Skocz do zawartości

Pukanie w prawym przednim kole,prosze o pomoc????


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam problem a mianowicie coś mi wali w przednim prawym kole.

Zawieszenie jest OK, wymieniłem amortyzatory,drążki kierownicze z koncówkami, wahacz dolny bo każdy mechanik gadał co innego :duh:

i w dalszym ciągu słychać walenie na nierównościach, podczas szybkiej jazdy jest ok.

Własnie mam zdjęte koło i z tego co usłyszałem podczas odkręcania koła jak z kopyta waliłem w klucz to wyraznie słychać to coś?!?

Podczas bujania autem nic nie słychać!!!!!!

Zrobiłem mały eksperyment i wpychałem auto na cegłe przednim kołem, sytuacja podobna jak przy odkręcaniu koła cos tam wali tylko NIE WIEM CO???

Czy jest taka możliwość że to łożysko się rozsypało?

Jestem już troche znudzony mechanikami bo każdy gada co innego i jeszcze do tego każdy z nich się mylił jak do tej pory :mad2:

Wczoraj byłem u mechaniora od przekładni, stwierdził że to raczej nie jest przekładnia!!! Stwierdził że przekładnia waliła by po obydwu stronachTo co to może być???

Może ktoś z was miał podobny przypadek i mnie oswieci :cry2: :cry2:

:modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa:

Opublikowano
a wymieniałeś łącznik drązka stabilizacyjnego na nim ciezko luz wyczuc bo jest naprezony musisz odkrecic z jednej strony tok zeby niebył naprezony to wtedy wyczujesz luz jak bedzie u mnie to było to
  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Hmm,przecież e39 ma normalnego mcpersona i 2 wahacze są tylko z dołu bardzo podobnie jak w e34.O co chodzi czy wszystkie ETK kłamią widzicie gdzieś tam u góry wahacze?przejrzałem trzy etk i nic :duh:
Opublikowano

oba są na dole tylko jeden nazywa się górny .

kumpel mechanik jak mi robił zawieszenie to powiedział krótko ; jak stuka to na 100% nie tuleje stalowo gumowe tylko sworznie i tak też było , nawet na diagnostyce nie było widać luzów . wymianiłem 4 wachacze i cichutko

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No dajan i tak powinno być :D w końcu jeżdzimy BMW a nie audi np.a4 gdzie są typowe wahacze górne.I tak jak piszesz puka sworzeń a nie guma ja miałem tak w e34.
Opublikowano

Witam

Czy jest taka możliwość że to łożysko się rozsypało?

u mnie właśnie zanim piasta zaczeła huczeć słyszałem właśnie takie pukanie na nierównościach, po wymianie piasty pukanie ustało :D , ale nie wiem czy wina leżała po stronie piasty czy jak składali wszystko do kupy to mocniej podokręcali :8)

marzenie : E34 M5

http://img266.imageshack.us/img266/9927/540podpisnj4.jpg

Opublikowano

rkorbut - bo jak jest gdzieś w zawieszeniu luz to cierpi wszystko od łozysk kół aż po deske rozdzielczą która od tych drgań dostaje luzu i czeszczy . w dużym fiacie jak nie wymieniło się w pore gum na przednich drążkach reakcyjnych do szarpnięcia wyrywały całe ucho z karoserii

a w BeeMie nie warto wymieniać jednego wachacza bo po miesiącu poleci drugi a i pierwszy już też z tego będzie wymęczony i tak możesz na zmiane wymieniać .

takie jest skromne moje zdanie i nikt nie musi się do tego stosować

Opublikowano

dajan - dobrze mówisz, ale z drugiej strony nie ma co popadać w skrajność i gdy zacznie coś pukać wymieniać całe zawieszenie

np. gdy siadają łączniki stabilizatora :8)

marzenie : E34 M5

http://img266.imageshack.us/img266/9927/540podpisnj4.jpg

Opublikowano
jeśli jest się pewnym że tylko jeden z elementów dostał luz bo np. wiem że miesiąc wcześniej zaliczyłem studzienkę to faktycznie nie wymieniłbym całego zawieszenia ale jak wejdziesz pod auto i wszystko jest jeszcze oryginalne mimo przebiegu powiedzmy 280-300tyś i stukania nie można zlokalizować to bym sie nie rozdrabnioł tylko wymienił komplet wahaczy (tak zrobiłem) a stare jeżeli któryś jeszcze jest dobry to można zostawić . Przecież wiecie co dzieje się gdy wypadnie wyrobiony sworzeń z wachacza nawet na drodze osiedlowej no a też jeśli ktoś wie że ma wybity łącznik to i tak nie wymieni wahaczy
Opublikowano
mozliwe ze moze byc przekladnia kierownicza mozesz nie miez zadnych luzow ale jezeli wywalio lozysko w przekladni to bedzie slychac stukanie sprawdz jeszcze pod silnikiem czy nic nie poluzowalo sie
Opublikowano
Sprawdz tą metalowa osłone tarczy hamulcowej, czy nie jest poluzowana! U mnie wlasnie to pukało a tez nie moglem dojsc i najpierw wymieniłem łącznik stabilizatora.. okazało sie ze mógł jeszcze posłużyc. pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.