Skocz do zawartości

Potrzebuje waszej pomocy kupuje e34 2.5 tds


straznik_tartaku

Rekomendowane odpowiedzi

Tylko też nie mysl sobie, że nie możesz czasami pogazować, czasami daj muostro w rure, żeby troszke poczuł że zyje, ale nie za czesto. Nie jeździj jak melxem bo to też nie dobrze. Jeździj normalnie i nie zastanawiaj sie ile pali, to i tak wyjdzie na CPNi nic z tym nie zrobisz kolego.

Koniecznie sprawdzaj co jakis czas poziom płynu chłodniczego, aby nie było za mało. Ma byc go aż do zgrzewu pojemniczka.

Pamiętaj o zasadach jakich nauczyl juz Cie moj znamienity przedmowca, czyli:

1. Nie gazuj zimnego

2. Po jeździe chwila na ostygniecie turbiny

 

Bmw jeśli o nie dbasz, ale dbasz normalnie, oleje, filtry, przglądy, jest bezawaryjne.

Ma swoje wady jak kazde auto, ale te wady naprawde są zakrywane przez pozytywy.

Jeśli chodzi o radio, to podejzewam ze nie jest oryginalne, jesli nie jest oryginalne to wyjmij je i zobacz czy jakis kabelek nie jest naderwany czy cos. Pewnie to wina radyjka.

 

Spytaj sie poprzedniego wlasciciela czy wymienial filtr paliwa, filtr powietrza i filt kabinowy, jesli nie wymien dla pewnosci.

Sprawdź cisnienie w kołach i jesli masz mozliwosc napompuj je azotem u wulkanizatora, to tez zaoszczedza troszke kasy na paliwie.

Nie woź wbagażniku zbednych kluczy, zbednych ciezarów i innych

Pamietaj ze apteczka jest pod siedzeniem pasażera, nie woź drugiej w bagazniku, bo bedzie latac i obijac sie o scianki.

 

Jesli chodzi jescze o jazdę to nie mecz go na wilnych obrotach- jeździj normalnie, jak kazdym innym autem.

Przeciez to sie czuje kiedy silnik mowi -zmien bieg!!!!

 

Jesli bedziesz mial jakies sprawy wal smialo, wszystko co wiemCi powiem.

 

I zobacz, a nie mowilem ze TDS sa fajne i bardzo dobre i mozna je pokochac, ja juz czuje ze swojegokochasz i lubisz i jestes z niego dumny!

TDS to bezawaryjne auto, sprawdz sobie co pisza na forach niemieckich np.

Ale jak TDS ma 600 tys i olej 50 tys, a filtry 100tys i uzywany byl do ucieczek z napadów, to niestety jest zajezdzony, ale dalej jeździ, a np. opel, ford, czy inna prowizorka juz dawno by sie złożyła!!! POZDRAWIAM

Będziesz Miał Wydatki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 50
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

kolega jychu dla ciebie gratulacje za te posty,bo kazdy mowi o tych pompach,glowicach,a tym czasem nawet nie siedzieli w tdsiku to jest piekny motor.bmw z lpg to porazka ja zawsze mialem diesla i jest super.kiedys mialem fiata crome 2.0tdi kazdy tez mowil ze to padlina ja zrobilem nia 80000 tys.przez 2 lata i praktycznie nic powaznego nie wymienialem.takze gratulacje dla naszych tdsikow.dbaj o autko jak o kobiete
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przytocze opinie jednego z mechaników który wiele już lat naprawia BMW.

" CZy myslisz synu, że taka firma jak BMW produkowała by tyle lat silnik, który ulega częstym awariom, myslisz ze wprowadzala by do sprzedazy nowy model z tym niby awaryjnym silnikiem. GDyby to było deawoo to mioze sie zgodze, ale nie bmw. Czlowieku przeciez oni by stracili renome, tysiace ludzi stracilo by do BMW zaufanie. Jednak tak na szczescie nie jest, bo silnik ten przezyl juz nie jednego cammon rail. I uwierz mi mam wiecej w warsztacie 520D, 530D niz TDSów, kiedy widze tdsa do naprawy, zazwyczaj jest tam jakis szczegól, a w tamtych to juz inna bajka. Jezeli tylko TDS nie jest zajechany o co nie trudno w np 17 letnim dieslu to pojeździsz jeszcze tyle ile chcesz i sprzedasz i nastepni pojeżdzą, tylko szanuj i dbaj"

 

Czy ktos sie z tym nie zgadza????

