Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam problem. Miałem uszkodzony recyrkulator spalin, który to rzekomo powodował bardzo ciężkie wkręcanie na obroty. Kupiłem cały komplet na allegro (wraz z modułem elektronicznym) jednak teraz silnik strzela (wystrzały dopalania mieszanki) i nadal wkręca się okrutnie ciężko. Macie pomysł co może być tego przyczyną?? Czy może ta elektronika jest niewłaściwa? (wizualnie jest identyczna z tą poprzednią)

 

 

Pozdr.

BodzioGD

Opublikowano
Kolego, że z zwenątrz wygląda podobnie to nie koniecznie jest takie same w środku. Chyba że się zgadzają wszystkie symbole oznaczenia.

Miałem

E-30 316i

E-32 735i

E-36 320i

E-39 535 V8

E-46 330d

E-39 530d

Opublikowano
Zaobserwowałem iż głównie dzieje się to w momencie kiedy silnik jest zimny. .. Nie mam już pomysłów co może to być ;(
Opublikowano
EGR,czyli recyrkulator spalin,to urządzonko tylko do tego,aby podnieść normę czystości spalin.Działa przy wyższych obrotach i rozgrzanym i obciążonym silniku,kiedy to zawraca spaliny do komory splania,aby je dopalić(to tak w skrócie).Jeśli jest walniety,to poprostu robi to już przy zimnym(cały czas jest otwarty).Należy go wyczyścić(przepłukać)ze wszystkich spalinowych syfów i najlepiej zaślepić.Ważne jest żeby pracował i dawał sygnał do kompa.Praca silnika od razu sie poprawi. :roll2:
Opublikowano
Wielkie dzięki za info. Jutro wymontuje i popłucze:) Mam nadzieje ze silnik odżyje i będzie już chodzić normalnie - dynamicznie.
Opublikowano
EGR,czyli recyrkulator spalin,to urządzonko tylko do tego,aby podnieść normę czystości spalin.Działa przy wyższych obrotach i rozgrzanym i obciążonym silniku,kiedy to zawraca spaliny do komory splania,aby je dopalić(to tak w skrócie).Jeśli jest walniety,to poprostu robi to już przy zimnym(cały czas jest otwarty).Należy go wyczyścić(przepłukać)ze wszystkich spalinowych syfów i najlepiej zaślepić.Ważne jest żeby pracował i dawał sygnał do kompa.Praca silnika od razu sie poprawi. :roll2:

 

a czy mógłbyś podać jakieś zdjęci tego zaworku i które miejsce trzeba zaślepić?? byłbym wdzięczny

Opublikowano
EGR,czyli recyrkulator spalin,to urządzonko tylko do tego,aby podnieść normę czystości spalin.Działa przy wyższych obrotach i rozgrzanym i obciążonym silniku,kiedy to zawraca spaliny do komory splania,aby je dopalić(to tak w skrócie).Jeśli jest walniety,to poprostu robi to już przy zimnym(cały czas jest otwarty).Należy go wyczyścić(przepłukać)ze wszystkich spalinowych syfów i najlepiej zaślepić.Ważne jest żeby pracował i dawał sygnał do kompa.Praca silnika od razu sie poprawi. :roll2:

 

a czy mógłbyś podać jakieś zdjęci tego zaworku i które miejsce trzeba zaślepić?? byłbym wdzięczny

 

Ja szczęśliwie nie mam EGRa w E36(norma spalin EURO2),ale przećwiczyłem sprawę w moim poprzednim samochodzie(Opel).Zasada działania jest taka sama.W Opelku po odkręceniu EGR wyciąłem cienką podkładkę z blachy-zostawiając otwór na czujnik temperatury,żeby działało ogrzewanie i przykręciłem .EGR jest montowany do bloku silnika,ale niestety nie wiem w którym to jest miejscu w BM.Popytaj,może ktoś wie.Pozdro !!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.