Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Wszystkich!

 

Czy ktoś z Was miał kiedys do czynienia z nie działającym spryskiwaczem przedniej szyby?

Nie wiem za co się złapać bo sprawdziłem:

 

- Silniczek -> OK (podłączony na krótko)

- Bezpiecznik -> OK

- Przełącznik przy kierownicy -> OK

 

Naprawdą nie wiem za co dalej robić :duh: . WIELKA prośba o pomoc!!! :modlitwa:

 

Auto: BMW E30,318i,M40,Touring

 

Pozdr

Grze

Uwielbiam stare kwadratowe trumniaki ze stajni BMW i jeżdżę E30 z wyboru a nie z przymusu!!!
Opublikowano
Skoro wszystko działa to może przewody lub same końcówki są zapchane
Jestem samoukiem w dziedzinie samochodu, więc proszę o wyrozumiałość.
Opublikowano

Cześć.

Pod maską jest taki trójniczek z zaworkiem zwrotnym - też kiedyś mi się zepsuło. Kupiłem używany i też po dwóch miesiącach padł. To kupiłem zwykły plastikowy trójnik (w sklepie z pneumatyką za ok. 1,50zł) i działa OK. Różnica jest taka, że ten oryginalny nie pozwalał się cofnąć cieczy i od pierwszego naciśnięcia leciał płyn na szybę a teraz od drugiego.

Opublikowano

To może się podłącze.

 

Mi działa spryskiwacz od strony kierowcy, a od pasażera dmucha ledwo co, nawet płyn do szyby nie doleci :duh:

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano
To może się podłącze.

 

Mi działa spryskiwacz od strony kierowcy, a od pasażera dmucha ledwo co, nawet płyn do szyby nie doleci :duh:

 

mozesz miec walniety zawor zwrotny, lub zapchane dysze

obstawiam to pierwsze

Opublikowano
Dysze "przepchałem" i jest "luźna", a zaworu nie sprawdzałem, jakoś się zebrać nie moge :oops:
"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano
Dysze "przepchałem" i jest "luźna", a zaworu nie sprawdzałem, jakoś się zebrać nie moge :oops:

 

mam to samo - az wstyd mi z powodu wlasnego lenistwa.... ;)

Opublikowano

Witam!

 

Chciałbym przedstawic rozwiązanie które choć prozaiczne odniosło skutek.

 

I nie mam tu na myśli trójników, wężyków silniczków itp. tak jak tu rozgożała dyskusja. Problem polegał na elektryce.

 

Tak jak napisalem temacie postu wszystkie elementy tj. manetka silniczek i bezpieczniki były sprawne. Sam silniczek sprawdzilem wpinając się elektrykę. Spryskiwacze zapryskały a wycieraczki ruszyły. Problem zatem był pod deską rozdzielczą.

 

Rozebrałem obydowę kiery (niestety trzeba ją ściągnąć), porozpinałem kostki i wyczyściłem wszystkie styki. Brudu było hehehe w brud :)

 

Przed złożeniem podłączyłem wszystko i sprawdziłem działanie wszystkiego co sterujemy z manetek przy kierownicy. No i okazało się, ze wszystko zaczęło działać (spryskiwacze). :dance:

 

Banalne a jednak troche musiałem sie nagłowić.

 

Mam nadzieje że komuś się to przyda.

Pozdrawiam

Grze

Uwielbiam stare kwadratowe trumniaki ze stajni BMW i jeżdżę E30 z wyboru a nie z przymusu!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.