Skocz do zawartości

alvaro

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Inowrocław

Osiągnięcia alvaro

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. z tymi kopnieciami jest tak...jesli kopiesz w przod koła i są stuki to do wymiany przednia tuleja wachacza.....jeśli kopiesz w tył koła i są stuki to do wymiany tylnia tuleja wachacza.....I az tak mocno nietrzeba kopac ...bo naprawde sobie palce idzie połamac... Pozdro
  2. ja wymieniłem odrazu po obu stronach...i mam swiety spokoj... :cool2:
  3. Witam...miałem tak samo i wymieniałem tuleje tylnego wachacza...koszt tuleji 42 PLN ale za wymianę zdarli ze mnie 130 PLN za strone :jawdrop: ...sprawdzisz to sobie sam czy to tuleja - kopnij dosc mocno w przod koła tylnego i jesli usłyszysz taki metaliczny dzwiek to napewno Tuleja Tylnego Wachacza... Pozdro...
  4. alvaro

    pływające obroty w 325 TD

    wymień filtr paliwa...i powinno być dobrze...jeśli to nie pomoże to sprawdź pompkę paliwa (tą w baku)...Podobne objawy miał mój kumpel i po wymianie filtra ustały..ale po jakimś miesiącu znów to samo i okazało sie że siadu pompka paliwa
  5. właśnie wszystko jest "normalnie"...dymi na czarno nieczuć "spalonego wosku"... o spalaniu stukowym powiedział mi mechanik do którego oddałem auto (opisywałem swój przypadek tutaj www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=41624&highlight=) i teraz sie pytam czy są tego jakieś skutki ale jeśli coś takiego występuje w benzynowcach to niemam się czym martwić bo autko chodzi tak jak powinno i niema z nim żadnych problemów :cool2: ale lepiej dmuchać na zimne
  6. dzisiaj odebrałem autko... wszystko jest :cool2: :cool2: :cool2: Okazało się ze jest odwrocona głowiczka w pompie wtryskowej i przestawiony rozrząd...dlatego tak "klekotał"...oraz niebyło obiemki na wężyku ciśnieniowym dochodzącym do turbiny i dlatego niemiał mocy ale teraz wszystko jest tak jak powinno :twisted2: :twisted2: :twisted2: Wielki szacunek :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: dla Artura..Arczi jesteś WIELKI :clap: :clap: :clap: DZIĘKI
  7. jezeli chodzi o to co mam na mysli piszac że "niema mocy" to chodzi o to że jest problem aby silnik wkrecic na 3 tyś obrotów i niezałącza turbiny, predkosc max jaka moge osiagnac to 130 km/h...ale znów na biegu jałowym wszystko jest normalnie, wkreca sie na obroty , turbina delikatnie syczy.... i niemam pojecia co jest nietak Jak ją kupiłem to wszystko było normalnie, przyspieszało, Vmax=215km/h, ale po uszczelnieniu pompy wtryskowej jest tragedia...wymieniłem juz wtryski, uszczelke pod głowicą, wszystkie filtry, olej i płyny, pompe wodną i pompe paliwa oraz przewody paliwowe... Chciałbym sie cieszyc jazda moją Bemką ale jak narazie niemam powodów... Jeśli macie jakieś pomysły piszcze :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: POMOCY
  8. dzisiaj byłem odebrać moje autko...zrobione, chodzi ciuchutko, odpala na dotyk ale........cały czas niema mocy :cry2: Przejzeli mi cały silnik i wszystko jest OK, węże całe nigdzie nic niecieknie i niewiadomo co jest nie tak :mad2: Macie moze jakies pomysły :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa:
  9. mam pytanie ...jakie są skutki spalania stukowego?? w moim e34 2.5 TDS miałem przestawiony rozrzad i zle ustawione wtryski (auto chodziło ja ciągnik :cry2: ) ...po naprawie chodzi ciszej ale niema pełnej mocy... czy coś jeszcze trzeba wymienić?? :mad2: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: POMOCY
  10. ja miałem tak samo w swojej E34... jak miałem mniej niz 20 litrów i stałem pod górke przodem to nieodpalał :cry2: ... Powinni pompke w baku zamontować blizej konca baku niz odwrotnie i byłoby po problemie :cool2:
  11. Witam w Nowym roku.... zawiozłem moje auto do mechanika który zna dobrze silniki TDS'a te montowane w BMW jak i w OMEGACH i co się okazało....koleś który mi uszczelniał pompe wtryskową odwrotnie zamontował głowiczke w pompie (obrócił ją o 180 stopni):jawdrop: i podawała źle paliwo na wtryski... :mad2: ale sprawa już jest prawie opanowana :cool2: ...zostało jeszcze przejrzenie całego silnika i będę mógł sie upajać jazdą 525TDS :dance:
  12. ta kontrolka to blokada wszystkich przycisków od elektrycznych szyb... Pozdro i Wesołych Świąt :cool2:
  13. jeśli napewno jest padnięta pompa wtryskowa to bym sobie odpuścił "nienie"...no chyba że cieknie bo uszczelnić to zawsze można (a ile ma przebiegu, rocznik i silnik), a jeśli to jest pompa paliwa (montowana w baku) to jest koszt ok 600 PLN...także upewnij się...
  14. Do MArio 525 TDS Pompe uszczelniał mi "pomiarz" z Inowrocławia...ale zakładał ją inny mechanik i chyba on dał "ciała" :evil: ...teraz jestem pewnien ze mam przestawiony rozrząd :P Dzis podnieśli mi tył auta na podnościku i jak tył był "w powietrzu" to wszystko było normalnie...wkręcał się na obroty :dance: po nowym roku jestem umówiony na ustawienie rozrządu... Dot P.S. mam niektóre kody jak chcesz to podaj maila i wyśle Ci to co mam... Pozdro :cool2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.