Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:lol: :lol: Witam, jakiś miesiąc temu nabyłem (właściwie wymieniłem na mondeo) BMW e32 1992 no i mam problem z silnikiem a dokładnie z odpalaniem jak jest zimny rano , wygląda tak jakby nie palił na wszystkie gary ( rzędowa 6 typu nie znam bo nie wiem gdzie to sprawdzić), byłem u mechanika , ustawił zawory, wymienił silniczek krokowy i parę innych spraw wywaliłem 2 tysiaki i większej różnicy nie ma, mam gaz BRC , przed wizytą u mechanika dwa razy mi strzelił :evil:

Pomocy , bo mi kasy braknie na naprawę.

Opublikowano

witam

 

sprawdź świece i przewody no i przepływomierz jak tak strzela to czuje ze może być już trochę zmasakrowany. świece i przewody musisz wymienić nie jest to jakiś dozy koszt a możliwe ze rozwiąże to twój problem.

 

pozdrawiam

Opublikowano

Po 1. Przepływomierz po strzałach raczej już nie działa jak powinien a wtedy możesz zapomnieć o prawidłowej pracy na benzynie (zwłaszcza gdy jest zimny). Wyciągnij przepływkę i poruszaj klapką jeśli jest zacięta to masz odpowiedź, wtedy odepnij kostkę od przepływomierza i zobacz czy jest różnica w pracy silnika.

 

Po 2. Warto sprawdzić ciśnienie paliwa bo może pompa już się kończy i na zimno poprostu dostaje za mało benzyny.

kiedyś


E32 730

E36 318

Opublikowano
witam

 

sprawdź świece i przewody no i przepływomierz jak tak strzela to czuje ze może być już trochę zmasakrowany. świece i przewody musisz wymienić nie jest to jakiś dozy koszt a możliwe ze rozwiąże to twój problem.

 

pozdrawiam

Dzięki

świece nowizna, kable sprawdziłem megamierzem do pomiaru izolacji, pokazuje że wszystko dobrze a co do przepływomierza to mam mieszane uczucia , kupię nowy i wtedy sprawdze.

Odpiszę czy dało efekty.

Pozdrawiam

Opublikowano
Po 1. Przepływomierz po strzałach raczej już nie działa jak powinien a wtedy możesz zapomnieć o prawidłowej pracy na benzynie (zwłaszcza gdy jest zimny). Wyciągnij przepływkę i poruszaj klapką jeśli jest zacięta to masz odpowiedź, wtedy odepnij kostkę od przepływomierza i zobacz czy jest różnica w pracy silnika.

 

Po 2. Warto sprawdzić ciśnienie paliwa bo może pompa już się kończy i na zimno poprostu dostaje za mało benzyny.

Przepływomierz sprawdzę jak radzisz, jak nie to kupię nowy, a pompka paliwa jak uruchamiam to ją słychać jak pracuje i to dosyć głośno, może się orientujesz ile kosztuje pompka.

Pozdrawiam

Opublikowano
witam

 

sprawdź świece i przewody no i przepływomierz jak tak strzela to czuje ze może być już trochę zmasakrowany. świece i przewody musisz wymienić nie jest to jakiś dozy koszt a możliwe ze rozwiąże to twój problem.

 

pozdrawiam

Dzięki

świece nowizna, kable sprawdziłem megamierzem do pomiaru izolacji, pokazuje że wszystko dobrze a co do przepływomierza to mam mieszane uczucia , kupię nowy i wtedy sprawdze.

Odpiszę czy dało efekty.

Pozdrawiam

 

Tylko zadbaj o jego odpowiednie zabezpieczenie tzn. klapa antywybuchowa.

W moim przepływomierzu czasami zatrzymywała się klapka i wtedy na zimnym nie bardzo dawało się jechać gasł, telepał się jakby nie palił na wszystkie gary, kopcił itp.

kiedyś


E32 730

E36 318

Opublikowano
witam

 

sprawdź świece i przewody no i przepływomierz jak tak strzela to czuje ze może być już trochę zmasakrowany. świece i przewody musisz wymienić nie jest to jakiś dozy koszt a możliwe ze rozwiąże to twój problem.

 

pozdrawiam

Dzięki

świece nowizna, kable sprawdziłem megamierzem do pomiaru izolacji, pokazuje że wszystko dobrze a co do przepływomierza to mam mieszane uczucia , kupię nowy i wtedy sprawdze.

Odpiszę czy dało efekty.

Pozdrawiam

 

Tylko zadbaj o jego odpowiednie zabezpieczenie tzn. klapa antywybuchowa.

W moim przepływomierzu czasami zatrzymywała się klapka i wtedy na zimnym nie bardzo dawało się jechać gasł, telepał się jakby nie palił na wszystkie gary, kopcił itp.

Jaka klapa antywybuchowa ? bo nie wiem o co chodzi ( pierwszy raz mam w aucie gaz).

Opublikowano
to taki otworek ... o srednicy powiedzmy 50mm gdzie jest klapka na sprezynce..jak jest wybuch klapka sie otwiera i nie dewastuejs z w ten sposb przeplywki
http://img110.imageshack.us/img110/2668/naroummmpr4.jpg
Opublikowano

Ja moge dodac, ze zanim zaczniesz wymieniac te wszystkie rzeczy to sprawdz stan odmy. W moim poprzednim aucie (e32) walczylem z tym samy objawem-nierowna praca na zimnym lub jej brak wogole, prawie rok czasu i nic nie pomagalo, az ktoregos dnia sam podnioslem mache i zaczalem szukac. Okazalo sie, odma byla spekana i tamtedy motor ssal lewe powietrze!! Wymienilem ja (150zl oryginal) i silnik jak nowy!!

Pozdro

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Opublikowano

Mozesz sprawdzic czy strzaly gazu nie uszkodzily Ci przepustnicy, przeplywomierz mogl sie rzleciec, polecalbym wstawic blosa koszt ok 300zl a koniec ze strzalami. to takie moje skromne zdanie

 

Pozdrawiam

...lubię ją,
Opublikowano
Ja moge dodac, ze zanim zaczniesz wymieniac te wszystkie rzeczy to sprawdz stan odmy. W moim poprzednim aucie (e32) walczylem z tym samy objawem-nierowna praca na zimnym lub jej brak wogole, prawie rok czasu i nic nie pomagalo, az ktoregos dnia sam podnioslem mache i zaczalem szukac. Okazalo sie, odma byla spekana i tamtedy motor ssal lewe powietrze!! Wymienilem ja (150zl oryginal) i silnik jak nowy!!

Pozdro

Dzięki wszystkim za podpowiedzi, sorki że odpisuje dopiero teraz ale mam dostęp do kompa tylko w pracy, jutro zaczne grzebać pod maską i zobaczę co z tego wszystkiego wyjdzie, tak przy okazji może znacie jakiś dobry warsztat w okolicach Słupska.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.