Skocz do zawartości

Jakie amorki do org.zawieszenia M-sport ???


Merolkm

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Moja becia została wypuszczona z orginalnym zawieszeniem od M-sport!

No i teraz nagle przyszła mi wymiana amorków z tyłu i zastanawiam sie na jakie wymienic i czy jest roznica miedzy seryjnymi a M-sport czy jest roznica tylko w sprezynach?! Pomozcie w doborze..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odp.ale bym sie wsypal bo juz chcialem zwykle kupowac! A czy moze mi ktos podac dokladnie moel tego amorka bo z tego co szukałem to ciezko je znalezc! Chodzi mi o podanie nr.kat. danego producenta! Interesuje mnie marka BOGE (takie były orginalnie w M-sport) lub Sachs!

Czy ktos wymienial to juz u siebie ?jaki jest koszt takiej imprezy?!

Dzieki i pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpowiednikiem amorkow m-tech sa Sachs Advantage a u Boge model

Turbo

 

lub bilstein chyba b4, ale polecam b6

 

Amortyzatory bilsteina:

B4 - standardowe amortyzatory

B6 - sportowe do zawieszeń o STANDARDOWEJ wysokości

B8 - amortyzator do m-technika czyli do obniżonego zawieszenia

 

Szukałem niedawno amorów do mojego m-technika i Sachs kosztował podobnie jak bilstein B8 (oczywiście nie w serwisie, kupowałem u gościa na allegro, nowiutkie, z gwarancją ).

Jeżeli chcesz namiary, to daj znać na prv, nie chcę robić kryptoreklamy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przod:

Boge 36-641-F, 36-642-F

Sachs 115 370, 115 371

Normalnie w detalu 700zl/szt. Na allegro lub jak masz jakies znizki gdzies to znajdziesz nowki z gwarancja za 420zl/szt.

 

Teraz doczytalem ze ty tyl chcesz, to spokojnie taniej o stowke na sztuce. Ale zeby znalezc zamiennik to juz zalezy od roku produckji auta. Poszukaj sobie np na katalog.fota.pl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na stronie głównej jest link do gościa, który sprzedaje bisteiny i ma całkiem przystępne ceny

B8 mogą być dość twarde - fajne, ale mało komfortowe

beemki to choroba - nieuleczalna, ale za to bardzo przyjemna

miłośnik E30 ... użytkownik E46 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

B8 to totalna taczka..... B6 to kompromis.

M-tech to sprężyny krótsze od seryjnych o około 20mm więc B6 spokojnie się nadają.

 

Nie zgadzam sie. Do zawieszenia M Sport są Bilsteiny B8. A nie jak niektórzy piszą, że B6 można nawet do -40mm zakladać. Jak ktoś wyżej pisał B6 są do seryjnej długości sprężyn, a do obniżonych zawieszen wklada sie juz B8 (tak zaleca producent). B8 są odpowiednikami M sporta. Więc po co kombinować, skoro można założyc takie jak sie powinno? cena taka sama w B8 i B6. Ja osobiscie mam m sport i mam bilsteiny B8 sprint i z reka na sercu polecam. Wcale nie jest twardo. Bardzo miło sie jeżdzi. Co do komfortu są jedno rurowe i dwururowe, różnia sie tylko twardościa. Ja mam te miększe. Moge Ci dać namiary na gościa który ma tanio w sklepie interetowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.