Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam taki maly problem poniewaz zauwazylem ze od jakiegos czasu mam w prawym tylnym zawieszenie jakies studki ...

 

Glownie na malych nierownosciach ( stara kostka na ulicach )

lub na wiekszych dziurach..

 

Czy to moze byc poruszony wczesniej temat gumy mocujacej od amortyzatora ?? miał ktoś podobna usterke z góry dziekuje za odp>! i pomoc

Opublikowano
witam, miałem podobny problem. Podejrzewam ze mogą to być tuleje wahacza. Nie jest to kosztowna impreza ale praco i czasochłonna. Podjedz na pierwsza lepsza stacje dignostyczną i za 20 zł sprawdza ci i bedziesz miał pewnosc 100%. pozdro
IVI
Opublikowano
Witam...miałem tak samo i wymieniałem tuleje tylnego wachacza...koszt tuleji 42 PLN ale za wymianę zdarli ze mnie 130 PLN za strone :jawdrop: ...sprawdzisz to sobie sam czy to tuleja - kopnij dosc mocno w przod koła tylnego i jesli usłyszysz taki metaliczny dzwiek to napewno Tuleja Tylnego Wachacza... Pozdro...
Opublikowano
Hmm, u mnie też coś tak metalicznie stuka w lewym tylnym kole. Muszę sprawdzić ten patent z kopniakiem bo myślałem że to wzmacniacz się o coś obija, a jest właśnie dość luźno zamocowany po tej stronie
Opublikowano
z tymi kopnieciami jest tak...jesli kopiesz w przod koła i są stuki to do wymiany przednia tuleja wachacza.....jeśli kopiesz w tył koła i są stuki to do wymiany tylnia tuleja wachacza.....I az tak mocno nietrzeba kopac ...bo naprawde sobie palce idzie połamac... Pozdro
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)
z tymi kopnieciami jest tak...jesli kopiesz w przod koła i są stuki to do wymiany przednia tuleja wachacza.....jeśli kopiesz w tył koła i są stuki to do wymiany tylnia tuleja wachacza.....I az tak mocno nietrzeba kopac ...bo naprawde sobie palce idzie połamac... Pozdro

 

Jeżeli kopie w tył tylniego koła i słyszę metaliczny stuk to którą z tulei powinienem wymienić?

 

http://img165.imageshack.us/img165/7642/71632960bl1.png

Edytowane przez Wodzu
Opublikowano
w tym zawieszeniu jest jedna tuleja, której nie sprawdzi się ani na szarpakach ani po podniesienu samochodu. Jest to górny sworzeń tzw. tuleja pływająca. Można ją sprawdzić po zdjęciu koła, wsadzamy łyżkę czubkiem pod górny wahacz, opieramy na wahaczu wzdłużnym i naciskamy na łyżkę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.