Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wymiana zaworu rozprężnego:

 

1. Opróżnić układ klimatyzacji

2. Wyjąć "kolanka"-przewody powietrzne (pod maską, te od filtrów przeciwpyłkowych do przegrody)

3. Odkręcić i wyjąć rurkę ciśnieniową i powrotną klimy (pod kolankami) - wymienić oringi przy montażu

4. Wyjąć schowek pasażera

5. Zdjąć osłony schowka, odkręcić i wyciągnąć przewód nadmuchu powietrza na nogi pasażera

6. Odkręcić i zdjąć pokrywę zaworu rozprężnego

7. Odkręcić wkręty mocujące zawór, ostrożnie odłączyć przewody, wyjąć zawór - wymienić oringi przy montażu

 

tyle :)

 

Pozdrawiam

typer

Opublikowano

Dzieki za instrukcje, wlasnie skonczylem owe czynnosci,

Opis 100% sie zgadza

Wygladalo strasznie ale obeszlo sie bez ofiar.

Nie zakladalem nowego bo go jeszcze nie posiadam

NIe wiem czy moj jest uszkodzony, tak mi podpowiedzial czlowiek ktory sie zajmuje chlodnictwem bo wszyscy rozlozyli rece,

Zajmujesz sie klimami??

Mam po stronie ssacej ok 6 do 7 bar a na tlocznej pod 30 po 5 min pracy, objaw jak by sie wiatrak nie wlanczal i nie schladazl skraplacza( ale sie wlancza) skraplacz nie jest zabity, zasilanie kkraplacza rurka goraca, wyjscie skraplacza wyraznie ciepla.

Czy to zawor?? Czy sprezarka w e39 ma zawor bypass.

 

Pzdr

  • 3 lata później...
Opublikowano

Czy w BMW E60 535d wymiana zaworu rozprężnego wygląda tak samo jak w E39?

Czy można się dostać do parownika bez rwania konsoli?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.