Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dziwny problem przy gwaltownym hamowaniu gasnie silnik lub przy duzej predkosci 160/200km przy wrzuceniu na luz auto spada z obrotow do tego stopnia ze gasnie dzieje sie tak na gazie gaz mam podlaczony po przez przeplywomierz na benzynie to samo

silnik 1,6 m40 Pozdrawiam

Opublikowano

to gasniecie auta przy dojezdzaniu do skrzyzowani moze miec związek z dolotem powietrza.a dokladnie ta rura która prowadzi powietrze od atrapy do filtra powierza. to do niej strumień powietrza wpada tak jakby bezposrednio sprubój zrobic tak aby to powietrze nie wpadalo bezposrednio , doczep jakies kolanko skierowane w duł albo cos takiego zeby powietrze np bylo zasysane od dołu.

 

a druga rzecz to powiedz jaki masz stan sprzęgła, czy nie bierze przypadkiem na ostatnim centymetrze??

Opublikowano
Jeżeli ci gaśnie po wrzuceniu na luz przy szybkiej jeździe, to wg mnie znaczy, że wtłaczane masz zbyt dużo powietrza do kolektora. Przez to jest za uboga mieszanka ... i gaśnie. Ja założyłem kawałek rury na króciec obudowy filtra (od strony kratki) w ten sposób, że mam odwrócony kierunek wlotu powietrza (wlot rury skierowany do tyłu samochodu). Sądzę, że rozwiązanie drugiego problemu jest związane ze sterowaniem SERWO, może wąż od kolektora do serwo, zawór.
Opublikowano
podstawowe pytanie ..................czy tak sie dzieje na LPG czy na PB?

Na LPG na 100% na bezynie bardzo praktycznie wogule nie jezdze teraz bylem w kelln i dojs kawalek jechalem na benie bo problem z plg po tamtej strone i niedam sobie glowy urwac ale wydaje mi sie ze tez

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

a u mnie tylko na gazie (sekwencja) i tylko na zimnym silniku, na zagrzanym idealnie na benzynie też

dodatkowo jak jest chlodny a juz przelaczy sie na gaz potrafi zdlawic sie przy wcisnieciu gazu, zdlawia sie na chwile a potem obroty rosną, jak przejade kawalek ta kwestia ustaje.

 

najgorsze i najniebezpieczniejsze jest to ze gasnie na biegu jalowym jak mocno go zhamuje - i to tylko na zimnym silniku

 

nie wiem czy to moze swiece, moze kable, moze za wczesnie przelacza sie na gaz (35stopni), czy moze plyn chlodniczy nalezy wymienic itd itd pomozcie ???? :?:

Opublikowano
przy zwyklej instalce lpg to w sumie objaw powiedzialbym "normalny " do wyelyminowania, ale przy sekwensji???? kurczeprzeciez tam dawka gazu jest podawana bezposrednio do cylindra.............nie powinno buyc problemu ze zmiana podcisnienia w ukladzie dolotowym .........ja sie tez wlasnie borykam ze spadaniem obrotow na jalowym do 600............i tak w kolo Macieja a juz mialem tak ustawione ze bylo git , pokusilo mnie zeby pomieszac bo cos mi sie nie podobalo i sobie namieszalem tylko.........ale w jutro to zrobie .......
Opublikowano
nie wiem czy pomogę bo nie mam gazu, ale maiłem to samo u siebie w benzynie, auto gasło przy wrzuceniu na luz , przy hamowaniu i przy delikatnym ruszaniu na sprzęgle. Było to bardzo niebezpieczne szczególnie na skrzyżowaniach :duh: rozwiązanie - do wymiany czujnik położenia wałka rozrządu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.