Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

z gory zaznaczam ze nie chodzi mi o osiagi! model autka to BMW E36. problem w tym ze nie za bardzo sie wglebialem w te silniczki...:( chcialbym sie dowiedziec mniej wiecej jak na gole oko mozna rozpoznac silniczek IS a zwykla 318 jak patrzylem na foto to sa bardzo podobne. jak by ktos mial dokumentacje fotograficzna ewentualnych zmian to bylbym bardzo wdzieczny! czy byly jakies lata w ktorych byly one montowane czy od poczatku do konca mozna bylo wyrazic na niego zachcianke? :roll:

 

P.S. jeszcze jedno pytanko apropo E36 ogladalem kilka egzemplarzy i pojawia sie w nich rdza...czy modele byly te jakos kiepsko zabezpieczone przed korozja... ten ktory mnie interesuje ma dziwnie zardzewiala maske na progach czyli przy blotniku :shock: blotniki czyste zero rdzy. jakie sa slabe strony tego wozu?

Opublikowano

rdza w e36? jakies kropeczki rdzawe czy cos wiecej? jak cos wiecej to znaczy ze po dzwonie ktos nieocynkowane blachy z oszczednosci zalozyl.

 

jesli chodzi o 318 i 318 iS to podaj mejla na PW lub gg, a postaram sie jak najszybciej wyslac Ci skan.

  • 1 rok później...
Opublikowano
no wlasnie ja mam 318 i na nadkolach mam cos w rodzaju rdzy albo predzej odpryskow lakieru i niestety co mnie bardzo martwi kolo usczelek szyby przedniej co z tym fantem zrobic nadkola pomalawac itp. ale kolo uszczelek jak sie tam dobrac co zrobic??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.