Skocz do zawartości

Nowa chłodnica klimy - koszty???

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ponownie

Jak niektórzy wiedzą, zamierzam kupić 525i. Ale obecnie nie ma ona chłodnicy klimy - została uszkodzona po stłuczce.

W związku z tym mam pytanie - na jakie koszty się nastawiać? Nie znam się na klimatyzacjach więc nie wiem czy wystarczy wymienić samą chłodnicę i już czy pociąga to za sobą jakieś dodatkowe prace, komplikacje i koszty?

Oczywiście muszę zbić cenę samochodu na pokrycie tych kosztów :) tylko nie wiem jak je oszacować.

Z góry dzięki za pomoc.

Opublikowano
500 chlodnica i 200 gaz
Opublikowano
Za Nissensa płaciłem w zeszlym roku 420 zł. Upewnij się, że to tylko chłodnica.
Opublikowano

ja niedawno zmienialem separator, chlodnice i napelnialem.

Chlodnica nowa do modelu 520 kosztuje ok 450 zl, separator Hella 150. nabicie 250zl.

Opublikowano
  • Autor
Upewnij się, że to tylko chłodnica.

No właśnie. Jak już mówiłem, nie znam się na klimie, stąd parę kolejnych pytań.

Po pierwsze, czy wyciągnięcie z auta chłodnicy ma jakieś skutki dla całego układu klimatyzacji?

Po drugie jak bez chłodnicy sprawdzić czy reszta układu jest w porządku?

Po trzecie, żeby uniknąć kolejnych moich pytań i oszczędzić wszystkim nerwów - gdzie znaleźć sensowne informacje na temat budowy, działania i serwisowania klimatyzacji?

Opublikowano

tez walsnie przerabiam ten temat, pytalem w dwoch warsztatach i:

chlodnica 520zl wymiana 200zl, w drugim mi powiedzieli chlodnica 470zl, wymmiana 100zl, nabicie starym gazem to koszt ok 300zl.

jak chcesz sprawdzic czy masz sczelny uklad to jedz do specow od klimy i zrob sobie przeglad - koszt max 100zl. tylko chyba trzeba najpierw nabic klime zeby sprawdzic szczelnosc i czy dziala.

Wszystko o dieslach BMW .::: http://www.bmw-diesel.pl :::.
Opublikowano