Będziesz Miał Wydatki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sie zabrałem ostro do czysczenie i polerowania :) Te radio mam orginalne moze wytłumacze to jescze raz po wyłaczeniu samochodu radio jakby chciało wysunac płyte .Swieci sie na nim wtedy czerwona kontrolka.ZAstanawiam sie czyt o przez cały czas sie tak dzieje nawet jak jest zamkniete .Dzieki wielki Jychu za pomoc .Miałes racje jedyna wada tego silnika jest tylko to ze nie jest na wode :) hehee . ZA niedługo jak auto wroci od lakiernika to bede foty :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluje nowej furki ;) Już w temacie wszystko było powiedziane o TDSie jeśli ktoś go normlnie ekploatuje to jednostka jest ponadczasowa, i nie słuchaj głupich wypowiedzi ludzi, ktorzy nie mieli do czynienia z tym silnikiem albo kupili diesla który służył poprzedniuemy właścicielowi jako "drift machine" :roll2:

 

Najwazniejsza rzecz to nie kręć silnika do odciny, wymieniaj wszystko na czas, nie gazuj silnika powyżej 1500 obrotów jeśli nie jest nagrzany, nie gaś auta odrazu po jeździe niech pochodzi z minute i turbina sie ochłodzi, sprawdzaj stan płynu w chłodnicy itp. - ludzie często piszą że silniki się przegrzewają - owszem jak nie masz płynu w chłodnicy a visko nie działa to jak ma się nie przegrzać ? Wtedy to i głowica pęknie :)

 

A tak pozatym życze długich i bezawaryjnych tras z TDSem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o kontrolkę od poduszki to u mnie jest tak że pali sie i gasnie po chwili, po jakichś 2 minutach po odpaleniu.

 

Dzieje się tak w momencie gdy akumulator padnie w aucie. Sprawdzone. Ale mozna wykasować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam jescze jedno pytanie CZemu auto jest słabe na 3 biegu ? Gdy jade pod jakas gorke to jezeli sie nie rozpedze to go dusi i musze redukukowac ? Wszytsko wydaje sie byc w pozadku bo jak autko jedzie po prostej drodze to spisuje sie rewelacyjnie z przyspieszeniem a jak troche po gorke to obroty spadaja .Moze wiecie cos na ten temat .Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dość ciezkie auto, tak wieć jeśli obroty spadają poniżej momentu obrotowego, który to moment jest najlepszy dla auta, czyli powyżej 2,2 tyś obrotów, auto będzie się delikatnie dusiło i wołało o zmianę biegu, lecz nie powinno to być zjawisko, aż tak bardzo mulące.

Może powinieneś zajrzeć w filtr powietrza i paliwa.

Chciaż ja twierdze że to mulenie to normalne zjawisko i dlatego każdy bieg ma swoja prędkość wskazaną przez producenta!

Będziesz Miał Wydatki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Problem z muleniem chyba rozwiazany zmienilem filt paliwa ale to jescze nie to co ma byc .Znalazłem inny problem w moim aucie był wymieniany chyba kolektor i przy wymiania go na chama dokrecili ze popekal przy srubach i auto dostaje lewe powietrze.Bede z tym robił za nie dlugo aha auto nie ma tez tego czujnika po kolektorem .ZA nie długo z tym wszytskim zrobie i mam nadzieje ze to było przyczyna tego mulenia:) Mam prosbe poradzcie mi co do koncówki do tds moja brzydko wyglada a chciałbym poprawic wizerunek auta .Szukalem wygietych w doł jest na allegro jedna z ultera .Moze mi poradzicie ? CZu np auto musi miec koncówke wygieta ? Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o kontrolkę od poduszki to u mnie jest tak że pali sie i gasnie po chwili, po jakichś 2 minutach po odpaleniu.

 

Dzieje się tak w momencie gdy akumulator padnie w aucie. Sprawdzone.

 

skąd masz takie bzdurne informacje? :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a znacie jakies ukryte funkcje mojego modelu ? Chodzi mi o jakies funkcje ktore nie znam. .Bede wdzieczny za pomoc

 

gratuluję zakupu, dbaj , a będziesz zadowolony. Jeśli nie masz instrukcji do E34 to polecam Ci zakup, albo w ASO, albo w Allegro. Poza tym została wydana pozycja przetłumaczona na język polski Naprawa Bmw E34, naprawdę dobra rzecz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając kolego do tego radyjka to czy jesteś pewien że to radio a nie np. panel klimy? Bo klimka po zgaszeniu silnika jeszcze przez chyba 5 min zasysa powietrze... jest to gdzieś na forum opisane dokładniej. :search:

" _______

/________\

OO=[][]=OO > ///M-POWER

[#]--------[#]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Moje bmw miało przy zakupie w Niemczech 190tyś km oryginalnie.

Wujek kupił je dla siebie bo często jeździł polska niemcy bo tam pracuje tutaj mieszka itd...

