wezma na kompa i wszystko wyjdzie , czyli przeplywomierz ale bardzo wazna rzecz jak kupisz przeplywomierz nowego typu bo innych juz w sklepach nie ma to musisz koniecznie zrobic

upgrade softu!! bo bez tego ani rusz. Po czym auto bedzie jak nowe:)

Powodzenia.

Opublikowano
No niestety ale ja przeplywke oraz elektrozawor od turbiny wymienilem i nic nie dalo wiec juz rece zalamuje :) tylko mi chyba zostala juz turbina i pompa :) ale tego narazie nie tykam :)
Opublikowano
Hej , nie zalamuj sie od razu, bo ja tez zawor wymienilem i przeplywomierz ale jakiejs nikiomu nieznanej firmy i na diagnostyce wykazywal niedostateczne paramerty. Musialem kupic Bosha i wszystko jest w porzadku. A jaka masz przeplywke????
Opublikowano

No to nic dziwnego ze auto nie ma mocy,

moge polecic dobry srewis w Gliwicach na ul. Sliwki bylem tam i napewno naprawia,

diagnostyka i zmaina softu okolo 350 zl

Opublikowano
dzis troche pogrzebalem i jest lepiej odlonczylem kleme od akumulatora na 20min i sie poprawilo, moze mial jakies bledy tylko ze nie wiem czy tak mozna je skasowac ale po tym napewno jest lepiej, tylko czy ten model (320d) powinien ciagnac dopiero od 1700rpm czy wczesniej, na starym miel przytyki ale jak pamietam to ciagnil od 1500rpm ale pozniej wol dopiero od 3500 juz normalnie teraz od 1700 ale po 4000 juz slabnie na starym do 4500wogule nie slabl moze teraz to katalizator tylko z tym to wiem, wiem ze jest 2 srodkowy to normalny ale ten przy silniku to facet mowil cos o filtrze czastek stlych mozna go wywalic czy cos bedzie nie tak i czy wogole to filrt czy zwykly kat, dodam ze przy zapalaniu cos sie tlucze w tlumniku, a i z tym przewodem to moze bylo by slychac ze cos swiszczy albo cus, a tak wogole to w tym modelu powinno byc slychac swist turba po dodaniu gazu czy nic, u mnie nic nie slychac

Pozdrawiam Pawel


5.6l/100km


BMW E46 silnik M47 99` 2.0d 136KM, XENON

Opublikowano

odkręć rure od przepływki do turbiny i wyciągnij ją .będziesz widział wirnik

potem niech ktoś odpali na chwile auto ,a ty sprawdz czy się kręci

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.