Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam i pomocy:modlitwa:

 

No i chodziło jak złotko, wbrew opini że sie psują a tu spadł mi przelew i betka nie dość że wyrzuciła pół baku na drogę to po zgaszeniu niemiłosiernie się zapowietrzyła. Najpierw odpowietrzyłem na 1 cyl (tyle dosięgłem) i przjechałem spokojnie do warsztatu, teraz po kompletnym odpowietrzeniu auto zapala normalnie i jedzie aż nei przekroczę 2500 obr, jak to zrobie zaczyna jej odbijać, dymi, faluje, nie idzie. Ktoś moe spotkał się z czymś takim, co go może boleć, przepływkę wymieniłem 2 miechy temu więc wątpie żeby to była ona..

 

Pzdr

Opublikowano
Zdejmij osłony silnika, i na wejściu do kolektora dolotowego jest taki bazek do którego jest podłaczony gruby przewód powietrze od intercoolera, plus powrót spalin z wydechu i malutka rurka podciśnieniowa. Zdejmij ją z zaworu i po problemie
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Exhaust Gas Recirculation

Jednym słowem zawór zwrotny spalin. Część spalin kierowana jest ponownie do kolektora dolotowego. Jak się przytnie w pozycji otwartej to turbo nie napompuje tego co ECU żąda gdyż duża część spalin idzie prosto do dolotu.

 

W Gogolu w zakładce „grafika” wklepcie EGR i schemat jak na dłoni.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.