Skocz do zawartości

Jakie amorki do org.zawieszenia M-sport ???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Moja becia została wypuszczona z orginalnym zawieszeniem od M-sport!

No i teraz nagle przyszła mi wymiana amorków z tyłu i zastanawiam sie na jakie wymienic i czy jest roznica miedzy seryjnymi a M-sport czy jest roznica tylko w sprezynach?! Pomozcie w doborze..

Opublikowano

Dzieki za odp.ale bym sie wsypal bo juz chcialem zwykle kupowac! A czy moze mi ktos podac dokladnie moel tego amorka bo z tego co szukałem to ciezko je znalezc! Chodzi mi o podanie nr.kat. danego producenta! Interesuje mnie marka BOGE (takie były orginalnie w M-sport) lub Sachs!

Czy ktos wymienial to juz u siebie ?jaki jest koszt takiej imprezy?!

Dzieki i pozdrawiam!

Opublikowano
odpowiednikiem amorkow m-tech sa Sachs Advantage a u Boge model

Turbo

 

lub bilstein chyba b4, ale polecam b6

 

Amortyzatory bilsteina:

B4 - standardowe amortyzatory

B6 - sportowe do zawieszeń o STANDARDOWEJ wysokości

B8 - amortyzator do m-technika czyli do obniżonego zawieszenia

 

Szukałem niedawno amorów do mojego m-technika i Sachs kosztował podobnie jak bilstein B8 (oczywiście nie w serwisie, kupowałem u gościa na allegro, nowiutkie, z gwarancją ).

Jeżeli chcesz namiary, to daj znać na prv, nie chcę robić kryptoreklamy.

Opublikowano

Przod:

Boge 36-641-F, 36-642-F

Sachs 115 370, 115 371

Normalnie w detalu 700zl/szt. Na allegro lub jak masz jakies znizki gdzies to znajdziesz nowki z gwarancja za 420zl/szt.

 

Teraz doczytalem ze ty tyl chcesz, to spokojnie taniej o stowke na sztuce. Ale zeby znalezc zamiennik to juz zalezy od roku produckji auta. Poszukaj sobie np na katalog.fota.pl.

Opublikowano

na stronie głównej jest link do gościa, który sprzedaje bisteiny i ma całkiem przystępne ceny

B8 mogą być dość twarde - fajne, ale mało komfortowe

beemki to choroba - nieuleczalna, ale za to bardzo przyjemna

miłośnik E30 ... użytkownik E46 :)

Opublikowano
B8 to totalna taczka..... B6 to kompromis.

M-tech to sprężyny krótsze od seryjnych o około 20mm więc B6 spokojnie się nadają.

 

Nie zgadzam sie. Do zawieszenia M Sport są Bilsteiny B8. A nie jak niektórzy piszą, że B6 można nawet do -40mm zakladać. Jak ktoś wyżej pisał B6 są do seryjnej długości sprężyn, a do obniżonych zawieszen wklada sie juz B8 (tak zaleca producent). B8 są odpowiednikami M sporta. Więc po co kombinować, skoro można założyc takie jak sie powinno? cena taka sama w B8 i B6. Ja osobiscie mam m sport i mam bilsteiny B8 sprint i z reka na sercu polecam. Wcale nie jest twardo. Bardzo miło sie jeżdzi. Co do komfortu są jedno rurowe i dwururowe, różnia sie tylko twardościa. Ja mam te miększe. Moge Ci dać namiary na gościa który ma tanio w sklepie interetowym.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.