Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Siemka !!! Mozecie mi napisac gdzie w e36 2.5 znajduje sie zbiorniczek na plyn od wspomagania bo ostatnimy czasy przy kreceniu kierownica, po szybszej jezdzie boczkami slysze dziwne wycie i zastanawiam sie czy przyczyna nie jest brak plynu do wspomagania :/

 

po ostrej jezdzi to znaczy jak?

 

bo ja tez tak mialem ale jak na placu robilem co chwile max skrety przy dosc duzej predkosci by pokazac mechanikowi ze mi cos w tylnym kole ociera, nagle zaczela wyc pompa od wspomagania nie milosienie, zatrzymalem sie ale plyn byl ok, wiec moze jak takie manewry robilem pompa chwycila powietrze i zaczla wyc. teraz juz jest ok.

Tłumaczenia: niemiecki, hiszpański, włoski.

Pozdrawiam

Grzesiek

http://img53.imageshack.us/img53/3782/pict6529panoramaresize8pl.jpg

Opublikowano
wymien calkowicie ten olej wspomagania. Odkrec od spodu ten wezyk od pompy i na zapalonym silniku skrecaj az wszystko wyleci. Potem uzupelnij i odpowietrzaj w ten sam sposob jak sie spuszczalo olej. Czyli dolewaj i krec kierwonica do oporu. poczatkowo wspomaganie moze wyca ale powinno przestac po krotkim czasie. 15 min roboty + litr oleju do wspomagania :)

http://img177.imageshack.us/img177/7296/111eb2.jpg

Moje BMW i sprzecik audio

www.bts-bmw.pl

Opublikowano
poczatkowo wspomaganie moze wyca ale powinno przestac po krotkim czasie. 15 min roboty + litr oleju do wspomagania
a gdzie znajduje sie ten filtr??
Opublikowano
poczatkowo wspomaganie moze wyca ale powinno przestac po krotkim czasie. 15 min roboty + litr oleju do wspomagania
a gdzie znajduje sie ten filtr??

 

chodzili o litr a nie filtr, hehe :P

 

a olej jaki ATF. Na koreczku pisze jaki. Ja zalalem jakims najtanszym olejem z Orlenu. To nie silnik wiec moze byc. A wymieniamy olej tam bo pozniej zbieraja sie opilki i sie robi buczenie z pompy.

http://img177.imageshack.us/img177/7296/111eb2.jpg

Moje BMW i sprzecik audio

www.bts-bmw.pl

Opublikowano

A wymieniamy olej tam bo pozniej zbieraja sie opilki i sie robi buczenie z pompy.

 

Dokladnie tak.

A co do opilkow: jest taka stara metoda posiadania czystego plynu wspomagania - zamocowac sobie w zbiorniczku np. w malej siateczce o duzych oczkach najzwyklejszy maly magnes :-) Raz na miesiac wyjmujemy magnesik, czyscimy z opilkow i po sprawie. Robilem tak kiedys w wielu autach i metoda sie sprawdzila - nawet regularna wymiana oleju nie przynosi takich efektow, bo opilki czesto osiadaja przy wymianie na sciankach zbiorniczka i potem znow dostaja sie do oleju.

Pozdrawiam

Opublikowano
moze nie znaja sie na tym, hahaha. Cos kiepscy ci mechanicy. Podjedz na kanal i sam sobie wymien. Wystaczry miec klucz i odkrecic srubke z wezyka pod spodem pompy wspomagania. Plyn sam wyleci a pozniej zapal samochod i krec kierownica zeby jak najwiecej wylecialo. Potem zalej i znowu zapal i krec kolami. I tak sukcesywnie dolewaj plynu do wlasciwego stanu. Dziwne ze nie chcieli wymienic. Nie mam pojecia czego sie bac. To jest banalne poprostu.

http://img177.imageshack.us/img177/7296/111eb2.jpg

Moje BMW i sprzecik audio

www.bts-bmw.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.