 

W bmw była jeszcze w Niemczech wymieniona turbinę (zapewne niemiec zorientował się że pali olej a ASO zaleciło wymianę turbiny ale nie przyniosło to poprawy), po przywiezieniu do polski wujek stwierdził że za dużo pali mu oleju i kazał zmienić pierścienie przy tym rozrząd, zawory, regulatory zaworów, sprężyny zaworów, pompę wody, uszczelnienie pompy bo ponoć się pociła - przyznam ja nic nie widziałem... no ale wujek chciał auto perfekcyjne łącznie włożył w nie ok 5tyś zł (mam rachunki na większość napraw)

 

Zrobił nim prawie 100tyś km przez 2lata i nic nie padło

następnie wymienił pasek wieloklinowy i wymienił łożyska w alternatorze, amortyzatory przód

olej zmieniany zawsze po 8-10tyś km

 

i wpadł na pomysł sprzedaży auta bo chciał dokończyć budowę domu :)

i tak ja nabyłem TDS-a :) i po roku posiadania jedyne co wymieniłem to: klocki hamulcowe i przednie tarcze - chodź wymiana tarcz nie była konieczna.

 

Jedyne co chce wymienić to przekładnie kierowniczą bo ma luzy a to mnie irytuje, chodź dodam że przegląd przeszła bez problemu

 

Może ktoś ma na sprzedaż przekładnie do E34 ? lub wie gdzie można kupić regenerowaną lub ile kosztuje regeneracja.

 

I powiem wam jedno gdzie za taką kasę kupi się samochód z:

 

6 cylindrowym silnikiem diesla

skórą

klimą

kontrolą trakcji

tempomatem

i tym czymś co nie da się opisać

porostu BMW to coś więcej niż zwyczajny samochód

wiem że części kosztują ale kupując inny samochód o podobnym standardzie części też kosztują. Ludzie porównują TDS-a do jakiegoś opla astry 1.4 sorki ale to zupełna pomyłka i dlatego przy takim porównaniu cena części i eksploatacji wydaje się straszna.

 

 

Pozdrawiam

Darek

http://yourdomain.com/images/broken_link.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając kolego radyjka to czy jesteś pewien że to radio a nie np. panel klimy? Bo klimka po zgaszeniu silnika jeszcze przez chyba 5 min zasysa powietrze... jest to gdzieś na forum opisane dokładniej
Nawet jezeli klima nie jest załaczona ?Włączony mam tylko obieg powietrza a odgłos tego to takie wysuwanie płyty.Poradzcie mi co z koncówka wydechu :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamiętam to nawet jeśli kilmy nie uzywasz to wiatraczek powinien chodzić. A dzwięk który opisujesz zgadzał by się bo nie jest to jakiś super głośny świst i ogromne obroty. Odłącz radyjko i posłuchaj co się dzieje. Jeśli nie ustąpi to masz przyczynę a jeśli przestanie to zmień radyjko. Możesz jeszcze odłączyć bespiecznik od radia ( nr 18 ) jeśli nie chcesz go odłączać.

" _______

/________\

OO=[][]=OO > ///M-POWER

[#]--------[#]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamiętam to nawet jeśli kilmy nie uzywasz to wiatraczek powinien chodzić. A dzwięk który opisujesz zgadzał by się bo nie jest to jakiś super głośny świst i ogromne obroty. Odłącz radyjko i posłuchaj co się dzieje. Jeśli nie ustąpi to masz przyczynę a jeśli przestanie to zmień radyjko. Możesz jeszcze odłączyć bespiecznik od radia ( nr 18 ) jeśli nie chcesz go odłączać.
Dzieki wielkie zaraz spradze powinno to byc to :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

straznik_tartaku to dokładnie działa 5min i się wyłączy

 

usiądź w środku wyłącz stacyjkę i poczekaj 5min i nastanie cisza...

albo wyłącz stacyjkę, otwórz drzwi zamknij drzwi (w tym układzie zgaśnie podświetlenie np elektrycznie podnoszonych szyb) i poczekaj 5min i wentylatorek się wyłączy

 

Pozdrawiam

Darek

Edytowane przez enas
http://yourdomain.com/images/broken_link.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

straznik_tartaku to dokładnie działa 5min i się wyłączy

 

usiądź w środku wyłącz stacyjkę i poczekaj 5min i nastanie cisza...

albo wyłącz stacyjne otwórz drzwi zamknij drzwi (w tym układzie zgaśnie podświetlenie np elektrycznie podnoszonych szyb) i poczekaj 5min i wentylatorek się wyłączy

 

Pozdrawiam

Darek

 

Tak masz racje dzieki :) sprawdzałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.